7 kg inden nytår - følges? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: : 7 kg inden nytår - følges? :)
Ja vi har jo alle vores sære metoder til vægttab ;) Tror det for mig er vigtigt at der er hurtige resultater. Selvom det i starten kun er vand, gør det psykisk en stor forskel.
I dag står vægten på 84,8kg, det er præcis 3kg siden i tirsdags. Nu er jeg tættere på 80 end på de 90! En enorm lettelse i mere end en forstand. Er dog bange for når vægten begynder at stå stille.
Mit første delmål hed 83kg til d. 20. dec. Som det ser ud nu tror jeg at jeg kan nå det før. Hvis jeg da ikke finder på at skeje fuldstændig ud :s

God mandag til jer alle
12 år26. november 2012 kl. 11:21
re: 7 kg inden nytår - følges? :)
så sneg jeg mig ned på 114,9kg. 600 g på en uge. bedre end ingenting, snart 10 kg siden sept og ikke en uge uden vægttab. stille og roligt på vej ned gennem højhuset.
12 år26. november 2012 kl. 22:23
Fedt og flot abelcat!! Stort tillykke!
Jeg 'facer' sukkermonsteret i dag - ved ikke hvor længe jeg kan holde det skak med et æble og en Americano fra Starbucks(føles altid mere luksuriøst når man får den serveret i en kop til overpris)!! Ellers må jeg ty til mørk mørk chokolade!
Alt andet end det jeg har i tankerne: Ben og Jerry's, Scones, flødeskum arghh you name it...
God dag
12 år27. november 2012 kl. 15:31
LOL jeg kender godt sukkermonsteret eller rettere hungerbarnet... jeg bruger tricket med en megaskål kaffe med mælkeskum. to hvis den første ikke mætter godt nok. og et drys oboy på toppen så er man glad, varm og tilfreds.. ;-)
12 år27. november 2012 kl. 19:39
Kan jeg nå at være med??? Jeg var i tråden 5kg i november men den er vist gået død :S

Mit mål er 78-79kg inden nytår. jeg var på 85,0kg den 2.nov. og den stod på 82,4kg igår :)

Havde håbet på 79kg inden 9dec. men det er lidt urealistisk nu.. Men hellere tabe mig langsomt , end slet ikke :) så hvis den står på 79kg inden nytår er jeg tilfreds!

det endelig mål er 65kg inden 9.juni :) derefter vil jeg så se på om jeg ønsker at tabe mig yderligere. for 8 år siden vejede jeg nemlig 65kg, og der ønskede jeg at tabe mig 5kg, men der var jeg teenager, så måske 65kg er fint for mig nu, det ved jeg ikke :)

håber det er ok jeg trænger mig på :)
12 år27. november 2012 kl. 22:18
Hej Sandybell - Jeg har også bare trængt mig på, her er nok plads! :D Så velkommen til! Vi vejer vist ind hver mandag og torsdag.
Mht om 65 kg er det rette leje kommer nok an på hvor høj du er osv... Jeg sigter selv efter 65 kg og jeg er 169 cm, men 70 kg er også fint. Jeg må indrømme at alt andet end over 80 kg er pt det eneste der er mit mål. Er træt af at se på det fordømte 8 tal som jeg har kigget på de sidste 15 år :D

Abelcat: Chokoladedrys og mælkeskum...uhm det lyder som en god ide! Glæder mig helt til kaffe i morgen.
Har den sidste uge haft et aftenritual med te og dadler... I London hvor jeg er pt, har jeg fundet et sted hvor man kan købe saftige, friske dadler på størrelse med blommer! Hvis man spiser sådan en og drikker Lakrids/Mynte-te samtidig, er det som at være i Orienten :D

12 år28. november 2012 kl. 00:19
hej jegkanogjegvil

Øv er dybt misundelig, jeg vi også til london! :)
jamen jeg er ca 165-168, er ikke sikker , er faktisk meget længe siden jeg har tjekket min højde :D går nok for højt op min vægt :P men kan huske jeg på et tidspunkt målte hvad min normalvægt burde være i forhold til BMI og der skal jeg ligge på mellem 52-68kg altså tastede jeg tallene ind var jeg undervægtig ved 51 og overvægtig ved 69 - men ved godt BMI ikke er det bedste redskab at regne ud fra, men tænker det giver et fint billede.. men tror nu stadig jeg gerne vil ned på 59kg , men altså kan jo være jeg er fuldt tilfreds ved de 65 :)
12 år29. november 2012 kl. 19:33
Godmorgen pigen :) .. I må undskylde at i ikke har hørt fra mig i nogle dage, men min far er lige blevet ret syg og har lige haft slået mig lidt ud af kurs :/ .. Vægten sagde 76,1 kg her til morgen, så har tabt mig 100 g. siden sidste torsdag, til gengæld har jeg taget 800 g. på sidsen fredag, så er ikke særlig meget tilfreds :( .. Men det er så nu at jeg ikke skal miste håbet helt, for det er her jeg plejer at gøre det, når jeg har taget det mindste på :) .. Men må jeg ikke gøre denne gang, så holder modet oppe :)
12 år30. november 2012 kl. 07:23
Hej alle!
Er ked af at høre med din far, Michellepiien, håber at det går bedre. Ved selv hvordan det er at bekymre sig for sine forældre!
Før i tiden når jeg tog det mindste mistede jeg også modet og tænkte at så kunne det også bare være lige meget, når nu jeg ikke tabte mig kunne jeg ligeså godt æde løs. Men efter at have læst en masse artikler om kroppen og dens reaktioner på vægttab er jeg overbevist om at hvis jeg bare holder den sunde livsstil, så skal vægten nok rokke sig.
Har selv syndet i går med lidt for meget alkohol! Det bliver jeg nok straffet for til mandagsvejning.

God lørdag!
12 år1. december 2012 kl. 15:38
Melder mig også på "har taget på holdet" :( er rigtig ked af det lige nu, for det har gået godt så længe! og denne uge har bare været fyldt med dage hvor jeg har haft svært ved at sige nej, og ved at næste uge bliver ligeså hård da weekenden står på tre julefrokoster :( og mit mål var at søndag ville jeg være på 80, kan jeg ikke nå nu, da vægten siger 82,8.. er bare så ærgelig, og ved bare at jeg havde været super motiveret til at sige fra denne uge , hvis jeg var tættere på målet :( men jeg prøver at holde mig helt sund man - tors og så må jeg se hvordan jeg klarer weekenden.. øv øv øv ! men skal bare ikke op på 83 igen! mit mål er hver gang jeg er kommet under et helt tal, så skal jeg blive der! skidt med de få 100g, men skal bare klare det!!! vil være tilfreds med min vægt på min 25 års fødselsdag til sommer!!! sys der er lang vej! men jeg vil!
12 år2. december 2012 kl. 19:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...