Slankemakker søges

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Jeg kunne også tænke mig at være med
Jeg lagde min kost om i sidste uge da sagde vægten 110,6 i dag sagde vægten 106,8 :) er så glad for at det går så stærkt i starten men det er nok meget væske :/ håber der kan komme gang i tråden igen :)
11 år11. december 2013 kl. 23:00
11 år2. januar 2014 kl. 11:59
hej :D
jeg vil meget gerne være med , jeg startet med at tabe mig i marts da jeg vejede 101,4 og nu har jeg så tabt 15 kg og vejer 86 kg , og vil gerne ned og veje 65-60 kg , jeg går til vægt vogterene en gang om ugen ,

11 år3. januar 2014 kl. 07:45
Nå jamen så er jeg da ikke den eneste...
Gravid og født en dejlig dreng dec. 2009 gik fra 65 kg. til 90 kg. efter fødsel, amning, barsel vejede jeg stadig 86 kg. Nogle år gik og kom ned på 73-75 kilo.

Fik for snart 2 år siden en skade i ryggen (meget smertefuldt og mistede følelsen i venstre arm) og blev anbefalet at holde mig fra fysisk aktivitet så vidt muligt, ingen træning og måtte stoppe mit ene job som tjener, da de mistænkte en diskusprolaps... efter et år med forskellige læger, behandlinger, smertestillende osv. fandt en læge ud af jeg havde TOS (muskelsammentrækning som lukker for blodtilførselen til armen og klemmer nerverne) Jeg har været i fys behandling mv. og er i dag næsten smertefri og får ingen smertestillende, men er stadig meget anspænd...

og har taget +15 kilo på !!! Vejer altså det samme som i 2009 da jeg var højgravid...

Målet er at smide 20 kilo gerne 25... Midt i alt det ønsker vi dog at få et barn mere, så hvis jeg bliver gravid så er målet naturligvis på kortbanen (under graviditeten) at holde vægtøgning på et minimum...

God kamp alle sammen :)
11 år3. januar 2014 kl. 15:47
Hej
Jeg følger lige lidt med i hvad der sker i denne tråd.
Jeg startede op herinde igen i går, hvor jeg skrev min vægt 90,4kg ind i ugens taber tror jeg det hedder.
Min plan er at fra på mandag skal der til at ske noget så jeg kan komme af med en hel del kg, så jeg forhåbentlig kan komme ned på et BMI under 25.
Tænker at det kunne være rart at have nogen at kæmpe sammen med.
11 år3. januar 2014 kl. 17:22
Hejsa
Jeg vil da også gerne være en del af den her gruppe og har tabt 33 kg. Har taget lidt på igen og været uden motivation i et års tid men nu tror jeg på det igen og håber på støtte og har oz meget at give af
11 år3. januar 2014 kl. 20:33
Mål og fremgangsmåde
Hej Alle,

Tænkte om der evt. var nogen som vil skrive som følgende:

Nuværende vægt: 90 kg.
Delmål: 75 kg.
Mål: 65 kg.

Grund til overvægt: 1) graviditet 2) Rygskade 3) Kan spise dagen lang.. og jeg gør det.. alverdens ting ofte sunde, men alt for meget.

Hvordan vil jeg opnå mit mål:
Træne 3 gange om ugen
Droppe unødvendigt fedt, sukker, lyst brød, pasta osv. så vidt muligt
Begrænse mine måltider (snacks) til 4-6 om dagen

Motivation:
Vil gerne være gravid
Passe mit tøj
Have mindre besvær med kroppen og ikke føle mig tyk hver gang jeg bevæger mig

Tænker det måske lige giver et overblik og måske en ide om hvem vi forskellige er og vores situation :)
11 år4. januar 2014 kl. 14:45
også motiveret
Har desværre rundet de 95 kg inden jul :-(
Stress giver mig bare så meget vægtøgning, og ingen energi... har arbejdet det meste af juleferien i udlandet, så alt er bare øv..
Har store problemer med ryggen, og startede på træning midt December - holdt en uges pause i juleferien.. og er nu i gang igen..
blev opereret i et knæ pga. slid/skader i December 2012, men ikke med godt resultat - så desværre motiverer det heller ikke
mål = 80 kg - delmål 85kg (178 høj, men meget kraftigt bygget.. så med 80kg. ser jeg tynd ud)
Cykler lidt på MTB - ca. 1 time pr. uge
11 år4. januar 2014 kl. 17:18
Mål og fremgangsmåde
Hej alle
Hvordan går det hos jer - der er ikke skrevet meget i denne tråd de sidste par uger?

Jeg synes, det er en interessant gruppe, og vil gerne være med, hvis I stadig er der?

Vægt 87,1 kg.
Delmål 79 kg.
Mål 72 kg.

Jeg spiser for store portioner og hygger for meget efter arbejdstid.

Jeg vil først og fremmest satse på at holde en varieret diæt på de 1500 kcal og cykle på motionscykel mindst 4 x 1/2 time om ugen.
10 år27. januar 2014 kl. 16:52
for stresset
vægt 95-97 - mål 85 - træner 3 gange om ugen, men stresser for meget..
10 år27. januar 2014 kl. 19:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...