Panik!! - Hvor køber jeg træningstøj?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Panik!! - Hvor køber jeg træningstøj?
Hejsa,

Er ny på siden - uden vægt og træningstøj - men fuld af motivation.

Væten kan ikke være et stort problem at få købt, men det er det til gengæld lidt med træningstøjet. Kunne tænke mig noget tøj til Zumba ol. og noget regulært løbetøj, men hvor finder jeg det. Jeg har siddet og kigget på nettet, men synes ikke at jeg kan finde noget i min størrelse - størrelse 48.

Er der andre der har haft samme problem og har fundet et godt sted at shoppe den slags?

Er der iøvrigt nogen i mit nærområde der mangler en stor træningsmakker er jeg bare så parat:o)

God søndag:o)

Marped1
12 år23. september 2012 kl. 12:36
re: Panik!! - Hvor køber jeg træningstøj?
Hejsa....

Jamen jeg er da så totalt klar til en træningspartner, men hvor i landet bor du???? Indtil videre er det hunden der må ha mig på sleb, stakkels hund, han er 8 år og kan sgu ikke klare det mere .... :D

Jeg hænger lige på for at se om du finder et sted at købe træningstøj, for jeg står selv at skal ud at købe træningtøj...

Knus
12 år23. september 2012 kl. 19:11
Jeg kom til at tænke på. at hvis du har en T-shirt og et par elastik bukser kan man jo sagtens bruge det til at starte med... Jeg men er, hvorfor gå ud og bruge penge på noget som man ikke kan passe om 2 måneder, så skal man jo bare ud at købe nyt - igen. Og så vidt jeg kan se på priserne, ligger de ikke i den billige ende af budgettet... Bare in Info :D
12 år23. september 2012 kl. 19:21
12 år23. september 2012 kl. 20:09
Hej Ninemor,

Du har ret har selv haft samme tanke - trængte bare lidt til at shoppe lidt igennem, her foran skærmen:o) Gik over og jeg fandt faktisk også et par steder efter lang tid, men udvalget er ikke strort indenfor den genre, når man er en stor pige.

Jeg bor i Frederikssund/Hillerød området - er det i nærheden af dig?

Kh Marped1
12 år23. september 2012 kl. 21:29
Tak biologo c, det var også et af de steder jeg selv fandt efter en pæn lang søgning:o)

Kh Marped1
12 år23. september 2012 kl. 21:30
Ej hvor ærgeligt... Jeg bor på Lolland... Og det er lang at køre hvis man skal træne sammen... Øv øv øv...
Jeg flyttede fra Slangerup for et par år tilbage.

Men hvis du er frisk, så kan vi måske aftale en fast uge dag - eller flere hvor vi træner samtidig, bare i hver sin ende af landet, så kan vi holde lidt øje med hinanden?
12 år23. september 2012 kl. 22:21
Ninemor, det kan vi sagtens aftale.
Går du til noget fast i løbet af ugen eller hvordan tænker du at få din motion klaret?

Jeg har foreløbig tænkt mig at gå hver dag og har tilmeldt mig noget zumbaagtigt om torsdagen.

Kh Marped1
12 år24. september 2012 kl. 18:00
Hejsa...

Jamen jeg går hver dag eller cykler minimum ½-1 time, afhængigt af vejret. Gider ikke gå eller cykle, hvis det slasker ned. Så de dage hvor det er møg vejr, sjipper jeg og min datter (hun er 6 år og syns det er fantastisk at hendes mor kan sjippe), dog kun i ½ time, mere kan jeg ikke holde til lige nu - men det kommer!

Vi har et lokalt træningscenter, som jeg har tænkt mig at besøge i dag, for at høre om priser og sådan... Er det til at betale havde jeg tænkt mig 2 gange om ugen i første omgang - må indrømme jeg har svært ved at se mig selv i et motionscenter :D
12 år25. september 2012 kl. 06:09
Mht. motionscenter så var det også en kæmpe overvindelse for mig at gå derned første gang. Jeg havde virkelig tænkt over det længe men jeg er bare så glad for at jeg gjorde det. Nu træner jeg tre gange om ugen og det er både styrketræning og motionstræning. Min krop har virkelig ændret sig og selvom mit vægttab er gået langsomt så er jeg blevet meget mindre i cm og det ene tøjstykke efter det andet er røget til genbrug.
12 år26. september 2012 kl. 06:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...