My, hvor meget "må" man tabe sig om dagen/ugen?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: My, hvor meget "må" man tabe sig om dagen/ugen?
Det skal nok også siges at jeg altid har drukket 2-4 l cola om DAGEN!! Hvilket jeg tog en kold tyrker med i lørdags :-) så det er nu erstattet med vand i samme mængder..
Jeg har købt en kondi cykel så jeg kan cykle 30-60 min hver aften når drengene er puttet og ellers går vi til og fra børnehave og de ture det ellers bliver til.
Har droppet alt brød, kartofler osv og har faktisk ik svært med at overholde det. I går aftes stod menuen på broccoli, gulerødder, salat, grønne bønner og varmrøget laks, så jeg spiser rigeligt.. Bare ik alt det fede mad som jeg gjorde før :-)
Jeg er 163 og vil gerne ned på 55-60 kg helst de 55 men det er os fint hvis jeg "kun" når de 60 :-)
12 år7. september 2012 kl. 08:16
15-20 kg på 8 uger - det må jeg indrømme, at jeg ser som lidt urealistisk.

Jeg kan selvfølgelig godt se, at bare det at udelukke 2-4 L cola om dagen gør, at du slipper for at indtage 840-1680 kcal om dagen - men det betyder ikke nødvendigvis, at du taber 0,8-1,6 kg om ugen på det alene. For noget af det vil jo være et vægttab du har undgået, istedet for vægt du taber.

Jeg siger det ikke for at gøre dig ked af det, men i et håb om, at du justere din målsætning, så du ikke bliver skuffet, hvis du ikke når det.

Har du prøvet at taste målet ind her på siden, og se, om den synes det er realistisk ud fra dit energiniveau? :)
12 år7. september 2012 kl. 09:07
Ja har prøvet den sagde de 55 ikke var holdbart, men de 60 godkendte den, så håber på det lykkedes :-)
12 år7. september 2012 kl. 09:09
Jamen, så er det jo bare at klø på, og have fokus på maden og få nok motion ind, til at du ikke render sulten rundt de næste 8 uger.

Jeg glæder mig til at følge dit vægttab, og håber du hopper med på en af vejetrådene eller lignende, så man kan følge med :)
12 år7. september 2012 kl. 09:14
Mange tak - du kan tro jeg vil arbejde for det :-) er helt ny herinde så ved ikke hvordan man "tilmelder" sig de der vejetråde :D
12 år7. september 2012 kl. 09:16
Prøv eksempelvis at se ***forældet link er fjernet*** - der er "reglerne" for tråden skitseret i første indlæg, og så gør man bare som der står :)
12 år7. september 2012 kl. 09:28
Super det må jeg prøve - tak :-)
12 år7. september 2012 kl. 09:29
Spændende projekt du der har gang i.

Jeg hepper også med her fra sidelinien :-)
12 år7. september 2012 kl. 23:22
Tak for det :-) er sikker på det nok skal lykkedes :D
12 år7. september 2012 kl. 23:35
Kunne ik finde ud afde der vejnings tilmeldinger.. Men siden fredag har jeg desværre ik tabt så meget som sidst.. Er gået fra 73,2 til 71,6 men lidt har jo også ret - har så heller ikke motioneret hver dag udover gå ture :-)
12 år14. september 2012 kl. 12:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...