BMI på 40 skal ned på 32 på max 2 mdr

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: BMI på 40 skal ned på 32 på max 2 mdr
Hold da op, sikke et flot vægttab på så kort tid. Tillykke med det :-)

Jeg synes det er svært kun at leve af nupo - de få gange hvor jeg har gjort det har jeg lynhurtigt manglet noget at tygge i og savnet selve det at spise et måltid.

Er spændt på at følge dig videre - håber det fortsætter i samme gode stil :-)
12 år24. september 2012 kl. 19:53
I dag har jeg nået en stor milepæl!! Og jeg er bare såååå stolt. Jeg kan fra mit "tidligere liv" huske to tal fra vægten. Den dag da jeg i starten af 20érne på vægten opdagede, at jeg nu var kommet over 80 kilo. Og så igen den dag da jeg skulle have fertilitetsbehandling i starten af 30érne - der viste vægten 117 kilo - og jeg var bare i chock. Siden hen krøb vægten op på 138 kilo....... Nu er jeg så kommet under de 117 kilo og jeg er bare så lykkelig og mega stolt. Vægten i dag siger 114,8 kilo. Jeg frygter dog når jeg med hele familien skal til spanien i efterårsferien - der er mit mål, at jeg bare ikke skal tage på!!!!!!
Nu er mit næste mål, at jeg skal komme under 110 kilo.
12 år4. oktober 2012 kl. 14:53
Hjertelig tillykke, det er flot. Nu må du endelig blive ved - og ikke falde i :-)
12 år5. oktober 2012 kl. 14:46
Så meget for mit feriemål - jeg fik hurtigt bildt mig selv ind at jeg da selvfølgelig kunne spise med på resturant til både frokost og aftensmad (hvor jeg ikke holdt specielt meget igen) - for så galt kunne det jo ikke gå på kun en uge. Ha ha der fik jeg rigtig taget røven på mig selv - for selvfølgelig passer det jo ikke!!
Om morgenen før vi rejste på efterårsferie vejede jeg 113,9 kilo - her små to uger efter, vejer jeg 116,2. Hvordan fanden kan jeg være så dum, at tage 2,3 kilo på når tiden nu er så vigtig for mig...... Nå men nu er jeg startet på en ny omgang udelukkende Nupo - så jeg skal nok hurtigt få høvlet de par kilo af- men det er sgu da for DUMT
12 år26. oktober 2012 kl. 11:11
Rolig nu. Selvfølgelig er det surt, men det er ferie-kilo og de har det med at forsvinde hurtigt.
12 år26. oktober 2012 kl. 11:28
ja det er ikke altid så let som man tror...
12 år27. oktober 2012 kl. 21:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...