#22 af Autum (slettet)
knap så DYGTIG er på banen igen...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Autum (slettet)
Hejsa
Hjertelig tillykke med det flotte vægttab godt gået
Ja der er langt igen ( også for mig ) mit drømme mål er en vægt på 79 kg. Men jeg vil være tilfreds ( tror jeg ) med en vægt på 84-85 kg
Og hvordan vil jeg så nå det ? Jooh ser du, jeg tænker tit på ham som spurgte om hvordan spiser man en elefant ? og svaret var - man starter i den ene ende Ha ha ha ha. Sådan vil jeg også gøre med mit vægttab, nu er jeg startet med -400 gr. og så må det bare gå derudaf. Jeg håber på at være delvis i mål sidst i august.
Det lyder skønt med en tøsetur til Paris - ja den skal du nyde. Go' slankeuge til dig.
Hjertelig tillykke med det flotte vægttab godt gået
Ja der er langt igen ( også for mig ) mit drømme mål er en vægt på 79 kg. Men jeg vil være tilfreds ( tror jeg ) med en vægt på 84-85 kg
Og hvordan vil jeg så nå det ? Jooh ser du, jeg tænker tit på ham som spurgte om hvordan spiser man en elefant ? og svaret var - man starter i den ene ende Ha ha ha ha. Sådan vil jeg også gøre med mit vægttab, nu er jeg startet med -400 gr. og så må det bare gå derudaf. Jeg håber på at være delvis i mål sidst i august.
Det lyder skønt med en tøsetur til Paris - ja den skal du nyde. Go' slankeuge til dig.
12 år22. april 2012 kl. 08:54
dygtig
I ligeste måde ;O)
12 år22. april 2012 kl. 12:11
dygtig
biograftur
kommer lige fra biografen, fik endelig set " en kongelig
affære" - det var en seværdig film - det må man sige ;O)
På den måde kom jeg også let hen over den der "aften-lækkersult" Den kommer let når jeg har været "artig" hele dagen, så kommer den forrædderriske trang til at "belønne" mig.. belønne mig min bare.. det er jo egentlig at straffe mig! ( ikke at det føles sådan, lige når der glider noget ned!).
Hvad gør I andre når den der ubændige trang kommer snigende ind i hjernen, og bare forsøger at fylde det hele??
Nå, nu går jeg ud og børster tænder, og smutter under dynen - så går det vel over!
Godnat til alle
affære" - det var en seværdig film - det må man sige ;O)
På den måde kom jeg også let hen over den der "aften-lækkersult" Den kommer let når jeg har været "artig" hele dagen, så kommer den forrædderriske trang til at "belønne" mig.. belønne mig min bare.. det er jo egentlig at straffe mig! ( ikke at det føles sådan, lige når der glider noget ned!).
Hvad gør I andre når den der ubændige trang kommer snigende ind i hjernen, og bare forsøger at fylde det hele??
Nå, nu går jeg ud og børster tænder, og smutter under dynen - så går det vel over!
Godnat til alle
12 år24. april 2012 kl. 23:26
Autum (slettet)
biograftur
Ja - du var godt nok go til at holde dig på måtten vedr. det med at have en sød tand efter bio turen. Flot.
Min uge er ikke gået så godt, intet vægttab, har været lidt dum, men jeg går på en ny uge med krum hals.
Glæder mig til at høre om din uge :)
Min uge er ikke gået så godt, intet vægttab, har været lidt dum, men jeg går på en ny uge med krum hals.
Glæder mig til at høre om din uge :)
12 år26. april 2012 kl. 07:26
dygtig
re: knap så DYGTIG er på banen igen...
Hej Nove - det er jo klart at man kommer ind i uger hvor det bare ikke går så godt... så må man glæde sig over at der i det mindste ikke er røget noget på ;O) Så noget rigtigt har du da gjort ;O)))
Min uge er gået helt godt (som du kan se af vejetråden) jeg må ikke beklage mig, jeg synes bare altid at det skulle have været hurtigere kiloerne strøg af..
Man siger at tålmodighed er en bormesterdyd - jeg ka bare sige: jeg stiller ikke op til næste valg!
Min uge er gået helt godt (som du kan se af vejetråden) jeg må ikke beklage mig, jeg synes bare altid at det skulle have været hurtigere kiloerne strøg af..
Man siger at tålmodighed er en bormesterdyd - jeg ka bare sige: jeg stiller ikke op til næste valg!
12 år26. april 2012 kl. 18:57
Autum (slettet)
Tak for dit søde svar til mig. Det luner. Flot vægttab du har igen i denne uge, det går bare derudaf.
FLOT
Go' uge til dig og go' weekend
Nove
FLOT
Go' uge til dig og go' weekend
Nove
12 år27. april 2012 kl. 07:27
dygtig
Tak Nove, det går helt godt i disse dage.. ;O) men lige nu står jeg stille! vægten har ikke rørt sig ud af stedet siden torsdag ;O(
Jeg ved godt at jeg ikke skkulle veje mig hverdag, men jeg har svært ved at lade være! Hvad gør du/ I andre? jeg synes det må være så svært! omvendt har jeg også en tendens til at hvis det er gået rigtig godt et døgn, at jeg så begynder at tænke på om det da ikke kyúnne tænkes at der var plads til noget extra... når jeg så står stille får jeg dender ambivanles ind: det kan saftsuseme ikke være rigtigt, nu gør jeg noget - kontra - så kan det også være lige meget, jeg kan jo ikke alligevel!.. nogen der genkender det?
Jeg ved godt at jeg ikke skkulle veje mig hverdag, men jeg har svært ved at lade være! Hvad gør du/ I andre? jeg synes det må være så svært! omvendt har jeg også en tendens til at hvis det er gået rigtig godt et døgn, at jeg så begynder at tænke på om det da ikke kyúnne tænkes at der var plads til noget extra... når jeg så står stille får jeg dender ambivanles ind: det kan saftsuseme ikke være rigtigt, nu gør jeg noget - kontra - så kan det også være lige meget, jeg kan jo ikke alligevel!.. nogen der genkender det?
12 år28. april 2012 kl. 11:13
Autum (slettet)
JA
Ja du det kender jeg godt :-(
Jeg vejer mig også hver dag, men er godt klar over at jeg svinger i vægt, altså sådan naturligt.
Synes det er rart at se vægten hver morgen, måske er det bare en gammel vane.
Jeg vejer mig også hver dag, men er godt klar over at jeg svinger i vægt, altså sådan naturligt.
Synes det er rart at se vægten hver morgen, måske er det bare en gammel vane.
12 år29. april 2012 kl. 07:47
dygtig
JA
det er jo da heller ikke til at vide om man svinger op eller ned på vejedagen... ;O)
12 år1. maj 2012 kl. 13:15
Hvornår er Paris bedst??? HVER GANG!!!
Jeg kan se at du også klarer dig flot Nove - men for dælen da - der er langt til målet - omkring 70 kg for midt vedkommende! hvad er dit drømmemål?