#2 af mia_duberg (slettet)
Hverdagens succesoplevelser
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+mia_duberg (slettet)
re: Hverdagens succesoplevelser
En succes mere for mig; igår hoppede jeg med lethed ned i et par gamle jeans! Super fed følelse at kunne passe dem igen
12 år17. maj 2012 kl. 08:42
loseandwin (slettet)
dejligt at høre det går fremad!
Jeg synes oftes det er de fysiske ting der giver mere belønning, end at vægten falder :)
Min succes i dag må være at have løbet 5,6 km.på 39 minutter. Hvoraf jeg løb de første 3 uden at sænke farten :D
Jeg synes oftes det er de fysiske ting der giver mere belønning, end at vægten falder :)
Min succes i dag må være at have løbet 5,6 km.på 39 minutter. Hvoraf jeg løb de første 3 uden at sænke farten :D
12 år17. maj 2012 kl. 14:23
andreadot (slettet)
løb igår 4 km på 20 minutter. Købte tøj i str medium og føler mig i det hele taget ret så lækker. Og idag da jeg stod på sagde vægten at jeg havde tabt mig 20,3 kg siden den 16 januar 2012.
Har det skønt
Har det skønt
12 år19. maj 2012 kl. 08:34
Michy (slettet)
I morgen løber jeg mit første maraton - om det bliver en succes, finder jeg jo ud af, men meget skal gå galt før, jeg ikke sejrer! :-) GLÆDER MIG
12 år19. maj 2012 kl. 17:39
mia_duberg (slettet)
Hvor er i seje! Gid jeg kunne løbe så meget, men jeg får desværre skinnebensbetændelse.
Åh jeg håberjeg en dag kan passe en str medium uden problemer :)
Åh jeg håberjeg en dag kan passe en str medium uden problemer :)
12 år19. maj 2012 kl. 21:21
Karlslunde (slettet)
He he - ja, jeg er stadig på det niveau, hvor jeg glæder mig til størrelse medium, men jeg kan sagtens huske, hvordan det ER at hoppe i sådan nowet bette nowet... :-)
En af mine små succeser var, da jeg skulle være med i ugens tabertråd. Sidste uge vejede jeg 81,8 og regnede ikke med noget vildt, men jeg røg under 80 for første gang i lang tid. Et længe ventet 7-tal... Så føles 75 og 69 pludselig ikke langt væk.
Men ellers har I ret - det er de fysiske ting.. Desværre har jeg endnu blot tabt 5 kg, så det kan endnu ikke mærkes helt på tøjet... Men det kommer - mit mål er en størrelse Medium Hummeldragt. Det havde jeg engang... SUK. :-)
Hav en rigtig god uge.
Karlslunde
En af mine små succeser var, da jeg skulle være med i ugens tabertråd. Sidste uge vejede jeg 81,8 og regnede ikke med noget vildt, men jeg røg under 80 for første gang i lang tid. Et længe ventet 7-tal... Så føles 75 og 69 pludselig ikke langt væk.
Men ellers har I ret - det er de fysiske ting.. Desværre har jeg endnu blot tabt 5 kg, så det kan endnu ikke mærkes helt på tøjet... Men det kommer - mit mål er en størrelse Medium Hummeldragt. Det havde jeg engang... SUK. :-)
Hav en rigtig god uge.
Karlslunde
12 år20. maj 2012 kl. 09:07
Michy (slettet)
WUHU! Jeg løb i dag mit første maraton i absolut verdensklasse - ingen problemer undervejs og den fedeste energi og stemning på hele turen :D
Tiden var på 3:48:53, så jeg er fuldt tilfreds (selvom jeg stilede mod 3:30 - lidt ambitiøs er man vel ;-)). Benene er ømme, men ingen synderlige skavanker ud over det.
FEDT FEDT FEDT - jeg glæder mig allerede til mit næste maratonløb!!!! :D
Tiden var på 3:48:53, så jeg er fuldt tilfreds (selvom jeg stilede mod 3:30 - lidt ambitiøs er man vel ;-)). Benene er ømme, men ingen synderlige skavanker ud over det.
FEDT FEDT FEDT - jeg glæder mig allerede til mit næste maratonløb!!!! :D
12 år20. maj 2012 kl. 19:19
Karlslunde (slettet)
Jamen, for dælen da - sikke en fin første tid. STORT TILLYKKE MED DET!! Og så i den varme - regner med, at det var KBH, du løb.
Må jeg, fra mine tidligere maraton dage (those were the days) anbefale Berlin til efteråret. Det er et deeejligt løb.
Karlslunde
Må jeg, fra mine tidligere maraton dage (those were the days) anbefale Berlin til efteråret. Det er et deeejligt løb.
Karlslunde
12 år21. maj 2012 kl. 09:02
Michy (slettet)
Hej Karlslunde
Ja, det var såmænd CPH Marathon jeg i går gennemførte - og tak for rosen ;-)
Jeg har næsten allerede meldt mig til Berlin Marathon 2013 - det er i hvert fald planen ;-) Måske jeg napper NY Marathon den 4. november 2012 også..... Jeg er BIDT af en gal maraton-loppe!!! :-D
Ja, det var såmænd CPH Marathon jeg i går gennemførte - og tak for rosen ;-)
Jeg har næsten allerede meldt mig til Berlin Marathon 2013 - det er i hvert fald planen ;-) Måske jeg napper NY Marathon den 4. november 2012 også..... Jeg er BIDT af en gal maraton-loppe!!! :-D
12 år21. maj 2012 kl. 09:08
Jeg har fundet min Powerhoop frem, som jeg ikke har været vildt god til at bruge siden jeg købte den, men jeg har den haft stående fremme for at prøve at tage mig sammen til at bruge den.
Normalt har jeg fået meget ondt efter et halvt minut og tabt den hurtigt efter det, men igår gik jeg igang igen, og jeg holdt den oppe uden problemer i over 5 minutter :) jeg ved ikke hvad forskellen har været, men det motiverer i hvert fald mig til at blive ved med at træne med den!
Del gerne jeres små (og store) succeser her :)