Ny på madital

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny på madital
Hej alle
Vil lige præsentere mig selv inden jeg starter med at læse en masse.
Er en frisk pige på 26 som er 169 høj og vejer 84 kilo.
Drømmen er at komme ned på 64 kilo. Puhh 20 kilo. Første mål er at komme under de 80. Og derefter på 74. De 74 skulle gerne nåes inden 01.08.2012.

Planen er sat - skal træne i centeret alle hverdage enten til eller fra arbejde, gå mindst 10.000 skridt om dagen og så skal kosten løbene ændres.

Håber på lidt hjælpende råd engang imellem når det hele driller. :)
12 år26. april 2012 kl. 19:30
re: Ny på madital
jamen velkommen til. Jeg mangler selv at smide 12,0 kilo...(mindst) ville gerne smide 17..mit mål er at smide 5 kilo på 2 uger så jeg har lavet en kostomlægning.

Jeg kan se vi har nogen lunde samme mål (også med hensyn til tidsplanen så det kunne da være kanon hvis vi kunne følges ad?

Men velkommen til
12 år29. april 2012 kl. 09:41
Hej MajMel og Kristine Maria :-)
Jeg har også ca. samme mål (ca. 20 kg), men har dog sat længere tid af til det, fordi det skal være en kostomlægning og livsstilsændring mere end en kur..:-)
Når det så er sagt, skal jeg til et bryllup i oktober hvor jeg gerne vil kunne nyde kjoleshopning mv 100 %, så det ville absolut ikke gøre noget hvis jeg kunne nå mere på kortere tid.:-)
Jeg har tidligere tabt 10 kg alene ved at holde mig til sund kost, men har taget en del på på en lang usa rejse i efteråret (hvad sker der for at en cheeseburger er billigere end et æble..??!!) og vil også gerne gøre lidt mere ud af motionsdelen denne gang :-)
Har I lyst til at følges ad..?
12 år1. maj 2012 kl. 19:51
hej lullesky:-) Ja jeg vil da rigtig gerne følges ad:-) Jeg er gået hårdt ud med nupo slankepulver som jeg havde tænkt at køre i 5 dage. Derefter vil jeg starte på kostomlægningen. Er i fuld gang med at lave madplan for en uge og så spiser jeg det samme hver uge ind til videre. Har faktisk allerede tabt en del men det er godt nok hårdt at skulle sige nej til alle de lækre ting. Har du planer om at træne?
12 år2. maj 2012 kl. 09:28
Hey.:-)
Fedt nok med nupo-kuren, det er jo super effektivt, men jeg tror ikke jeg ville kunne holde mig til det :-)
Og mht. træning; ja, helt sikkert. Det er netop meningen at jeg også gerne vil have en meget bedre kondition.! Mit problem er at jeg har haft mange forskellige praktiksteder det her semester (næste uge skal jeg fx til Roskilde og har tidligere været i Vordingborg) så jeg kom tit ret sent hjem og var for træt til at træne.. Heldigvis har jeg kun ophold i Kbh efter den 14. så der får jeg mere tid og starter i fitnessworld (det bliver nok fra den 1 juni så) og ellers løbetræne udenfor når vejret er godt :-)
Hvad med dig.?
12 år2. maj 2012 kl. 20:34
Hej!
Kan se at vi a vores mål er rimelig tætte på hinanden. Jeg er 25, er 168 cm høj, og vil også meget gerne tabe mig 20 kilo til september , hvor jeg skal på ferie.
vil meget gerne følges ad med jer. Hvis jeg self. må :)
12 år3. maj 2012 kl. 20:09
Hey Primo :-)
Det er helt ok med mig, det ville være fint at være en lille gruppe :-) Jeg er også med i "ugens taber" fra næste uge af og har desuden vejedag mandag og torsdag.
Hvor er i forresten fra.?
12 år5. maj 2012 kl. 18:47
dejligt jeg må være med :) Jeg er fra Århus, hvad med dig?
12 år5. maj 2012 kl. 18:59
Jeg er fra Vinderup området.
Syntes 20 kilo er meget lige nu. Det er gået gevaldigt galt for mig den seneste uge. Men nu er jeg i krig igen. Den sidste konfirmation er overstået og der er nu ingen grænser for hvad jeg vil gøre for at komme af med kiloene før vi skal på ferie i uge 40.
12 år7. maj 2012 kl. 09:01
jeg ville da ønske at jeg troede på at det kunne lykkes at smide 20 kg inden august - men det har jeg vist oplevet for mange vægttabs-nederlag til at tro på - så mit mål er også samlet at smide 20 kg :)

men i første omgang er målet at smide 4 kg inden midten af juli :) men også rigtig gerne inden. Jeg skulle have været startet på løbeskolen i Århus 1900 - heri april - men har endnu ikke kunnet få det passet ind i kalenderen - men nu håber jeg på at jeg ihvertfald kan komme afsted på næste mandag :) og at jeg selv får løbetrænet ihvertfald 2 gange i denne uge :)
12 år7. maj 2012 kl. 11:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...