Målafhængig tråd..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+jomahol
Mon ikke vi har et bedre resultat på fredag :-)
10 år20. maj 2014 kl. 13:04
ralu
det er torsdag, jeg tager på ferie og er hjemme igen 02.06.14
vægten i dag 88,8 - bedre kan det ikke blive, er nu spændt på hvad der står
næste vejedag den 3. juni.
ha' det godt til vi "ses" igen.
vægten i dag 88,8 - bedre kan det ikke blive, er nu spændt på hvad der står
næste vejedag den 3. juni.
ha' det godt til vi "ses" igen.
10 år22. maj 2014 kl. 07:33
tynd74
rigtig god ferie ralu ;-)
10 år22. maj 2014 kl. 11:33
jomahol
Ønsker dig en rigtig dejlig ferie Ralu, og nyd den på alle måder. :-)
10 år22. maj 2014 kl. 12:59
jomahol
Vejedag fredag 23 maj
Jeg er lidt alene i denne tråd, et par uger. Min trofaste makker er taget på ferie. Håber virkelig at hun nyder sin ferie og får slappet godt af og får nogle fantastiske oplevelser. Min anden makker har vist forladt gruppen :-( ærgerligt.
Nå, men jeg har valgt at indberette i tråden, alligevel :-)
Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 94,4
I dag: 93,4
- 1 kg siden i tirsdags, det er rigtig fint :-). Jeg ved godt at noget er væske fra weekendens udskejelser, men det er bare så godt at se, hvor hurtigt det ryger af, når bare jeg holder fokus.
Hvis der skulle være nogle der læser med, vil jeg bare ønske: GOD WEEKEND
Nå, men jeg har valgt at indberette i tråden, alligevel :-)
Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 94,4
I dag: 93,4
- 1 kg siden i tirsdags, det er rigtig fint :-). Jeg ved godt at noget er væske fra weekendens udskejelser, men det er bare så godt at se, hvor hurtigt det ryger af, når bare jeg holder fokus.
Hvis der skulle være nogle der læser med, vil jeg bare ønske: GOD WEEKEND
10 år23. maj 2014 kl. 13:10
tynd74
det er der ;-) og god weekend til dig. flot flot ugentlig resultat ;-)
10 år23. maj 2014 kl. 17:54
jomahol
Tak Tynd68:-) Går det godt for dig?
10 år23. maj 2014 kl. 18:27
tynd74
jo tak, vægten svinger lidt ca 1 kilo.... i dag 77,9kg. har haft meget travlt, så er yderst tilfreds med de 7 kilo jeg har smidt i marts,april og maj ;-) og alene det at jeg kom væk fra de 82kilo som var så svært, stod simpelthen i stampe der mega længe ;-O
er begyndt og passe barnebarnet fast igen og ældste datter er begyndt at arbejde igen. hun mangler så lidt undersøgelser endnu--
det går fint med yngste datter der lige er flyttet hjemmefra ;-)vi har lavet indhegning for hende og mangler kun en låge... da hun skal have en lille hundehvalp på torsdag.
er begyndt og passe barnebarnet fast igen og ældste datter er begyndt at arbejde igen. hun mangler så lidt undersøgelser endnu--
det går fint med yngste datter der lige er flyttet hjemmefra ;-)vi har lavet indhegning for hende og mangler kun en låge... da hun skal have en lille hundehvalp på torsdag.
10 år23. maj 2014 kl. 20:33
jomahol
Tirsdags vejning :-)
Vægten står stadig på 93,4. Det er fint nok, så må jeg bare arbejde på en nedgang til på fredag :-)
Den bliver bar lidt svær, da jeg har nogle heftige dage foran mig. Måske skal jeg bare satse på at stå på samme vægt :-)
Den bliver bar lidt svær, da jeg har nogle heftige dage foran mig. Måske skal jeg bare satse på at stå på samme vægt :-)
10 år27. maj 2014 kl. 06:59
88,7