Ny her

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Ny her
hej Sannie!

Det må være hårdt med graviditeten.

men ellers velkommen til. Jeg bliver vejet hos lægen hver anden uge, det har ligget om onsdag indtil nu.

jeg synes det er lidt hårdt at gå i gang med at tabe sig, men det hjælper at man ved der sker noget. Jeg har tabt ca 1,5 kg indtil videre....

Skulle egentlig ha været oppe og træne i dag, men jeg har en frygtelig kvalme den sidste uges tid, tænker det nok er pga kost ændringerne for jeg er ikke gravid i følge testen jeg tog i går. men det gør det virkelig uoverskueligt at skulle op og træne.
12 år6. september 2012 kl. 09:55
Hej naomi:-) og i andre nye:-) er selv relativt ny her, opdagede siden for nogle år siden men fik ik sat mig ind i det og motivationen manglede.
Har nu været i gang siden 20. August og har vænnet mig til at taste mad og motion ind her.
Jeg bruger siden til at holde styr på jeg hverken får for lidt eller for mange kalorier om dagen. Og jeg bruger smileyerne for kostråd sådan at jeg prøver at få dem til at smile. Man lærer hurtigt hvad man kan undvære for måske a snuppe et stykke kage eller lignende engang imellem,så ik jeg løber surt i det for har en super sød tand.
Jeg skal tabe mig ca 35 kg men har sat mig et delmål der hedder jeg i første omgang skal ned på 99 kg så virker det ik helt så uoverskueligt:-)
Mht din hovedpine så kan det sagtens være i forbindelse med din kostomlægning. Men det betyder bare det virker, husk at drikke vand og lad være med at se negativt på tingene de dage du har ondt. Jeg var dødtræt den første uge men man bliver super glad når man ser resultater på vægten:-)
I min 2. Uge steg vægten og jeg var ved at opgive for når man gør alle de rigtige ting så det sgu ik sjovt, men da fik jeg kigget på nogle debatter herinde og så at forstoppelse er meget normalt når man sådan ændrer sin kost. Da først jeg ku komme af med noget på toilettet igen så røg kiloene også:-)
Held og lykke med det herinde og stop lige snakken om frøsnappere for det får man jo helt lyst til så;-)
12 år6. september 2012 kl. 10:10
nu var det kvalme men...

jeg taastede kosten ind den første uge. for at få et indtryk af hvor meget og hvor lidt jeg egentlig kan spise på en dag.

jeg har prøvet at komme igang i 1½ år, hvis jeg havde taget mig samme for 1½ år siden skulle jeg kun tabe mig 15 kg ikke 20....

nå håber det køre nu. :)
12 år6. september 2012 kl. 18:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...