knap så DYGTIG er på banen igen...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+dygtig
re: knap så DYGTIG er på banen igen...
- og så vise det sig at mine synder kostede 588 kcal... ha! enten kan jeg sige at jeg har betalt - eller jeg kan sige jeg cyklede forgæves ;O)))
12 år14. april 2012 kl. 16:01
dygtig
er spærret inde på et hospital i 24 timer ! jeg er heldigvis ansat og ikke indlagt ;O)
Har pakket fornuftig madpose, og holdt mig til den... indtil der kommer en kollega med macronsnitter, der er blevet til overs for noget undervisning... Jeg har spist ½! - øv ... hvad skulle det il for?? blev jeg lykkelig....hmmm ... NEJ.. Skyndte mig at puttte en "all in one kiks" med rodfrugter i munden, den smager ikke af syndefald! da den skal tastes ind opdager jeg til min gru, at den har en rød dot i indtastningsprogrammet... der kan man se- man lærer så længe man lever ( og havde jeg nu kigget efter bag på pakken, ´havde jeg kunnet læse mig til det... men DET gjorde jeg ikke... SÅ kan jeg LÆRE DET!
Har pakket fornuftig madpose, og holdt mig til den... indtil der kommer en kollega med macronsnitter, der er blevet til overs for noget undervisning... Jeg har spist ½! - øv ... hvad skulle det il for?? blev jeg lykkelig....hmmm ... NEJ.. Skyndte mig at puttte en "all in one kiks" med rodfrugter i munden, den smager ikke af syndefald! da den skal tastes ind opdager jeg til min gru, at den har en rød dot i indtastningsprogrammet... der kan man se- man lærer så længe man lever ( og havde jeg nu kigget efter bag på pakken, ´havde jeg kunnet læse mig til det... men DET gjorde jeg ikke... SÅ kan jeg LÆRE DET!
12 år16. april 2012 kl. 16:49
guest
Hej Dygtig
Ja der skal ikke meget til før kalorierne suser hen på hofterne af en ,-) godt du "kun" fik spist ½
Jeg har også prøvet at spise all in one kiksene og fik ligesom du en overraskelse i form af for mange kalorier. Man skal godt nok læse grundigt på det man køber. Fik selv et chock da jeg tastede lakridshjul ind og så hvor meget det var uha uha.
Men op på hesten igen
På med vanten pøj pøj
Ja der skal ikke meget til før kalorierne suser hen på hofterne af en ,-) godt du "kun" fik spist ½
Jeg har også prøvet at spise all in one kiksene og fik ligesom du en overraskelse i form af for mange kalorier. Man skal godt nok læse grundigt på det man køber. Fik selv et chock da jeg tastede lakridshjul ind og så hvor meget det var uha uha.
Men op på hesten igen
På med vanten pøj pøj
12 år16. april 2012 kl. 17:46
Autum (slettet)
Hvad sker der ???
Det er altså mig Nove der har skrevet ovenstående. Ved ikke hvorfor der står gæst.
Underligt
Det er altså mig Nove der har skrevet ovenstående. Ved ikke hvorfor der står gæst.
Underligt
12 år16. april 2012 kl. 17:48
dygtig
Hej nove, Hvordan går det med dig?
12 år17. april 2012 kl. 12:33
Autum (slettet)
Hej med dig også
Joooo tak det går sådan nogenlunde. En fødselsdag sætter sine spor på vægten ikke meget MEEEN alligevel, så kom der gæster søndag, og vi fik lige et glas vin og lidt snack, men nu holder jeg mig på måtten til på torsdag hvor jeg skal vejes.
Hva' med dig ?
Kh Nove
Joooo tak det går sådan nogenlunde. En fødselsdag sætter sine spor på vægten ikke meget MEEEN alligevel, så kom der gæster søndag, og vi fik lige et glas vin og lidt snack, men nu holder jeg mig på måtten til på torsdag hvor jeg skal vejes.
Hva' med dig ?
Kh Nove
12 år17. april 2012 kl. 14:12
Ablanu
Slap af, dygtig! ½ er jo ingenting i forhold til hvad du kunne have spist, bare f.eks. hvad du havde spist hvis det havde været inden din ændring? Mon ikke der var røget en hel eller mere ned?
I stedet for at se så negativt på det, så vær stolt over, at du stoppede ved en halv og søg så bare for at nyde (og ikke skylde smagen ned med det samme)!
I stedet for at se så negativt på det, så vær stolt over, at du stoppede ved en halv og søg så bare for at nyde (og ikke skylde smagen ned med det samme)!
12 år17. april 2012 kl. 15:44
dygtig
Jeg VED det Ablanu, ellers kunne der sagtens være smuttet 2-3 HELE stykker ned i maven!! men ved du hvad: det smagte faktisk ikke godt, det var skrækkeligt sødt... og hvis jeg bare kunne drage den læring ud af det - og komme i tanken om det INDEN jeg propper noget i munden næste gang - Se så var det jo ikke slet så galt !
hav en god dag, derude i den barske/dejlige/fristende verden ;O))
hav en god dag, derude i den barske/dejlige/fristende verden ;O))
12 år18. april 2012 kl. 11:03
Autum (slettet)
Hej Dygtig
jeg er glad for at have tabt 400g, men synes stadig det går for langsomt.
Go' taberuge til dig
Nove
jeg er glad for at have tabt 400g, men synes stadig det går for langsomt.
Go' taberuge til dig
Nove
12 år19. april 2012 kl. 13:53
idag har jeg syndet lidt - 6 småkager har jeg spist ( da jeg stod og lavede frokost - Gud hjlæpe mig!) samt 2 riskager med SMØR og ost!! - men har cyklet 590 kallorier væk!