#2 af Autum (slettet)
" Blåhval til spurv "
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Autum (slettet)
" Blåhval til spurv "
Ja ja, jeg har tabt 400 g, det er ikke optimalt for mig, men OK.
Hvad med jer
Hvad med jer
12 år21. oktober 2012 kl. 11:18
Autum (slettet)
" Blåhval til spurv "
Hejsa
Det er gået dårligt for mig, her i den sidste uge, jeg står dog på det samme.
MEN DET ER IKKE GODT NOK
Så der skal andre boller på suppen, jeg skal stramme mig an.
Hvordan går det med jer ... I er blevet så tavse
Kh Nove
Det er gået dårligt for mig, her i den sidste uge, jeg står dog på det samme.
MEN DET ER IKKE GODT NOK
Så der skal andre boller på suppen, jeg skal stramme mig an.
Hvordan går det med jer ... I er blevet så tavse
Kh Nove
12 år25. oktober 2012 kl. 10:08
sanja90 (slettet)
re: " Blåhval til spurv "
Går virkelig dårligt. Der er lidt over en uge til jeg skal til eksamen, hvilket gør jeg sidder med hoved i bogen hele tiden. Og så træner jeg ikke og små spiser hele tiden. ØV ØV ØV... :( :(
Håber det går bedre for jer :)
Håber det går bedre for jer :)
12 år25. oktober 2012 kl. 22:56
Ninemor (slettet)
Hmm...
Det går måske lidt bedre for mig. Er begyndt i motionscenter. Og har sat mig for at jeg skal afsted minst 3 gange i ugen. Og jeg er virkelig glad for det... Vægten står lidt stille men, har heller ikke overholdt kosten 100% i denne uge.
Jeg melder mig ud af den ugentlige vejning lige pt. Men hopper på igen når det går lidt bedre. Har ikke lyst til at stå til "ansvar" lige nu.
God vind derude...
Det går måske lidt bedre for mig. Er begyndt i motionscenter. Og har sat mig for at jeg skal afsted minst 3 gange i ugen. Og jeg er virkelig glad for det... Vægten står lidt stille men, har heller ikke overholdt kosten 100% i denne uge.
Jeg melder mig ud af den ugentlige vejning lige pt. Men hopper på igen når det går lidt bedre. Har ikke lyst til at stå til "ansvar" lige nu.
God vind derude...
12 år26. oktober 2012 kl. 12:27
bruger slettet
Heej :) må jeg være med her? .. Har en del kg at skulle af med og så kunne det være rart med lidt støtte og især nu hvor julemåneden nærmer sig ;)
12 år26. oktober 2012 kl. 12:34
sanja90 (slettet)
Ninemor: Rigtig godt at hører du har meldt dig ind det er en god start. Jeg træner også selv i fitness selvom det ikke bliver til så meget for tiden. Men skal virkelig derop i morgen.
Er sikker på det med kosten nok skal komme. Jeg har også meldt mig ud af ugens taber men det er fordi min vægt er død for batteri og har ikke li nogle liggende. :(
sweetypiien91 velkommen til. Selvfølgelig jo flere jo bedre :) Ja det kan godt blive lidt svært nu det snart er jul. Er du lige startet eller har du været gang i lidt stykke tid ?
Er sikker på det med kosten nok skal komme. Jeg har også meldt mig ud af ugens taber men det er fordi min vægt er død for batteri og har ikke li nogle liggende. :(
sweetypiien91 velkommen til. Selvfølgelig jo flere jo bedre :) Ja det kan godt blive lidt svært nu det snart er jul. Er du lige startet eller har du været gang i lidt stykke tid ?
12 år26. oktober 2012 kl. 23:18
Autum (slettet)
" Blåhval til spurv "
OK piger, jeg kan høre I alle har det lidt svært for tiden.
Så er det godt at vi har hinanden, så vi kan få støtte og hjælpe hinanden.
Sweetypiien du skal være så hjertelig velkommen, og du har ret det er en svær tid vi går i møde, men vi skal være stærke.
og sanja og ninemor selvom I ikke vil / kan veje jer for tiden så smid lige et par ord her på sitet om hvordan det går.
Held og lykke med eksamen Sanja.
Ninemor også du skal have held og lykke med træningen.
Jeg har fået influenza, så er noget "skvattet" for tiden, har svært ved at overholde min "madplan"
Nå - det var en lille opdatering. Hav det godt allesammen, op med humøret, ned med kiloene. :-)
Så er det godt at vi har hinanden, så vi kan få støtte og hjælpe hinanden.
Sweetypiien du skal være så hjertelig velkommen, og du har ret det er en svær tid vi går i møde, men vi skal være stærke.
og sanja og ninemor selvom I ikke vil / kan veje jer for tiden så smid lige et par ord her på sitet om hvordan det går.
Held og lykke med eksamen Sanja.
Ninemor også du skal have held og lykke med træningen.
Jeg har fået influenza, så er noget "skvattet" for tiden, har svært ved at overholde min "madplan"
Nå - det var en lille opdatering. Hav det godt allesammen, op med humøret, ned med kiloene. :-)
12 år27. oktober 2012 kl. 08:04
bruger slettet
Takker piger :).. Tja, for et halvt år siden var jeg ret godt i gang og der røg hurtig 8 kg., men ja så skete der alt muligt i familien så jeg kørte surt i det og lige pludselig havde jeg taget 10 kg på på ingen tid. Men nej i denne omgang har jeg kun været i gang i et par dage.. Men for at jeg ikk skal kører alt for surt i alle de kilo, har jeg valgt at lave mig nogle delmål:
D. 24-12-2012 skal vægten sige 70 kg
D. 03-03-2013 skal vægten sige 65 kg (min fødselsdag)
Og inden sommerferien skal jeg være nede på de 60 kg
Hvad syntes i om min plan? Er den realistisk? De første par kilo går jo altid stærkt, så at nå 70 kg inden juleaften syntes jeg ikk er urealistisk :)
D. 24-12-2012 skal vægten sige 70 kg
D. 03-03-2013 skal vægten sige 65 kg (min fødselsdag)
Og inden sommerferien skal jeg være nede på de 60 kg
Hvad syntes i om min plan? Er den realistisk? De første par kilo går jo altid stærkt, så at nå 70 kg inden juleaften syntes jeg ikk er urealistisk :)
12 år27. oktober 2012 kl. 13:59
bruger slettet
Årh ja og min vægt siger 76,5 kg lige pt :)
12 år27. oktober 2012 kl. 14:00
Så prøver vi med en ny tråd.
Vi går alle på vægten torsdag / fredag og noterer den på ugens vejning.
Alle kan deltage, kom med jeres store og små problemer eller glade gode indput:
Hvad sker der i din hverdag
Godt og skidt
Indlæg vi alle kan lære noget af
Positive indput
Hjertesuk
Og hvad I ellers kan komme i tanke om kan være af interesse.
Så på med vanten, nu skal det være, tænk på du bliver gladere, har mere overskud og ikke mindst bliver mere slank om bare 1 uge - hvis du starter i dag ;-)
God uge Kh. Nove