" Blåhval til spurv "

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

" Blåhval til spurv "
Det lyder til at være et overkommeligt mål, held og lykke med projektet. Jeg vil gerne "holde øje" med dig
;-)
12 år29. oktober 2012 kl. 06:55
" Blåhval til spurv "
tja - hvad skal man sige -300g i denne JEG ER IKKE TILFREDS.
Men jeg ved godt jeg selv har været ude om det. Jeg har været for slap. Tilladt mig at spise noget, som jeg godt ved, ikke er godt for mig.

Hvad med jer andre ??
12 år1. november 2012 kl. 15:27
re: " Blåhval til spurv "
Hvis der stadig er plad vil jeg gerne være med her :-)

Jeg vejede ind på 97,1 kg i denne uge, det er 1 kg mindre end for 14 dage siden. Jeg har tabt mig 8 kg siden midten af august, det er sket stille og roligt med lidt stillestående perioder ind imellem. Mit næste delmål er 93 kg til d. 20 december, der er en travl tid på mit arbejde så jeg tør ikke at sætte et alt for højt mål. Metoden er en blanding af kost og motion. Kosten forsøger jeg at ´begrænse indtag af sukker, kartoftler, pasta og ris. Mortionen består af 2-3 gange i motionscenter pr uge (på hold) sammen med mindst 10000 skridt om dagen.
12 år1. november 2012 kl. 16:50
Hej Xebu

Du er hjertelig velkommen. Det lyder da fint med det "program" du kører. Held og lykke med det - lad os endelig vide hvordan det går - og hvordan du har det.
Mvh Nove
12 år1. november 2012 kl. 22:54
Puha... Synes jeg går en hård periode igennem lige nu...
Jeg er begyndt i motionscenter, og har gået der i 3 uger nu. Jeg har passet det, er kommet afsted min 3 gange i ugen, og det føles virkelig godt. Så jeg får min motion, meeeen kosten er bare ikke i orden, jeg har kalorie underskud, men tager på eller ligger stille. + - 2 kg hele tiden.
Jeg er sulten men kan ikke finde på noget at spise. Jeg har bandlyst hvidt brød, sukker, pasta, ris og kartofler. Har noget nupo ståenden, men syns efterhånden det smager af bæ.

Det var lidt fra mig... Undskyld min galle, men syns virkelig det er hårdt...
12 år7. november 2012 kl. 13:23
Hej Ninemor. Op med humøret dengang jeg selv startede i træningscenter gik vægten også op og ned i starten. Men du skal tænke på at man tager på i muskler også. For mig kunne jeg en dag se det på vægten. :) Så hold modet oppe og bare sørg for du holder en oka kost så skal det nok komme :)

Mit problem er at jeg har eksamen læsning så spiser usundt og får ikke trænet så meget li nu . Men min sidste eksamen er i morgen så derefter starter jeg igen. Så må jeg håbe jeg kan tage mig sammen og få en sund livsstil. :)

Håber det går godt for jer andre også ? :)
12 år8. november 2012 kl. 22:24
Ugens vægt ligger på 96,7, et lille tab på 400 g. Jeg synes at det er lidt hårdt for tiden, jeg kan mærke at jeg skal passe på med den lave mængde af dagslys, den lokker mig til at blive mere inaktiv. Jeg kan høre at I andre også kæmper nu... Jeg håber at vi kan holde ved sammen... I øvrigt er jeg Pesco vegetar, dvs. ud over lidt fisk spiser jeg ikke kød. Det er ikke pga. vægttab men et etisk valg jeg tog da jeg var 15, det har naturligvis indflydelse på mine spisevaner. Jeg håber at den kommende uge bliver succesfuld og lidt lettere for os allesammen.
12 år9. november 2012 kl. 00:07
" Blåhval til spurv "
Op med humøret piger, ja vi kæmper alle, jeg har ikke tabt et gram i den forløbne uge. Er sur på mig selv. Men prøver at holde fast i de gode kostvaner, som jeg skal følge.
Når man begynder at træne flere gange om ugen så tager man på, men det regulerer sig selv i løbet af 1 - 1½ måned, så bare hæng i det skal nok hjælpe, selvom det ser lidt surt ud i starten.
Go' uge til jer alle :-) Nove
12 år9. november 2012 kl. 05:33
Jeg vejer i denne uge ind på 96,2. Det er 500 g mindre end i sidste uge, noget jeg er meget tilfreds med da jeg døjer med bronkitis for tiden og derfor ikke har kunnet passe træningen. Hvordan går det med jer andre?
12 år16. november 2012 kl. 09:37
for mit vedkommende blev det kun til -200g. men bedre end ingenting. Det er flot xebu med -500 g. Synd med bronkitis'en håber du snart får det bedre.
Rigtig go' uge til alle der kigger på denne side
;-)
12 år16. november 2012 kl. 11:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...