Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

hej jamohol og charlottex, her er det gået godt er helt tilfreds, fastedagen i går gik som den skulle, resultatet kom i morges

88,9

jamohol, godt du igen er ved at finde den rette vej.
10 år6. maj 2014 kl. 08:39
Super flot, Ralu. Dejligt at se hvor godt det går for dig :-)
10 år6. maj 2014 kl. 21:03
88,8 sådan stod der på vægten i morges.
10 år9. maj 2014 kl. 09:16
Hej Ralu og Jomahol
Sikke en uge.... vi har haft skriftlige eksamener og mine arbejdsdage har derfor været meget lange... desværre blev det til en undskyldning i mit hoved for ikke at holde fastedage!! Jeg er så træt af når jeg finder undskyldninger og så samtidig har dårlig samvittighed!!! ;-(
Men jeg må op på hesten igen og næste fastedag bliver søndag, indtil da må jeg bare spise ekstra sundt...
Håber jeres uge har været bedre og at I formår at holde fast og kæmpe videre selvom hverdagen fylder...

God weekend ;-)
10 år9. maj 2014 kl. 11:13
Hej Ralu og charlotteX
Det gåt jo den rigtige vej Ralu, dejligt. CharlotteX, dårlig samvittighed, kan du ikke bruge til noget. Nu tænker jeg lige højt; hvis du skal bruge dårlige undskyldninger for ikke at overholde dine fastedage, så er du måske ikke helt parat til 5:2 kuren. Jeg synes det er synd at have dårlig samvittighed, det er så opslidende. Tilbage i kampen - gik det ud over resultatet på vægten?

Aldrig har jeg spist så uregelmæssigt. Ugen er gået med at passe arbejde, være på sygehuset hos min far, hjem-spise-sove. Det har godt nok været en uge der har trukket tænder ud.

Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 93,8
I dag: 92,4

Ønsker jer en rigtig dejlig weekend
10 år9. maj 2014 kl. 17:38
Jomahol, igen et vægttab for dig, jeg er så glad på dine vegne, kæmp videre det betaler sig.
charlotte, ingen dårlig samvittighed, hop på hesten igen hvis du faldt af, har du over vejet at have faste fastedage, jeg har tirsdag og torsdag, det giver mig ro og ingen dårlige undskyldninger.
god weekend
10 år9. maj 2014 kl. 21:19
Rettelse, mine faste dage er mandag og torsdag, tirsdag og fredag er der motion, Fitness centret, lang gåtur eller cykeltur.
10 år9. maj 2014 kl. 21:23
...
I har begge ret, dårlig samvittighed hjælper ingen, men tankerne om at det aldrig vil lykkes og at jeg bare burde give op, kommer enormt hurtigt. Jeg har tabt mig stort 2 gange før og så sker der et eller andet som gør mig ked af det og så stiger vægten... så det er psykologi lige så vel som mad.... men dette er jo ikke en tråd til at tude i, det er vejning.
Ralu: Er glad for rådet om faste fastedage, det er nok vejen frem.
Jomahol: tror nok egentlig alle kurer er lige svære for mig, idet jeg altid kan finde på en undskyldning og få ondt af mig selv. Maden er der jeg finder trøst, og det vil jeg gerne ændre, så at lærer at skelne mellem sult og kedsomhed eller tristhed vil være godt, tror jeg, og det får man jo med 5:2

Så jeg møver mig op på den forbandede krikke igen og ser hvad ugen bringer.... god vind til jer begge ;-)
10 år11. maj 2014 kl. 20:58
Hej Ralu, Jomahol og CharlotteX
Jeg følger jer stadig - selvom jeg ikke vejer ind.. det hjælper mig lige nu, at jeg ikke skal se "spøgelset i øjnene" så tit..
Jeg er glad - og ked - på jeres vegne.. om at læse om op, og nedture..
Når man gør sit bedste - så skal man tænke positivt (det skal man egentlig altid)... :-)
Jeg har lært meget igennem livet... at tager man det bedste æble/stykke af kagen - så er der altid det bedste tilbage.. (men tager man altid det dårligste.. så er det altid, det dårligste man får (og taler vi frugt - så ender man med, at smide alt det bedste væk - fordi det er rådnet, inden man kom til det..))
Jeg prøver at leve efter det - men - indrømmet.. - det er svært, hvis man er indpodet noget andet.. (og det tror jeg - Jomahol - at du også er??)
Jeg prøver nogen gange, at gøre "gode gerninger" - pludselige indskydelser - og i 10% af tilfældene, bliver jeg positivt overrasket.. 50% ok - det har nok skabt glæde alligevel - og de sidste %%.. bliver jeg så ked af, at jeg har spildt tid og penge, på at hjælpe nogen, der ikke vil hjælpes... og så har jeg lyst til et "ædeflip"! eller lign. :-(
Ved godt at denne tråd ikke er til dette.. men håber, det kan give lidt mod til jer alligevel.. I KAN GODT::
- Op på hesten (eller spis den (den er fuld af proteiner)) ;-)
Men altid.... fører det hen til kampen med kilo - og når jeg er i balance.. så rasler kiloene af..
10 år12. maj 2014 kl. 23:08
tirsdagsvejning
Fik lige læst de 2 fimcile og Charlotte, svarer senere, skal til diabetes kontrol 8.45, men en meget lille nedgang til mig.

88,7
10 år13. maj 2014 kl. 07:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...