7 kg inden nytår - følges? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: tre: : 7 kg inden nytår - følges? :)
Jamen velkommen hertil. Michellepiien der oprindeligt oprettede tråden her har desværre slettet sin profil, men så er det jo dejligt med nogle flere på vognen. Glæder mig til at høre om jeres op og "ned"ture!

12 år12. december 2012 kl. 20:08
Tak! Er der stadig opdatering på vægten hver torsdag og mandag?
Jeg har tabt mig yderligere 500 gram. på et døgn, så i dag står vægten på 82,5, yay! Det er primært fordi jeg ikke har spist nær så meget som jeg plejede at gøre - før jeg sagde: NU ER NOK, NOK! Det er også rigtigt fint at være godt med i forhold til mit mål inden jule-ræset for alvorlig går i gang. Hvad med jer andre?
12 år13. december 2012 kl. 12:09
Hej Spinr, tillykke med dit vægttab, 70erne venter lige om hjørnet! Vejning torsdag og mandag kan vi godt sige, deltager også i ugens taber tråden, der også er hver torsdag.
Har fået en slem influenza og havde den værste dag i går med feber og dundrende hovedpine. Nok derfor vægten er faldet drastisk til 81,8 kg i dag - det er jo ikke normalt, det må være sved, så forventer at det kommer på igen så straks jeg bliver rask.
12 år14. december 2012 kl. 14:54
Åh ja. Det bliver skønt at komme under de 80 kg. Jeg tror jeg vejede omkring 78 kg. i sommers, så mine ekstra kilo gik hurtigt opad.. Men de går tilsyneladende endnu hurtigere ned ad. Det er rart at se resultatet af ændrede spisevaner så hurtigt.
Hvordan fungerer den tråd hvis man er ny? Skriver man sin vægt i denne uge og så bare igen i næste uge?
FLOT med dit vægttab også, men øv at du er havnet i sygdoms-arme. Det kan også være at noget af det er et reelt vægttab. Har du spist mindre grundet sygdommen? Det kender jeg i hvert fald fra mig selv nogen gange når jeg er syg. Skrives ved til en opdatering efter weekenden :)
12 år14. december 2012 kl. 17:08
Jeg håber du har fået det bedre, Jegkanogjegvil.

Jeg har været på weekend hos et vennepar i den anden ende af landet. Det har godt nok været usundt. Jeg har fået masser af alkohol, og slet slet ikke nok mad. I det mindste var der ikke noget junkfood imellem. Men nu må det altså være slut med de fest-weekender.

Og SÅ er det vist sovetid.
12 år17. december 2012 kl. 04:14
Hej alle!

Ja har fået det meget bedre, men har til gengæld fået en mega irriterende hoste.

Vægtmæssigt går det vist fint nok, er på juleferie i DK og har ikke taget vægten med fra London. Har dog prøvet min søsters der er af bedre kvalitet end den jeg selv har og den sagde 80,8kg i går morges og det er jeg mere end tilfreds med. Har spist meget lidt mens jeg var syg, men nu er jeg tilbage på normal appetit!

Prøver også at vælge det sundeste af det usunde, men det er altså svært i denne her tid hvor alle disker op med et eller andet :D

Ugens taber tråden fungerer ved at man taster sin vægt ind i én uge og gør man det også i den efterfølgende er man med i sammenligningen, så det er bare at hoppe på :) Det er supergod motivation!

God dag :D
12 år18. december 2012 kl. 10:24
Hej Alle!

Håber det går godt!
Her går det sådan udmærket, har ikke tabt mig det helt store, tror mere jeg vil fokusere på at holde vægten på under 83 kg til efter nytår, hvor jeg så kan tage en ny omgang.
Lige nu siger vægten 82,5 kg og der må den helst godt blive, mm den selvfølgelig har tænkt sig at falde, men det tror jeg ikke med alt det her juleslik der ligger og flyder :)
12 år21. december 2012 kl. 09:35
Den forbandede juleslik. Men her i julen er det også godt at holde vægten.. Synes jeg :-)

Her går det godt. Er nede på 75.8, så jeg har 11 dage til at smide 800 gram. Tager heldigvis aldrig det vilde på i julen :-)
12 år21. december 2012 kl. 17:23
Ja store fade og krukker bugnende med slik og chokolade - suk! Må indrømme jeg ikke har kæmpet imod...
12 år21. december 2012 kl. 23:38
har taget 700 gram på, og vejer nu 76,1. men pyt, det skal nok ryge af igen. går det godt hos jer andre? er her andre?
12 år26. december 2012 kl. 19:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...