#12 af mrs credible (slettet)
Panik!! - Hvor køber jeg træningstøj?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+mrs credible (slettet)
re: Panik!! - Hvor køber jeg træningstøj?
må jeg forslå bilka... de har træningstøj op i ret så store størrelser... og så kan jeg anbefale at man bruger endomondo.com som træningsmakker... hvis ikke du kender det kan jeg fortælle at det er en netportal hvor du kan konkurrere mod dig selv, dine venner og andre fra hele verden. og du kan vælge mellem at tegne din træningsrute ind eller have din mobiltelefon med så uploader den automatisk(kun hvis du har IPhone eller Android). men den kan sagtens bruges uden telefonen. der findes endda pulsmålere der kan uploade direkte men så begynder det at koste penge... netportalen er gratis og der er forslag til ruter i hele verden inklusiv lille danmark og på lolland :) du må gerne finde mig derinde, men så må du skrive til mig i min dagbog. Og jeg bor i sverige men skal da gerne sammenligne træningspas med dig :)
12 år9. oktober 2012 kl. 23:12
bruger slettet
Jeg træner stortset kun i nike.. Køber det hver gang jeg er i USA som sker ca. hvert år fordi min bedstefar bor der... Der er det meget billigere end herhjemme så hvis du kender nogen i usa eller selv skal derhen kan du jo lige få dem til at tage noget billigt træningstøj med hjem.
9 år6. oktober 2015 kl. 10:24
Så mit mål i dag er at se at få lettet røven og komme op til det motioncenter og få meldt mig ind.