#11 af bruger slettet
Ny på madital
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Ny på madital
Og jeg er fra København, så vi kommer nok ikke til at løbetræne sammen..:D Det må blive moralsk support over nettet så :-)
12 år7. maj 2012 kl. 18:53
olivic1
Hejsa jeg skal også tabe mig 20 kg i alt. Jeg har indtil nu tabt mig lige knap 15 kg. Jeg startede 2 januar. Det er gået nemmere end forventet, men det har til tider været meget hårdt. Især ferier. Jeg ved allerede nu, at det er et must for mig at melde mig på vedligeholde af vægttab. Jeg har haft sat mig små mål af gangen for at få succes og lige så stille er jeg ved at nærme mig målet. Jeg er nået til nu, at jeg kan kigge i spejlet og begynde at kunne lide min krop. Behøver ikke trække maven ind for at den er flad o.s.v Det er fedt og meget motiverede. Når jeg har tabt de sidste godt 5 kg ligger mit bmi på 22. inden kuren var jeg noget overrasket over at se, hvor meget jeg egentlig skulle tabe mig. Har altid troede det blot var 5 kg, men mit bmi var oppe i 28,4:-(.Nu er den 23,9:-). Jeg kan nu prøve tøj jeg aldrig har kunnet klemme mig ind el. så godt ud. Det er bare så fedt............................Jeg har ingen mål for hvornår de sidste godt 5 kg skal væk, bare lige så stillesom det passer ind med små mål. Måske når jeg det inden sommerferien og el. holder jeg vedligeholdelse den over og fortsætter efter
12 år7. maj 2012 kl. 22:39
bruger slettet
Jeg syntes det er svært i dag. Men nu står den på spinning om lidt. Så håber det kan give lidt gejst.
12 år10. maj 2012 kl. 16:56
bruger slettet
Med mig går det bedre. Har haft et par dage hvor jeg var nede psykisk. Nu er jeg dog så småt begyndt at komme på sporet igen... Vejer 88,4 i dag, mit delmål er 85 og dernæst 80 til senest d. 1. august hvor jeg skal ud at rejse. :)
12 år10. maj 2012 kl. 17:24
bruger slettet
Hey :-)
Håber det hjalp med spinning og ellers går godt for jer :-)
Jeg har også lagt træningsplan fra næste uge - er endelig færdig med at skulle bruge adskillige timer på tranport hver dag - så fra nu af står den på træning 5 gange om ugen og så kan det være jeg også for tid til rent faktisk at udfylde madital data :-)
Håber det hjalp med spinning og ellers går godt for jer :-)
Jeg har også lagt træningsplan fra næste uge - er endelig færdig med at skulle bruge adskillige timer på tranport hver dag - så fra nu af står den på træning 5 gange om ugen og så kan det være jeg også for tid til rent faktisk at udfylde madital data :-)
12 år12. maj 2012 kl. 23:42
bruger slettet
Jeg skal også til spinning i dag. Skal servere på fredag hvilket jeg er lidt spændt. Maden er altid god og jeg spiser alt for meget af den. Men igen så får jeg gået en MASSE dejlige skridt som jeg ellers ikke ville have fået ordnet en fredag aften. Det samme gælder lørdag formiddag hvor jeg også skal ud og servere.
håber jeg kan tage mig sammen til 2 gange spinning om ugen. Måske en løbetur og styrketræne 1 til 2 gange om ugen.
Kosten halter en del i denne tid. SÅ SKAL TIL AT STYRE DET
håber jeg kan tage mig sammen til 2 gange spinning om ugen. Måske en løbetur og styrketræne 1 til 2 gange om ugen.
Kosten halter en del i denne tid. SÅ SKAL TIL AT STYRE DET
12 år14. maj 2012 kl. 09:37