#31 af dygtig
knap så DYGTIG er på banen igen...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+dygtig
På den igen...
P.. P.. P.. så svang den op af! var lige ved at gi mig til at tænke : så kan det S.. osse være lige meget... synes at jeg er droppet ned i et dybt hul.... MEN så kom jeg i tanke om: Hvis man står i et hul - skal man jo da lade være med at grave det dybere!!! Så det blev Nupo til morgenmad ;O)
12 år2. maj 2012 kl. 10:58
dygtig
re: På den igen...
SÅdan Johan... ikke meget men nedad går det ;O)))
12 år3. maj 2012 kl. 11:03
dygtig
På den igen...
Jammen så er jeg vist på sporet igen: Var lige røget lidt over den "røde tråd" men er nu atter under - så måske det alligevel lykkes at komme i mål inden Paristuren ;O)
God Bededags ferie til alle - jeg vil be til at jeg holder mig på den smalle sti ;O))
God Bededags ferie til alle - jeg vil be til at jeg holder mig på den smalle sti ;O))
12 år4. maj 2012 kl. 11:15
Autum (slettet)
hej
Jeg er sikker på at du holder dig på dydens smalle sti. Du har været så go' til at styre dit kalorieforbrug.
Pyh det har været værre med mig, først gik det godt, så kom alle april og nu maj fødselsdage og feste.
Det er svært.
MEN jeg skal nok komme igen.
Rigtig god bededagsferie til dig også : 0 )
Pyh det har været værre med mig, først gik det godt, så kom alle april og nu maj fødselsdage og feste.
Det er svært.
MEN jeg skal nok komme igen.
Rigtig god bededagsferie til dig også : 0 )
12 år5. maj 2012 kl. 06:43
dygtig
re: hej
Hej Nove,
Dejligt at høre fra dig igen ;O)
jeg kan godt forstå din bekymring - jeg er selv i voldsom fare når deer serveres lækkerier, det hjælper mig ofte at tænke på at der jo er nok af kage ( eller hvad det nu er,der frister) i verden - det er bare lige for tiden jeg holder mig tilbage. Jeg kunne i går, jeg kan i dag og så kan jeg også nok i morgen.... Og det er jo ikke maden der gør hyggen, det er de mennesker jeg er sammen med;O)))
Husker du at spise sundt inden du tager afsted? så ER det altså lettere at vælge rigtigt..og de klassiske ting: ta' lidt på tallerkenen, lægge bestikket mellem hver mundfuld, kaste sig ud i snak med de andre... du kender det - det virker af og til for mig ;O)))
håber du klarer dig igennem uden for store skrammer... og selvfølgelig kommer du igen!!
kh
Dejligt at høre fra dig igen ;O)
jeg kan godt forstå din bekymring - jeg er selv i voldsom fare når deer serveres lækkerier, det hjælper mig ofte at tænke på at der jo er nok af kage ( eller hvad det nu er,der frister) i verden - det er bare lige for tiden jeg holder mig tilbage. Jeg kunne i går, jeg kan i dag og så kan jeg også nok i morgen.... Og det er jo ikke maden der gør hyggen, det er de mennesker jeg er sammen med;O)))
Husker du at spise sundt inden du tager afsted? så ER det altså lettere at vælge rigtigt..og de klassiske ting: ta' lidt på tallerkenen, lægge bestikket mellem hver mundfuld, kaste sig ud i snak med de andre... du kender det - det virker af og til for mig ;O)))
håber du klarer dig igennem uden for store skrammer... og selvfølgelig kommer du igen!!
kh
12 år5. maj 2012 kl. 11:32
Autum (slettet)
hej
Hej Dygtig
Tak for dit venlige skub og gode råd, jo jeg husker at gøre de ting du beskriver, og ja det virker (når man også husker det når man er til fest)
Yes jeg er tilbage i sporet. Jeg har lige fået en dejlig invitation til først i september, der vil jeg bare se så dejlig ud som muligt. Så nu skal der rykkes. Kh :-)
Tak for dit venlige skub og gode råd, jo jeg husker at gøre de ting du beskriver, og ja det virker (når man også husker det når man er til fest)
Yes jeg er tilbage i sporet. Jeg har lige fået en dejlig invitation til først i september, der vil jeg bare se så dejlig ud som muligt. Så nu skal der rykkes. Kh :-)
12 år7. maj 2012 kl. 07:53
dygtig
re: hej
hej Nove, ja sådan en invitation kan sætte ang i tingene.. for mig var det turen til Paris, der fik mig til at stramme mig an. Jeg bved fra tidligere at der simpelthed er mere plads i flysædet, nå rman vejer mindre - det er der jo kke megen atomvidenskab i!-og det gør turen mere behagelig. Lige nu sidder jeg og pønser på mit næste delmål - denne gang skal der sættes en præmie på tror jeg ;O))
hvor langt vil du nå ned inden festen i sept - eller laver du delmål undervejs??
hvor langt vil du nå ned inden festen i sept - eller laver du delmål undervejs??
12 år10. maj 2012 kl. 10:27
Autum (slettet)
hej
Nu håber jeg du har haft en skøn tur til Paris, virkeligt nydt det hele i byernes by.
Ja jeg vil sætte et delmål der hedder 9 kg til d. 1.8.12 og
4 kg mere til d. 7.9.12
Lyder det realistisk, ???? Så vil jeg købe noget nyt tøj lige der først i september måned.
Åh det vil jeg glæde mig til. Så nu kommer bare det hårde træk. Jeg vil - jeg kan ;-)
Ja jeg vil sætte et delmål der hedder 9 kg til d. 1.8.12 og
4 kg mere til d. 7.9.12
Lyder det realistisk, ???? Så vil jeg købe noget nyt tøj lige der først i september måned.
Åh det vil jeg glæde mig til. Så nu kommer bare det hårde træk. Jeg vil - jeg kan ;-)
12 år13. maj 2012 kl. 19:23
dygtig
hej
hej Nove,
Jo jeg har haft en skøn tur til Paris ( den var "billig": +100gr) vi så meget, gik meget ( 64000 skridt på de 3 dage vi havde) hyggede os meget og fik både vin og Kir... så det var alt i alt en god tur ;O)))
Hvordan står det til hos dig?
Jo jeg har haft en skøn tur til Paris ( den var "billig": +100gr) vi så meget, gik meget ( 64000 skridt på de 3 dage vi havde) hyggede os meget og fik både vin og Kir... så det var alt i alt en god tur ;O)))
Hvordan står det til hos dig?
12 år15. maj 2012 kl. 22:02
Autum (slettet)
hej
Hej Dygtig
Det var flot at du kun tog 100 g på, også flot at du fik gået så meget.
Åh det går langsomt - men jeg skal nok komme efter det. Nu er jeg færdig med alle forårsfødselsdage og fester, så nu kommer der lidt mere ro på.
Bl.a. skal jeg ud og gå noget mere.
Hav en go' dag :-)
Det var flot at du kun tog 100 g på, også flot at du fik gået så meget.
Åh det går langsomt - men jeg skal nok komme efter det. Nu er jeg færdig med alle forårsfødselsdage og fester, så nu kommer der lidt mere ro på.
Bl.a. skal jeg ud og gå noget mere.
Hav en go' dag :-)
12 år16. maj 2012 kl. 08:35