Søger en "slanke-makker"

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger en "slanke-makker"
Puhaaaaaa sikke en omgang Karls!! :O :(

Jeg håber du er ok igen!?!?!

Altså, det gik bare super perfekt ..... var helt nede på 76,8 kg inden weekenden, men fik så besøg af venner fra Holland og England og skulle vise dem dansk mad og is og har derfor her til morges vejet mig og den står på 78,5 g igen! :( Sikke noget møg!!

Men vi må bare op på hesten igen!

Og selvfølgelig Sofa Cykel - bare hop med på vognen / hesten ;)

God bedring Karlslunde! Helbredet kommer i første række!
12 år31. juli 2012 kl. 12:21
Ja, ja, en ulykke kommer sjældent alene - så døde min ene hund også lige. ØV. Så røg jeg lidt ud herfra igen. Håber, at du fik rettet op igen efter besøget :-)

Det er ikke meget feedback, du får fra min side i disse dage. Jeg lever af riskager, fordi jeg ikke har nogen appetit. Nå, men det kommer nok igen. Don't worry - jeg skal bare lige op igen...

Lige om lidt....

:-)
12 år21. august 2012 kl. 14:44
Det er jeg ked af at høre! :(

Men det skal nok gå det hele - at vægttabet bliver skubbet indtil de personlige problemer er ok, er jo helt okay!

Jeg håber snart du kommer ovenpå igen og lever af andet end RISKAGER!!

Fra min side, går det stadig ned af bakke! Idag skal jeg tage mig sammen!

:-)
12 år27. august 2012 kl. 09:54
Hvis I stadig er her - hvad I forhåbentlig ikke er - I er vel slanke og velkørende nu... men hvis I er, vil jeg bare sige, at jeg nu er blevet opereret i hjernen og er smertefri igen. Glad og klar til at napse de sidste 10 kg. For good. :-)
11 år5. marts 2013 kl. 12:02
Jeg er her stadig - eller nærmere igen!!

Den er gået heeeeeeeeeeeeeeelt gal for mig og er nu tungere end nogensinde før!

Hvor er det dejligt at du er smertefri og alt er godt! Håber du er okay!

Jamen mit mål er 15 kg. nu og det starter for alvor idag :) måske vi kan følges?
11 år9. april 2013 kl. 15:09
Kæft, hvor er jeg dårlig til at få læst de herinde. Jeg er så glad for at høre fra dig, selvom det så blev lidt senere igen igen. :-) Hvad skete der - du var da godt kørende...Nå, men pyt da med det - bare videre, ikke? Så er vi sgu da slanke til juleaften og rimeligt pretty til badesæsonen. Ha ha ha. Lad os lige smide de første 7 - 8 kg inden sommerferien. Og så tage resten i efteråret. Jeg er begyndt at cykle til stationen, dvs. 5 km hver vej, og så gå lidt ekstra ture med hunden, som også kunne trænge til at smide et par kg. Havd gør du? Jeg er mindre ambitiøs end jeg plejer, for det plejer ikke at holde for mig. Så jeg må gerne få slik fredag og lørdag, men fra søndag til fredag er det no go. nej tak til kager på jobbet og så har jeg skubbet lidt flere grøntsager ind i kosten og plukket lidt pasta, ris og brød ud. Dog stadig plads til groft knækbrød med en god ost. Hvordan spiser du?
11 år16. april 2013 kl. 11:31
Og ja, jeg er helt ok efter operationen. Lidt små lammelse i den ene side af ansigtet, men det er en bitte lille pris at betale for smertefrihed. YES: Også derfor at alle mine drømme vågner op til dåd nu i foråret. Jeg vil leve, jeg vil rejse, jeg vil have det sjovt . OG JEG VIL TABE MIG! :-) Jeg ligger omkring de 80 kg og med 1.67 højde er det bare for meget. Ligner en kone. Jeg har tidligere vejet ca. 65, hvor jeg var slank men ikke mager. Det vil jeg gerne igen, så vi snakker også 15 kg her. Og så derefter projekt "at holde vægten"... Er 15 kg inden jul ikke meget realistisk? Nå, jeg snakker dig ihjel. God kamp. Glæder mig til at høre fra dig...

11 år16. april 2013 kl. 11:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...