" Blåhval til spurv "

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

" Blåhval til spurv "
Yes yes yes jeg har tabt 1,2 kg er super glad. Nu kører det
:-)
12 år22. november 2012 kl. 22:42
re: " Blåhval til spurv "
Hvor er det godt Nove :) Fortsæt det gode arbejde.

Her går det ikke så godt har haft en lidt øv periode og jeg er typen der har det med at trøstespise. Bare så dumt gør det jo bare værre for mig selv.

Men i morgen starter jeg igen og tager mig sammen. Og denne gang må jeg ikke give op men blive ved med at holde fokus.

Håber det går lidt bedre for jer andre .
12 år25. november 2012 kl. 23:12
" Blåhval til spurv "
Uh ja vi kan alle falde for det der med at trøstespise, det gør så godt lige nu - men - bagefter så ærgrer man sig.
Jeg håber du hurtigt kommer på ret køl Sanja - jeg hepper.
;-)
12 år26. november 2012 kl. 22:17
Jeg har været med herinde i mere end 1 år og er gået fra 82,3 til 66 kg. Vægten svinger med +/- 500 gram pr uge ved vejetråden "Ugens Taber" men nu skal de sidste 3 kg. af inden nytår... basta!!

Af motion foretrækker jeg løb og løber gerne 5 km 2-3 gange om ugen. Desværre blev jeg lyskeskadet i sommers og er først ved at komme mig nu.

God aften til jer alle.
12 år27. november 2012 kl. 20:37
Held og lykke Haul

3 kg skal nok lykkes for dig. God vind.

Jeg håber du får din skade i orden så du ka' komme ud og løbe igen.
12 år28. november 2012 kl. 13:29
" Blåhval til spurv "
Jeg har været ude og "slå lidt til søren" derfor er vægten gået i stå. Håber at næste uge er bedre.
Hvordan går det med jer andre ???
12 år10. december 2012 kl. 23:38
" Blåhval til spurv "
Hej til jer

Rigtig glædelig jul - jeg håber at se mere til jer i det nye år.

:-) Nove
12 år20. december 2012 kl. 07:52
" Blåhval til spurv "
Desværre nåede jeg ikke mit mål inden jul, og har taget på i juledagene. Det er øv øv, men jeg er frisk på en god fortsættelse, her i det nye år.

Godt nytår til jer alle
12 år28. december 2012 kl. 23:24
"Blåhval til spurv"
Velkommen tilbage blåhval, det gør mig ondt at høre du har haft et skidt efterår.
Jeg håber det går bedre nu og at du har motivationen til at komme igang med et vægt tab.

Jeg har været for sløv i december, så nu skal skoene kridtes og jeg skal have tabt det jeg mangler - helst på de næste 6 mdr.
12 år3. januar 2013 kl. 08:19
Jeg er tilbage!
Hej igen :)
Jeg ved ikke hvad der er gået galt, men har slet ikke set at der kom svar på mit indlæg, så tænkte at det bare var gået i sig selv - men hvor er det super fedt det her! Går det godt for jer? Eller har jul og nytår været hårdt?
Her er det ikke gået meget bedre, ligger stadig på de 75, selvom jeg inderligt drømmer om at ligge på 65 - helst inden 2013 er omme!
Synes I at det er realistisk? Jeg er jo teenager, og vil også gerne fest og have det sjovt mens tiden er til det :) Håber I har fået en god start på det nye år!
11 år19. januar 2013 kl. 20:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...