#52 af bruger slettet
7 kg inden nytår - følges? :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: : 7 kg inden nytår - følges? :)
300 gram kunne det blive til i denne uge, og jeg må være glad for det er bedre end ingenting... ;-)
12 år10. december 2012 kl. 11:35
Jegkanogjegvil (slettet)
Jamen tillykke med det Abelcat, lidt har også ret og velkommen til Karina85!
Glæder mig til at høre nogle updates :D
God aften!
Glæder mig til at høre nogle updates :D
God aften!
12 år10. december 2012 kl. 22:56
Jegkanogjegvil (slettet)
83,6 kg nu til morgen og det på trods af vanillekranse, olierede samosaer, for meget pasta og en McFlurry i weekenden! Hurra :D
12 år11. december 2012 kl. 10:24
Karina85 (slettet)
Tillykke Jegkanogjegvil. Det er så dejligt når vægten falder, selvom man ikke regner med det :-)
12 år11. december 2012 kl. 17:49
Jegkanogjegvil (slettet)
Hej alle!
Tak Karina :D
og i dag står vægten søreme på 83,1 kg!!! :D Dvs. kun 100 gr fra mit første delmål, som egentlig først var sat til d. 20.12.12! :D
Ih det er koldt i dag :D Så er det godt man kan sidde inde og skrive opgave med en dejlig soya latte :D
God dag!
Tak Karina :D
og i dag står vægten søreme på 83,1 kg!!! :D Dvs. kun 100 gr fra mit første delmål, som egentlig først var sat til d. 20.12.12! :D
Ih det er koldt i dag :D Så er det godt man kan sidde inde og skrive opgave med en dejlig soya latte :D
God dag!
12 år12. december 2012 kl. 09:43
Karina85 (slettet)
Damdidam.. 76,8. - 2 kg på en måneds tid. På trods af et par byture :-)
12 år12. december 2012 kl. 10:50
Jegkanogjegvil (slettet)
Tjuhej hvor det går! Stort tillykke!
12 år12. december 2012 kl. 12:32
spinr (slettet)
tre: : 7 kg inden nytår - følges? :)
Hej til alle jer herinde!
Jeg ar læst tråden nogenlunde igennem, og tænkte at det kunne være en meget smart ide at forsøge sig med denne form for motivation for andre og til sig selv. Jeg prøver selv at tabe mig. Jeg har i mange af mine ungdomsår været overvægtigt. Jeg tabte mig en del for to års tid side, og holdte vægten på et normalt niveau i et godt stykke tid, men nu har den sneget sig op igen. Jeg er godt selv klar over mine "fejl-trin", som primært består i at jeg simpelthen spiser for meget. Jeg har både svært ved at føle sult og mæthed (før det er helt ekstremt), hvorfor jeg spiser selv når jeg nok ikke har brug for det eller er reelt sulten. Anyways.. Jeg vejede mig i morges, og der stod vægten på 83,0 kg. Mit mål er at komme ned under de 80 kg. inden nytår, og jeg tror det er muligt, da jeg er blevet bedre til at begrænse mine portioner.
Det er "fedt" at se at det går godt for jer. Jeg glæder mig til at følges med jer.
Jeg ar læst tråden nogenlunde igennem, og tænkte at det kunne være en meget smart ide at forsøge sig med denne form for motivation for andre og til sig selv. Jeg prøver selv at tabe mig. Jeg har i mange af mine ungdomsår været overvægtigt. Jeg tabte mig en del for to års tid side, og holdte vægten på et normalt niveau i et godt stykke tid, men nu har den sneget sig op igen. Jeg er godt selv klar over mine "fejl-trin", som primært består i at jeg simpelthen spiser for meget. Jeg har både svært ved at føle sult og mæthed (før det er helt ekstremt), hvorfor jeg spiser selv når jeg nok ikke har brug for det eller er reelt sulten. Anyways.. Jeg vejede mig i morges, og der stod vægten på 83,0 kg. Mit mål er at komme ned under de 80 kg. inden nytår, og jeg tror det er muligt, da jeg er blevet bedre til at begrænse mine portioner.
Det er "fedt" at se at det går godt for jer. Jeg glæder mig til at følges med jer.
12 år12. december 2012 kl. 12:36
sine bordorff (slettet)
re: tre: : 7 kg inden nytår - følges? :)
God ide med sådan en tråd her hvor man kan følges ad. Jeg tror på det må øge motivationen en hel del, så jeg vil gerne være med :)
Jeg ville gerne tabe 5,5 kg inden nytår, så min vægt kommer til at være 61 kg. Jeg vil også veje mig ca. hver dag. Skal på kineser restaurant i aften, så kan godt være lidt nervøs for hvad vægten vil vise i morgen. åh åh.
Jeg ville gerne tabe 5,5 kg inden nytår, så min vægt kommer til at være 61 kg. Jeg vil også veje mig ca. hver dag. Skal på kineser restaurant i aften, så kan godt være lidt nervøs for hvad vægten vil vise i morgen. åh åh.
12 år12. december 2012 kl. 16:25
Vægten er lige nu på 77,3 og jeg vil gerne veje 75 til nytår. Det er første delmål på vej mod 62 kg.