#11 af Girl next door
Er SÅ stolt af mig selv!!!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Girl next door
re: Er SÅ stolt af mig selv!!!
Tillykke! Hvor er det bare godt gået. 7 kg på knap 2 måneder er virkelig sejt. Det må da i den grad give motivation til at fortsætte. Og ja, vær du bare stolt af dig selv. Hvordan skulle du kunne være andet? ;-)
12 år17. august 2012 kl. 23:06
Fimsse (slettet)
re: Er SÅ stolt af mig selv!!!
Hej ablanu. Jeg finder gerne opskrifter på nettet - gerne kage da jeg er meget kageglad som kan spises med god samvittighed.
Hej Annnja: tak ja jeg håber det kommer - og tror det også men tænker at jeg lige skal have styr på kosten - igen - til en start - og så må overskudet når jeg kommer ned af i vægt også komme så burde jeg jo få lyst til at bruge krop på en anden måde også ;)
Maggie the cat & GND & alle i andre : TAK - er også bare SUPER SUPER glad
Hej Annnja: tak ja jeg håber det kommer - og tror det også men tænker at jeg lige skal have styr på kosten - igen - til en start - og så må overskudet når jeg kommer ned af i vægt også komme så burde jeg jo få lyst til at bruge krop på en anden måde også ;)
Maggie the cat & GND & alle i andre : TAK - er også bare SUPER SUPER glad
12 år19. august 2012 kl. 15:28
Fimsse (slettet)
2,1 kg så
er de første 10 kg nået... kan næsten ikke forstå det! Og tænk at jeg i denne uge har tabt 1,1 kg selvom jeg har fået mens... plejer ALTID at tage på - men mens jeg har været i gang i denne omgang har jeg da haft små vægttab på et par 100 g - og når jeg så OGSÅ var til fest i lørdags.... hmmm måske det har med at vælge det rigtige og lige stoppe op og mærke OM jeg er mere sulten eller bare mere "lysten" ;) FANTASTISK :)
12 år23. august 2012 kl. 07:10
Ablanu
re: 2,1 kg så
Stort tillykke med de 10kg! Det er en dejlig milepæl at nå :)
Og hvis du finder nogle gode kager (uden sødemiddel), så sig endeligt til ;)
Og hvis du finder nogle gode kager (uden sødemiddel), så sig endeligt til ;)
12 år23. august 2012 kl. 08:24
Fimsse (slettet)
re: 2,1 kg så
mangler lige 2,1 kg så er jeg på de 10 kg men kan næsten ikke forstå at det går så forholdsvist hurtigt :)
Det er bare super dejligt :)
Det er bare super dejligt :)
12 år23. august 2012 kl. 12:53