#42 af Karlslunde (slettet)
Søger en "slanke-makker"
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Karlslunde (slettet)
re: Søger en "slanke-makker"
NÅ... Lige for tiden går det ikke super duper...
Ja, jeg gentager simpelthen lige din indledning, for jeg stod på vægten i mandags i troen på, at jeg da bestemt var gået fra 79,3 i torsdags og ned i noget 78 noget.. Ja, mandag sagde den så 80 igen... WHHHHAT??
Og jeg som følte mig så slank. Hø hø. Nå, i dag sagde den så 79,5, men det er så stadig + 200 g på en uge. Men sådan må man ikke se på det. Jeg ved godt, at det pga. væske m.v. kan svinge helt op til 1 kg og den generelle retning er jo fin. Så jeg klør også bare på.
Det lyder lækkert med masser af frugt, så får du sikkert en glad smiley på den del af dagen! Pøj pøj med eksamenslæsningen. Det er helt klart sådan noget stress, som gør, at man i den grad skal passe på, hvad man putter i hovedet.
Jeg kender godt det med at blive for sulten, hvis man ikke får noget mellem måltiderne - så godt du fik købt frugt. Jeg prøver at passe på ikke at få får mange kulhydrater til aften som i kartofler og pasta og ris, men så er det også, at jeg pludselig får lyst til at spise franskbrød og rundstykker og og og... :-) Så lidt kartofler skal der jo nok til, kan vi trøste os med.
God kamp til dig også...
K
Ja, jeg gentager simpelthen lige din indledning, for jeg stod på vægten i mandags i troen på, at jeg da bestemt var gået fra 79,3 i torsdags og ned i noget 78 noget.. Ja, mandag sagde den så 80 igen... WHHHHAT??
Og jeg som følte mig så slank. Hø hø. Nå, i dag sagde den så 79,5, men det er så stadig + 200 g på en uge. Men sådan må man ikke se på det. Jeg ved godt, at det pga. væske m.v. kan svinge helt op til 1 kg og den generelle retning er jo fin. Så jeg klør også bare på.
Det lyder lækkert med masser af frugt, så får du sikkert en glad smiley på den del af dagen! Pøj pøj med eksamenslæsningen. Det er helt klart sådan noget stress, som gør, at man i den grad skal passe på, hvad man putter i hovedet.
Jeg kender godt det med at blive for sulten, hvis man ikke får noget mellem måltiderne - så godt du fik købt frugt. Jeg prøver at passe på ikke at få får mange kulhydrater til aften som i kartofler og pasta og ris, men så er det også, at jeg pludselig får lyst til at spise franskbrød og rundstykker og og og... :-) Så lidt kartofler skal der jo nok til, kan vi trøste os med.
God kamp til dig også...
K
12 år31. maj 2012 kl. 12:56
MissKJ (slettet)
Kender godt det med franskbrød, rundstykker og generelt alt det vi burde undgå af normal mad :(
Virkelig svært - men jeg er sikker på at vi klarer den!.
Jeg har heller ikke lyst til at være fanatisk - for det er jo noget der skal holde i LAAAAAANG tid ! . - så tror på at det er en balance og en rutine man skal finde ved at undgå de dumme kJ.
Ja vægten kan godt svinge meget indimellem - men så længe der er "en rød tråd" i at vægten går nedad (eller lidt op njogle dage) så er det jo super!
200 g. skal du nok komme af med hurtigt!
Igen idag har jeg glemt at spise morgenmad, hvilket ikke er godt! Skal ud og løbe i eftermiddag, hvis det ikke begynder at regne. Og så er der vejedag imorgen, som jeg VIRKELIG frygter! Håber jeg bare har tabt 200 g, så jeg er under 80 kg igen!
Så må give den en ordentlig skalle idag og holde ved!
God sommerdag (sommer min bare ..... haha møgvejr!) til dig :-)
KJ22
Virkelig svært - men jeg er sikker på at vi klarer den!.
Jeg har heller ikke lyst til at være fanatisk - for det er jo noget der skal holde i LAAAAAANG tid ! . - så tror på at det er en balance og en rutine man skal finde ved at undgå de dumme kJ.
Ja vægten kan godt svinge meget indimellem - men så længe der er "en rød tråd" i at vægten går nedad (eller lidt op njogle dage) så er det jo super!
200 g. skal du nok komme af med hurtigt!
Igen idag har jeg glemt at spise morgenmad, hvilket ikke er godt! Skal ud og løbe i eftermiddag, hvis det ikke begynder at regne. Og så er der vejedag imorgen, som jeg VIRKELIG frygter! Håber jeg bare har tabt 200 g, så jeg er under 80 kg igen!
Så må give den en ordentlig skalle idag og holde ved!
God sommerdag (sommer min bare ..... haha møgvejr!) til dig :-)
KJ22
12 år1. juni 2012 kl. 10:39
MissKJ (slettet)
Vægten sagde 79,4 kg. imorges!! Wooooo hooooo!
Alt i alt har jeg nu tabt 2,5 kg! God start indtil videre:)
Skal dog fejre kærestens fødselsdag imorgen! Puuuhaaa det bliver svært!
Heldigvis er han ikke så glad for kage generelt så jeg laver english breakfast (han er fra Storbritannien, så det falder i god jord ;) ) dog skal vi vi ud og spise og i biografen! Det bliver svært og overvejer at lave nogle grøntsagsstænger til bio - ellers ved jeg at jeg bliver for fristet!! :(
God weekend og god kamp derude!.
KJ22
Alt i alt har jeg nu tabt 2,5 kg! God start indtil videre:)
Skal dog fejre kærestens fødselsdag imorgen! Puuuhaaa det bliver svært!
Heldigvis er han ikke så glad for kage generelt så jeg laver english breakfast (han er fra Storbritannien, så det falder i god jord ;) ) dog skal vi vi ud og spise og i biografen! Det bliver svært og overvejer at lave nogle grøntsagsstænger til bio - ellers ved jeg at jeg bliver for fristet!! :(
God weekend og god kamp derude!.
KJ22
12 år2. juni 2012 kl. 16:45
Karlslunde (slettet)
Seeeejt, tillykke med vægten. For vildt god start. Uhhhm, jeg kunne lige komme forbi til English Breakfast - husk nu selv at spise mere eggs end bacon og mere frugt end hashbrowns. He he he. På restauranten må du gå efter en god bøf og prøv at indtaste popcorn m.v. herinde - jeg tror godt, at man stadig kan få en fornuftig kcal dag ud af lidt god mad. Men det er rigtigt, at man skal passe på - specielt, når det går så godt!! FEEEDT.
Tillykke med dagen til din kæreste - vi høres ved.
K
Tillykke med dagen til din kæreste - vi høres ved.
K
12 år3. juni 2012 kl. 11:29
MissKJ (slettet)
Puhaa..
Har simpelthen haft så travlt med eksamen mv. og har slet ikke haft tid til at komme på siden her!
I lørdags da jeg skulle veje mig var jeg så bange for at den ville stå på 80+ kg. når nu jeg ENDELIG vvar kommet under! Desuden vidste jeg at jeg havde fået lidt at drikke om fredagen så var virkelig nervøs!
MEN! ..... Vægten stod på 78,8 kg.! :)
Dvs. at jeg har tabt i alt 3,1 kg. nu på under 1 måned - er simpelthen så glad! Desuden var 3 kg, min målsætning før vi skulle på ferie her d. 22/6 - så det er 12 dage før tid! Så nu satser jeg på et ekstra kilo inden de 12 dage, så jeg kan tage på ferie med god samvittighed, og spise en god italiensk is :P
Desuden skulle jeg fest og tænkte .. Hmmm.. Hvor langt er jeg mon fra at kunne være i mine smarte højtaljede bukser? .... Og WUPTI! De passede bare perfekt! :)
Det bliver næsten ikke bedre!
Hvordan går det på din front Karlslunde? :)
KJ22
Har simpelthen haft så travlt med eksamen mv. og har slet ikke haft tid til at komme på siden her!
I lørdags da jeg skulle veje mig var jeg så bange for at den ville stå på 80+ kg. når nu jeg ENDELIG vvar kommet under! Desuden vidste jeg at jeg havde fået lidt at drikke om fredagen så var virkelig nervøs!
MEN! ..... Vægten stod på 78,8 kg.! :)
Dvs. at jeg har tabt i alt 3,1 kg. nu på under 1 måned - er simpelthen så glad! Desuden var 3 kg, min målsætning før vi skulle på ferie her d. 22/6 - så det er 12 dage før tid! Så nu satser jeg på et ekstra kilo inden de 12 dage, så jeg kan tage på ferie med god samvittighed, og spise en god italiensk is :P
Desuden skulle jeg fest og tænkte .. Hmmm.. Hvor langt er jeg mon fra at kunne være i mine smarte højtaljede bukser? .... Og WUPTI! De passede bare perfekt! :)
Det bliver næsten ikke bedre!
Hvordan går det på din front Karlslunde? :)
KJ22
12 år11. juni 2012 kl. 11:45
Karlslunde (slettet)
Jamen, jeg har også ligget lidt vandret, for jeg har været syg. Øv. Så jeg har heller ikke været herinde, men nu er jeg back. Hold da op, hvor vi følges ad. Min vægt sagde 78,4 her til morgen.
Tillykke med de fede højtaljede bukser. Det er guld, når man kan komme i noget nyt eller noget gammelt, der hidtil har været for småt.
Jeg er bare så glad for, at dellerne på ryggen er forsvundet og det ser ud til, at jeg kun har en mave igen. HE he he... Det var åbenbart det, de første 7 kg gjorde for mig. Hurra. Det giver virkelig blod på tanden til det næste nap. Vi er nu så langt fra 80, at vi aldrig kommer over den igen - nej, vi fortsætter skam bare derned ad i fin stil, tror jeg. Det går rigtig godt lige nu.
Iha, altså - og du kan tage på ferie med god samvittighed. jeg håber, at du nyder din is - det har du virkelig fortjent.
Hav nu en rigtig god ferie, hvis vi ikke høres ved inden...
Jeg har selv først ferie i uge 29, så jeg vil bare give den gas i svømmehallen og fortsætte mine indtastninger herinde til vi høres ved igen...
K
Tillykke med de fede højtaljede bukser. Det er guld, når man kan komme i noget nyt eller noget gammelt, der hidtil har været for småt.
Jeg er bare så glad for, at dellerne på ryggen er forsvundet og det ser ud til, at jeg kun har en mave igen. HE he he... Det var åbenbart det, de første 7 kg gjorde for mig. Hurra. Det giver virkelig blod på tanden til det næste nap. Vi er nu så langt fra 80, at vi aldrig kommer over den igen - nej, vi fortsætter skam bare derned ad i fin stil, tror jeg. Det går rigtig godt lige nu.
Iha, altså - og du kan tage på ferie med god samvittighed. jeg håber, at du nyder din is - det har du virkelig fortjent.
Hav nu en rigtig god ferie, hvis vi ikke høres ved inden...
Jeg har selv først ferie i uge 29, så jeg vil bare give den gas i svømmehallen og fortsætte mine indtastninger herinde til vi høres ved igen...
K
12 år18. juni 2012 kl. 08:02
MissKJ (slettet)
Hjemvendt fra Italien! For satan der var varmt :-)
Havde simpelthen lagt alle kostråd, mv. væk og spist masser af pizza, pasta og italiensk is (MUMS) og allligevel kommer jeg hjem og har tabt 300 g. - jeg er simpelthen forbløffet!! Tænker dog at det måske har noget at gøre med at man var ude og svømme i pools hele tiden og gik lange ture langs Gardasøen..
Ihvertfald er jeg MEGET glad da jeg frygtede det værste :-)
Hvodan går det der?
God kamp - KJ
Havde simpelthen lagt alle kostråd, mv. væk og spist masser af pizza, pasta og italiensk is (MUMS) og allligevel kommer jeg hjem og har tabt 300 g. - jeg er simpelthen forbløffet!! Tænker dog at det måske har noget at gøre med at man var ude og svømme i pools hele tiden og gik lange ture langs Gardasøen..
Ihvertfald er jeg MEGET glad da jeg frygtede det værste :-)
Hvodan går det der?
God kamp - KJ
12 år2. juli 2012 kl. 11:17
Karlslunde (slettet)
Undskyld lang tavshed, men jeg blev sgu syg. Jeg har længe vidst, at jeg havde en langsomtvoksende cyste i hjernen (godartet), der trykker på mine ansigtsnerver (gør pisseondt), og nu var det blevet for slemt, så jeg fik noget epilepsimedicin. Det tog smerterne, men jeg kunne ikke tåle det, så jeg blev bare SÅ syg. Endte med at besvime (pga. over 40 i feber) og røg på sygehuset og for satan da... :-) Vor Herre til hest... Kort fortalt fik jeg noget nyt medicin, som jeg bedre kan tåle. Det tager ikke endnu helt smerterne, men det kommer det forhåbentlig til, når vi finder rette docering. Har været nede på 76, men er nu på 78 igen. Holder altså nogenlunde vægten, men har pga. smerterne levet af drikkeyoghurt, riskager og ... Ben and Jerrys... :-)
Sejt med minus 300 efter Italiens ferien!! Hvordan står det til nu???
Jeg er PÅ igen og jagter nu "under 70"....
Knus Karlslunde
Sejt med minus 300 efter Italiens ferien!! Hvordan står det til nu???
Jeg er PÅ igen og jagter nu "under 70"....
Knus Karlslunde
12 år27. juli 2012 kl. 13:20
Sofacykel (slettet)
Kan man stadig nå at være med?
12 år29. juli 2012 kl. 01:27
Vejede mig igår onsdag og havde taget 300 g. på :(
Jeg har desværre ikke været så god til mellemmåltider og jeg tror det er det der går galt for mig!!
Når jeg ikke spiser lidt småt imellem de store måltider, bliver jeg MEGET sulten (og lækkersulten). Og spiser derfor for mange kartofler og for meget brød :(
Desuden er jeg EKSTREMT stresset, grundet eksamen næste torsdag samtidigt med at jeg prøver at finde nyt arbejde.! - så det hjælper bestemt ikke!...
Men idag giver jeg den igen en skalle og tænker mere over det! Har lige været på frugtmarked inden arbejde og købt dejlige danske jordbær, som blev min morgenmad. Samt en masse bananer og æbler.
God kamp og håber alt går godt!
KJ22