7 kg inden nytår - følges? :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 7 kg inden nytår - følges? :)
Dagen i går gik godt. Synes altid det er nemmere at holde en kur når man ikke er sammen med venner og familie. Det er straks sværere på dage der lægger op til cafe-besøg osv. Er dog allerede gået 1 kilo ned siden i går så den nu hedder 86,7 kg, men det er vist noget af al den væske man smider af sig i starten. Uanset er det jo et step ned :D
God dag!
12 år21. november 2012 kl. 12:29
Min dag er også gået fint, jeg har været på kursus og haft en masse om ørene, så føler dagen er fløjet afsted..
Maden har været sund idag og ingen udskejelser :-)

Det er jo super dejlig jegkanogjegvil at du har fået en god start og hurtig start, det gir blod på tanden :-)

Hvornår var det vi skulle melde vægt ind igen ?
12 år21. november 2012 kl. 21:24
Dejligt at hører at det går godt og gejsten stadig er oppe hos jer :) .. Jeg var lige ved at falde i her til aften, da kæresten plaprede løs om at ville bage kanelsnegle eller et eller andet, da han var lækkersulten og det plejer desværre at være der jeg falder i hver gang - MEN MEN MEN, ikke denne gang! Jeg fik sagt fra og sagt at jeg vidste hvor dårligt jeg ville have det efterfølgende og han roste mig for at få sagt det, såå er skøønt :D ... Jeg syntes ikke rigtig der er kommet noget ordentligt svar tilbage på om vi skulle ha mandag og torsdag som vejedage eller om folk bare skrev dem ind lidt efter lidt? Jeg vil begynde på torsdags holdet herinde i morgen, så jeg skriver i hvert fald min vægt herind hver torsdag :)
12 år21. november 2012 kl. 23:34
Det var stærkt gået Michellepigen, lune kanelsnegle er en benhård fristelse. Jeg var selv ved at falde i i dag da jeg blev viftet om næsen med en Raider (el. Twix for andre end 80er børn). Jeg sagde pænt nej tak og skyndte mig hjem og spiste et par dadler i kompensation. Ellers er kuren holdt til punkt og prikke! Er dog begyndt at få en lille hovedpine - men har også førhen indtaget enorme mængder af sukker hver dag, så mon ikke de er min krop der reagerer på det.

Jeg er med på vejning mandage og torsdage, eller hvornår end :D!

God aften!
12 år21. november 2012 kl. 23:48
Super sejt gået jegkanogjegvil, ved hvor svært det kan være at sige fra over for fristelserne :)! Jeg havde besøg af en af mine veninder i dag og hun har sine perioder hvor hun er rigtig lækker sulten, og sådan en er hun desværre inde i lige nu, så vi skulle både på macdonaldd og ha frokost + hun ville ha is til dessert om aftenen, men næh nej, jeg vil ikke til at starte forfra igen, så hun skulle have lyst til at spise alt det hun ville, men jeg tog et stykke rugbrød til frokost og tog lidt frugt i stedet for is til dessert, så endnu en dag som er gået helt uden at falde i, trods alle fristelserne - er såå stolt af mig selv :D!!! og endnu federe når man kan se at det kan betale sig, i dag sagde vægten 76,2 kg, så siden mandag er der røget 1,1 kg, jubiiiiii :) er super glad, selvom der er et godt stykke vej i nu :) ..

Hvad med jer andre, syntes der er nogle der er gået lidt tabt herinde igen? Husk at vi er herinde for at støtte hinanden, både i medgang men så sandelig også modgang, så håber at hører fra jer :) der er altid en vej frem!
12 år23. november 2012 kl. 02:02
: 7 kg inden nytår - følges? :)
her sagde vægten 86,25 til morgen :D dvs lidt over 6 kg ... Men nul stiller den lige , så det er et halvt kg siden jeg hoppede med her :D

Jeg er bare begyndt bat spise mindre portioner og sukker, men får stadig usund mad og alt det, men taber mig, men det viser vidst hvor meget jeg har spist før :O Idag har jeg også besluttet jeg må tage til bageren da jg har syg sukker trang, og da jeg IKKE duer til kold tyrker trækker jeg den bare længere og længere ....
12 år23. november 2012 kl. 06:46
re: : 7 kg inden nytår - følges? :)
Kender godt det der med at blive fristet fordi ens veninder liige har lyst til en kage, eller junk food! Så det var flot du(michellepiien) stod imod og kunne lade hende mæske sig foran dig.
I aften skal jeg ud og har besluttet ikke at drikke alkohol, vil ikke lade denne uges stramme madplan blive ødelagt af en aften ude.
Tillykke med det flotte vægttab Sandra87, 6 kilo - det kan vel mærkes allerede? I morges sagde min vægt 85,9 kg. Dvs. 1,9 kg mindre siden i tirsdags. Jeg forventer bestemt ikke det bliver ved at stryge afsted. Jeg er spændt på om jeg når ned under de 80 kg, det er som om min krop er fast besluttet på at veje et sted i firserne!
Jeg tror også at jeg på et tidspunkt vil kunne spise usundt(JULEN oh gru), men her i starten vælger jeg at køre den stramme stil for ikke at falde i og overspise og ødelægge den spæde, men gode start!
God fredag til jer alle :D
12 år23. november 2012 kl. 11:47
Hvor ville jeg gerne kunne lave samme nummer som dig sandra87, ved 'bare' at skære lidt ned på de søde sager og så flyver kiloene af - bare i det jeg dufter til en kage ryger kiloene op med det samme! Men fedt at du kan gøre det på den måde, så du slipper for at skulle tage en kold tyrker :) ..

Hvor er det sejt gået jegkanogjegvil, 1,9 kg på 4 dage, kæmpe tillykke :)!! Og du må ikke miste troen på nogen sinde at komme under de 80 kg, self gør du det! Tror bare at kunsten er at ændre sin tankegang, så du stadig holder dig motiveret, selv når det ser mest håbløs ud :) .. Jeg er begyndt at studerer lidt folk der spiser og drikker usundt (fx. min veninde fra i går på mc.) og så sidder jeg og tænker over hvad det vil gøre ved hendes krop at proppe alt det i sig, lige ind til jeg selv får det lidt dårligt ved tanken... Der ud over har jeg et billede af mig selv på mobilen som jeg er nu og som jeg var for 2 somre siden (65 kg) og hver gang jeg får lyst til lidt usundt kigger jeg på det billede og så bliver jeg bare styrket i at det ikke er vejen frem - tværtimod! :)

Jeg tager på spejderlejer i dag og er til søndag, så i hører først fra mig herinde der. Så håber jeg bare på jeg er stærk, for det er årets sidste arbejdsweekend, så der skal rigtig hygges med masser af mad og lørdag aften er der også det helt store julefrokost bord samt dessert og snaks til sidst, så der er store chancer for at falde i - men det må bare ikke ske! Jeg vejede mig her til morgen, for at se hvor meget sådan en weekend ville gøre ved min vægt. Men vægten sagde her til morgen 75,3 kg, så 2 kg siden mandag! Er super glad og det skal denne weekend ikke have lov til at spolere!!! :D

God weekend tøser!
12 år23. november 2012 kl. 12:16
Det er super flot at i alle har tabt jer så meget, det er bare at blive ved..:-)
Jeg melder mig ud af denne tråd igen, da jeg selv køre tråden dukan kuren, og har veje dag hver 6. dag..og endelig har jeg vænnet mig til ikke at veje mig hver dag, men kun hver gang jeg er færdig med en fase..:-) og derfor bliver det lidt for forvirrrende for mig, håber I forstår..

Så pøj pøj til jer alle, jeg følger selvfølgelig med på sidelinjen ;-)
12 år23. november 2012 kl. 20:49
Tak for alle de søde svar :)

Jamen altså jeg spiser jo også kager, men så hedder det bare rugbræd eller intet resten af dagen, ved godt det lyder usundt, men det er den eneste kur der virker på mig, også er det vel bedre jeg følger den end forbliver overvægtig.
For at tage idag som en greelt eksempel, havde så emget lyst til ting fra bageren, så købbte to pølsebrd, to chokoladeboller, en romlugle og to stk brunsviger, skal lige siges jeg stort set ikke havde sovet så havde været møg sulten hele natten, men jeg har spist alt det (det der hvide brød mætter sateme ikke meget :/ ) minus den ene brunsviger, men det holdt mig også mæt fra syv morgen til klokken halv fem, hvor jeg spiste to stk rugbrød, er så lige blevet sulten nu her og har taget en banan, men både idag og imorgen står den så på intet sukker pga imorges. Men jeg ved også godt at på et tidspunkt så har jeg tabt mig det jeg kan ved at skære ned på sukkeret, også skal der nye boller på suppen :P men indtil videre er det en super måde for, ogå for at jeg bliver hurtigere mæt ved mindre portioner. Og ja de 6 kg kan jeg bestemt mærke :D så det er virkelig skønt, er så glad for det :)
12 år24. november 2012 kl. 00:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...