#11 af Sandra87 (slettet)
7 kg inden nytår - følges? :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Sandra87 (slettet)
re: 7 kg inden nytår - følges? :)
Vil også gerne være med :) Vil bare gerne ligge på 80 eller under, er på 86,6 idag så det er også omkring 7 kg, mit første mål er 85 og der er heldigvis ikke så langt endnu, 5,8 kg har jeg tabt mig på lidt over en måned :)
12 år19. november 2012 kl. 20:14
bruger slettet
Velkommen til sandra87 :) .. Super, så lægger jeg også min vægt ind i morgen :)
12 år19. november 2012 kl. 20:21
bruger slettet
Tælle kalorier går ud på at gennemskue hvor mange kalorier man bruger ift hvor aktiv en livsstil man har. derefter regne ud hvor stort kalorieunderskud man skal ramme ift hvor hurtigt man vil tabe sig. det tager kun få minutter at finde tallende. jeg kan godt lede efter et link til iForm.
Herefter skal man bare trofast taste sin mad herinde og bevare målet for øje...;-)
En fordel ved kalorirtælling er at der er plads til at man ikke alle dage er supersund. pyt med at man kom til at spise et stykke kage hvis man har selvdisciplin til at dagens samlede indtag var lavt nok. i øvrigt er det en superøjrnåbner at se hvor hurtigt man rammer loftet når man ikke spiser groft og magert.
Min vægt var 115,4 her til morgen.
vh Charlotte
Herefter skal man bare trofast taste sin mad herinde og bevare målet for øje...;-)
En fordel ved kalorirtælling er at der er plads til at man ikke alle dage er supersund. pyt med at man kom til at spise et stykke kage hvis man har selvdisciplin til at dagens samlede indtag var lavt nok. i øvrigt er det en superøjrnåbner at se hvor hurtigt man rammer loftet når man ikke spiser groft og magert.
Min vægt var 115,4 her til morgen.
vh Charlotte
12 år19. november 2012 kl. 21:01
lc77 (slettet)
Ved ikke om jeg kan finde ud af denne side, da jeg er HELT ny...men vil gerne være med.
Er man blevet enige om hvilke dage man melder ind?
Er man blevet enige om hvilke dage man melder ind?
12 år19. november 2012 kl. 22:27
utilfredstype (slettet)
Jeg vil rigtig gerne være med :) I dag siger vægten 67,6 og mit delmål hedder 62 kg til jul :)
12 år19. november 2012 kl. 22:34
bruger slettet
Dejligt med lidt flere på banen :) ved ikk om i andre er med på mandag og torsdag som vejedage? taak for beskrivelsen abelcat, tror jeg vil prøve at kigge lidt på det når jeg er kommet lidt i gang :)
12 år19. november 2012 kl. 22:54
bruger slettet
Weeee :).. Min vægt siger 76,8 kg her til morgen, så et halvt kg er røget i løbet af natten :D skøønt!!!
12 år20. november 2012 kl. 08:08
regnormsryggen (slettet)
Min vægt siger 78 kg.
Ha en dejlig dag :-)
Ha en dejlig dag :-)
12 år20. november 2012 kl. 08:12
Jegkanogjegvil (slettet)
Dette lyder som en god tråd! Jeg vil også gerne ned under 80 kg inden nytår! Vejede i dag 87,8 kg :( og vil gerne vende skuden inden de 90!
12 år20. november 2012 kl. 20:42
bruger slettet
Du er hjertelig velkommen jegkanogjegvil, er altid rart med lidt flere mennesker at støtte sig op ad :) .. Hvordan er jeres dag ellers gået? og har i stadig masser af gåpåmod med vægttabet? :)
12 år20. november 2012 kl. 22:37