Målafhængig tråd..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ralu, der skal også være plads til hyggen, ellers bliver livet for surt.

Fimucile, nogen kan kan kroppen bare overraske, og det er jo dejligt. Håber du snart kan slappe lidt af.

God påske til jer.
10 år15. april 2014 kl. 13:39
Det går den forkerte vej :-(
Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 89,6
I dag: 90

Sukker trangen er vendt tilbage og motionen ikke eksisterende. Jeg ved hvor jeg skal sætte ind. Det bliver bare ikke i dag. I dag skal jeg til påskefrokost. I morgen ta'r jeg fat igen. Jeg vil nedtrappe mit sukker indtag igen og starte langsomt op med motion.

Forsat god påske til jer :-)
10 år18. april 2014 kl. 09:46
Øv Jomahol... :-( godt med en påskefrokost til at slappe af med.. kan være den giver lidt humør..
Desværre også her - 96,2 her til morgen.. vand i kroppen, og "nejhatten" ned over ørerne... - glæder mig til et par dage hvor der er lidt fred..
Ønsker jer piger en god påske...
10 år18. april 2014 kl. 09:51
Er i sommer huset UDEN vægt, med mistanke om en lille vægtstigning, fortsat god påske.

10 år18. april 2014 kl. 11:33
Er lidt på forkant - men må melde fra nu.. jeg er så stresset, og kan ikke fokusere på vægttab i lang tid kan jeg mærke.. bliver stresset af vægten / og stillingtagen til hvorfor det nu er sådan.. vil bruge lidt tid til at passe på mig selv.. (manden fik en blodprop for 3 år siden - og det har fyldt/fylder meget, at passe på ham..) men jeg må prøve at være der for MIG.. og det er jeg desværre ikke ved at skulle måle/veje, kan jeg mærke.. :-(
Jeg vil ønske jer - @Ralu og @Jomahol - god vind.. og jeg har samlet en pose positive tanker, som i må tage et "nap" af - når/hvis det kniber.. :-) :-)
10 år21. april 2014 kl. 20:00
Kære Fimucile
Det vigtigste lige nu, er lige netop det du har gjort, at stoppe op og tænke på hvad der er bedst for dig. Jeg ønsker dig alt det bedste. Når du har tid/overskud, kan du jo kigge forbi, og når du bliver klar igen er vi her sikkert stadig.

Dine positive tanker, vil jeg helt sikkert gøre brug af.

Knus herfra
10 år22. april 2014 kl. 07:46
Påske er lig med påskeæg og påskefrokoster. Det sætter sine spor.

Startvægt: 98,3
Sidste vejning: 90
I dag: 93,8

Ja, det er jo gået den forkerte vej. Nu er påsken slut og jeg er klar til at gi' den en skalle igen. Jeg har stadig ferie og ta'r på ferie i morgen. Jeg kommer først hjem i weekenden, så Ralu jeg får ikke meldt vægt ind på fredag.
10 år22. april 2014 kl. 07:52
Kære Fimucile

kan se, du har taget en vigtig beslutning, at passe på dig selv og din mand, tror og ved at helbredet er vigtig ting og sjælen skal følge med ellers har man det ikke godt. PØJ PØJ - håber vi ser og hører fra dig.

knus RALU
10 år22. april 2014 kl. 09:18
påsken er ovre, vi har levet godt men ikke for godt.

vægt 89,3

god ferie til dig jomahol - glæder mig til at "se" dig igen næste tirsdag indtil da, tænk over hvad du putter i munden du må spise ALT men tænk på mængderne.

10 år22. april 2014 kl. 09:28
Hej ;-)
NU har jeg læst hele jeres tråd og er meget inspireret!! Må jeg hoppe med på vognen?
Jeg vejer 94 kg og vil i første omgang ned på 90..... slutmålet er 75 ;-)

Jeg har lige haft min første fastedag i dag, da jeg har fået mod på 5:2 kuren - og efter at have læst dine fremskridt Ralu, er jeg da bare endnu mere motiveret ;-))

Synes det var lidt hårdt, men er ved godt mod og glæder mig allerede til noget dejligt morgenmad om ca 10 timer ;-)
10 år27. april 2014 kl. 21:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...