Hverdagens succesoplevelser

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hverdagens succesoplevelser
He he he - ja, det kan jeg da høre!! Men det er altså også fedt, når man "er der, hvor du er".

Jeg kender flere, der har løbet NY - det skulle også være stort. Washington også, faktisk. Selv har jeg løbet KBH, Berlin og Stockholm - sidstnævnte er også fin. Bortset fra, at det er samme rute, man løber 2 gange og så den frygtede bro (som ikke er så slem :-)), er det en smuk tur og en skøn by. Nå, pøj pøj med de kommende løb. Jeg må hellere se at få tastet dagens mad ind... ;-)

Karlslunde
12 år22. maj 2012 kl. 07:39
Hvor er det sejt at i løber maraton! Der kan jeg desværre ikke være med

MEN! Jeg er hoppet i mine shorts, som jeg ikke har kunnet passe siden sidste sommer :)
12 år23. maj 2012 kl. 10:03
Jeg springer lige på.. Forleden opdagede jeg herinde at jeg ikke længere er FED! Mit bmi er nu officielt under 30 og jeg er "kun" ganske almindelig overvægtig... Det tror jeg at jeg kan leve højt på længe :)
12 år23. maj 2012 kl. 12:22
HAR løbet, Mia. HAR løbet. :-(

...Men svømmer mange mange kilometer hver uge - og nærmer mig nok også engang nogle shorts :-)

Tillykke med BMI, Beyondswish!! FOR SEEEEJT!!!!

K
12 år24. maj 2012 kl. 12:53
Tillykke med bmi beyondswish :) mit bmi ligger på 26,7 og jeg kæmper desperat på at det ikke kommer op på 27 igen, og forhåbentlig kommer jeg snart ned og kan kalde mig normalvægtig :) det bliver er en stor dag.

Foreløbig må jeg glæde mig over at jeg snart kan tillade mig at vise mig i en rigtig lækker rød kjole jeg har! Jeg kan sagtens få den på, men den sidder tæt og der er endnu lidt mave der lige skal væk før det er helt som det skal være :)

Klø på derude!
12 år30. maj 2012 kl. 08:37
tak folkens.. Inspireret af Mia er her lige en succesoplevelse mere:

Købte for et halvt år siden en fantastisk kjole jeg ville have på til nytårsaften og et bryllup.. Desværre viste dte sig at den var for stram, så jegs kulle have kærestens hjælp til overhovedet at få den på - og resultatet var ikke ligefrem flatterende...

Prøvede den lige igen i går og DEN SAD bare som den skulle! + Jeg kom i den helt ved egen hjælp.. Nu mangler jeg bare en ny mulighed til at tage den i brug :)
12 år1. juni 2012 kl. 08:33
Jeg kiggede billeder igår, og faldt over nogle billeder fra min 18-års fødselsdag. Det er knap 6 år siden, og jeg kom til at reflektere lidt over min tilværelse dengang. Stofmisbrug, identitetskrise, ensomhed, opblussen af min angst og min PTSS, et ønske om at være en anden.
Og pludselig faldt det mig ind, at jeg jo faktisk er nået så meget længere end de fleste havde spået på daværende tidspunkt. Jeg er blevet langt mere bevidst om mig selv, og mine reaktionsmønstre, som jeg har fået hjælp til at styre. Sidste år var tilgivelsens tegn, og jeg fik arbejdet med nogle traumer, som efterhånden gjorde at jeg kunne tilgive folk der har haft indflydelse på nogle ting i mit liv, som jeg ikke selv har haft indflydelse på. Der er da stadig nogle mennesker som jeg ikke tåler synet af, men det er udelukkende fordi de fremprovokerer min posttraumatisk stress. Dem slutter jeg aldrig fred med, men jeg er kommet så langt i min process at jeg kan se lidt mere objektivt på mit "tidligere" liv.
Jeg har fået mere selvtillid, er blevet mere selvstændig, og kan abstrahere fra hvad andre forventer af mig. Der er jo i bund og grund kun én der skal leve med mine valg og handlinger, og det er mig selv.

Jeg sad dér, midt i sofaen og blev så stolt af mig selv og min udvikling. :)
12 år1. juni 2012 kl. 09:34
Noget jeg altid har hadet og som jeg synes er svært at skjule, er "ryg-deller". Fedt på ryggen, som ens bh borer sig ind i, og som giver nogle rigtig grimme deller.
Men idag kiggede jeg mig i spejlet og lagde mærke til at mine ryg-deller er ved at forsvinde! Dejligt dejligt dejligt :)
12 år17. juni 2012 kl. 10:38
Nej, hvor sjovt - der var jeg også i går. Det er åbenbart det, de første 7 kg har taget ved mig - rygdellerne.

OG ta daaaahhhh. Jeg har kun een mave igen... Stort. Tænk, hvis det fortsætter - man bliver jo helt kæk...

K
12 år18. juni 2012 kl. 08:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...