Hvad spiser i til morgenmad ?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hvad spiser i til morgenmad ?
1 dl havregrød kogt med vand (meget vand, for det giver mere mæthed) og drys med kanel. :)
12 år26. august 2012 kl. 23:10
i stk wasa sport knækbrød m 2 skiver ost, et smilende æg og 1 dl blåbær eller 150 melon
Jeg fordeler indtagelsen af det, over længere tid, så jeg spiser det frem til frokost.
12 år27. august 2012 kl. 10:06
2,5 dl cheasy yoghurt (den er kcal fattig) med 2-3 spsk sund müsli og 1 tsk husk holder mig mæt 2,5 - 3 timer. jeg bliver hurtigt sulten... men det er lige til mit formiddags"måltid" :) eller en skive minimum rugbrød med minismør og cheasy mild ost (det er alle kcal lette ting) osten smager af lillebror ostehapsere. bare ikke ligeså cremet. mindre fedt jo :)
12 år27. august 2012 kl. 13:51
Skyr - blandet op med lidt sukrin og vanillepulver (IKKE vanillesukker), lidt bær og en lille håndfuld nødder/mandler. Topper ofte af med kanel, især efterår/vinter.. ved ikke lige hvorfor jeg synes kanel er bedst i den kolde årstid?

Hvis det skal gå stærkt: Nupo eller Nutrilett bar, forsøger dog at holde det på et minimum

Weekend: Vendt Spejlæg af 1 helt æg og 2-3 ekstra hvider. Et par skiveskårede tomater med lidt balsamico salt og peber, hvis bølgerne går højt; en skive ristet rugbrød

Lovely
12 år28. august 2012 kl. 07:43
æggehvide omelet med havregryn i...
12 år17. november 2012 kl. 06:29
Serranoskinke med æg, lavet i muffinform (se evt. foodiesnfashion.blogspot.dk)

Pandekager uden mel (madbanditten.dk)

Omelet med kyllingepålæg (madbanditten.dk) - jeg skærer kyllingepålæg i tern og rister på panden før jeg hænder omeletmassen på panden.

Hvis jeg er på arbejde nøjes jeg med 1-2 stykker rugbrød med ost.
12 år17. november 2012 kl. 11:31
Havregryn med soyamælk, mandler og frugt
Havregrød med rosiner og frugt
Soyayoghurt med frugt og bær, måske mysli
Rugbrød med æg og pålæg
Frugtsalat med nødder
Grovbolle med pålæg, grønsager
osv osv osv
12 år17. november 2012 kl. 12:26
250 g Cheasy Vanilie yogurt med 17 g mandler.
Det var dog bedre hvis jeg kunne skifte ud med skyr da der er flere proteiner i, men har stadigvæk ikke fået fat i noget essence til at milde smagen af det skrappe skyr.
Proteiner er godt da det kan hæve forbrændingen med op til 30% og samtidig giver det maven noget at arbejde med.
12 år18. november 2012 kl. 13:44
Hva med at blande skyr og cheasy vanille halv af hver, så smager man ikke så meget skyr'en
12 år22. november 2012 kl. 10:40
Favorit pt er:
2 dl yoghurt naturel
1 tsk honning
10 mandler
1 dl blåbær (evt. optøet fra dagen i forvejen, giver flot blå farve)
12 år28. november 2012 kl. 00:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...