7 kg inden nytår - følges? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

7 kg inden nytår - følges? :)

Jeg har et mål om at nå ned på 60 kg inden sommerferien, men da der er en del vej i nu, da vægten her til morgen siger 77,3 kg, har jeg lavet mig et delmål der siger 70 kg inden nytår :) ... Vil du/i følges?
12 år19. november 2012 kl. 10:45
re: 7 kg inden nytår - følges? :)
Hey du
jeg vil gøre mit bedste, selv om 5 kg nok er mere realistisk for mit vedkommende..
vh Charlottte
12 år19. november 2012 kl. 11:55
Super at hører :).. Skal vi ha en eller flere vejedage om ugen, nu det er inden for så kort tid? Og hvordan vil du bære dig ad med at tabe dig? :)
12 år19. november 2012 kl. 11:58
jeg vil også super gerne være med.. jeg er på dukan kuren, og har vejedag imorgen..jeg kører faser af 5 dage af gangen..I første fase tabt jeg 3 kg og i anden fase 0 kg..så nu slutter jeg 3. fase imoregn og er spændt på hvad vægten siger..det vil være super skønt at tabe sig 7 kg inden nytår :-)
12 år19. november 2012 kl. 12:32
Super, jo flere jo bedre :) .. Jeg læste godt at der var flere der benyttede sig af 'du kan kuren', men hvad indholder den kur? :) Og ja kunne være super dejligt! Jeg havde tænkt mig at melde mig ind i torsdagsvejningen, så vejer mig i hvert fald hver torsdag, men tænkte på om vi ikk skulle lægge vores vægt ind 2-3 gange om ugen, nu det er inden for så kort tid? eller syntes i at det blir for tit? :)
12 år19. november 2012 kl. 14:49
Jeg vejer mig altid hver mandag morgen. hvis jeg ikke passer på tager det fuldkommen overhånd og jeg begynder at rende på vægten efter toilet...hehe.
jeg er ikke på en bestemt kur. Prøvede Dukan, men den er ikke lige mig... med alt det kødhalløjsa.
Prøver at følge vægtkonsulenternes principper og tæller i øvrigt kalorier. hvad med dig? vh Charlotte
12 år19. november 2012 kl. 15:23
Jeg er ikke rigtig på nogen kur andet en 'sund fornuft' :) .. Jeg har aldrig rigtig lært hvordan det fungerer at tælle kalorier og alle de forskellige ting, så jeg følger lidt min egen ide om hvad der er sundt af mad og derudover drikker jeg ca 2,5 l vand om dagen, hvilke min blærer snart har vendt sig til - laaangt om længe :) .. Hvad ville i så sige til at skrive vores vægt ind hver mandag og torsdag? Og hvad siger jeres vægt nu? :)
12 år19. november 2012 kl. 17:04
Jeg tror også det er vigtigt at man hver især finder den måde der passer til en selv..for der er rigtig mange kure derude, og ikke alle passer ind i ens behov mm.

Dukan kuren er ret simpel. 1. fase består af proteinrigt mad, dvs : alt kød, alt fisk, mejeriprodukter under 1,5 % = æg, yoghurt mm...
2 fase er så det samme som fase 1, men her må du også spise grønsager..sådan skifter man imellem faserne indtil vægttabet er nået..Jeg har 5 dage med hver fase.
Derefter begynder fase 3. hvor man må spise lidt flere forskellige ting..derefter kommer fase 4. som man laver efter resten af livet.
Hvis det ønskes kan man Goggle det på nettet, der står meget mere, og der er masser af opskrifter.. :-)

Jeg befinder mig rigtig godt med kuren og synes det er meget nemt at leve efter :-)

Jeg er med på at skrive vægt ind et par gange ugentligt, hvis det er..
12 år19. november 2012 kl. 17:55
Tror godt nok at jeg ville ha svært ved at indfinde mig under sådan en kur, men sådan er vi jo heldigvis så forskellige :) .. Lyder super :) .. Jeg regner med at vi starter fra i dag af ikk?
12 år19. november 2012 kl. 18:03
Det er jo det, vi er forskellige og det er derfor, det er så vigtigt, at man finder den metode, der passer en bedst..Jeg melder vægt ind imorgen tidligt :-)
12 år19. november 2012 kl. 18:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...