Hvor fanden kom de 30 kg fra :-S
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lhl1968
re: Hvor fanden kom de 30 kg fra :-S
Hej Calcit
Tak ;-D
Tak ;-D
12 år20. november 2012 kl. 14:38
calcit
Hvis du på et tidspunkt skal have fjernet hud så sørg for at din læge har vejet dig her mens du vejer meget.....som dokumentation....nu er jeg lidt forudseende.....det er altid godt....
12 år21. november 2012 kl. 09:36
lhl1968
Takker for rådet. det havde jeg ikke lige tænkt på :-)
Var ude og cykle i går. Cyklede i alt 18 km. Kunne godt mærke at jeg er i mega dårlig form. Mens jeg cyklede tænkte jeg tilbage på at for nogen få år tilbage kunne jeg cykle 50 km om dagen så let som ingen ting. Der vil jeg gerne hen igen. Synes at jeg er blevet lidt for magelig efter jeg er begyndt at køre bil igen.
Var ude og cykle i går. Cyklede i alt 18 km. Kunne godt mærke at jeg er i mega dårlig form. Mens jeg cyklede tænkte jeg tilbage på at for nogen få år tilbage kunne jeg cykle 50 km om dagen så let som ingen ting. Der vil jeg gerne hen igen. Synes at jeg er blevet lidt for magelig efter jeg er begyndt at køre bil igen.
12 år22. november 2012 kl. 09:10
lhl1968
Havde barnebarnet til overnatning går og han fik lov til at vælge aftensmaden i går. Når man er 5 år og skal sove hos morfar og bedste så skal man selvfølgelig have pandekager med is og til Disney sjov skal man have fredagshygge så aftenen var bestemt ikke sund. Men pyt pyt det skal der være plads til. Spiste kun ganske få pandekager og fik en lille håndfuld slik + jeg havde spist sundt hele dagen. Så jeg føler ikke at jeg har ødelagt noget.
Jeg føler virkelig at jeg er klar til den store livsstils ændring denne gang.
Jeg er bare så klar til at tage udfordringen op nu. Har taget boksehandsker på.
Knus Chiff.
Jeg føler virkelig at jeg er klar til den store livsstils ændring denne gang.
Jeg er bare så klar til at tage udfordringen op nu. Har taget boksehandsker på.
Knus Chiff.
12 år24. november 2012 kl. 12:17
fedania
Hvis du en anden gang får bestilling på pandekager, så kan jeg anbefale den her opskrift:
madbanditten.dk
De ser ud som pandekager, de lugter som pandekager og de smager som pandekager! Og så er de - modsat mange andre proteinpandekager - lette at vende på panden uden at de falder fra hinanden.
madbanditten.dk
De ser ud som pandekager, de lugter som pandekager og de smager som pandekager! Og så er de - modsat mange andre proteinpandekager - lette at vende på panden uden at de falder fra hinanden.
12 år24. november 2012 kl. 12:25
gjorde....