Søger en makker

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Søger en makker
Hejsa ;O)

Smiler lidt, jeg er også slem til at gå på vægten og ja risikoen får man ryger i er større hvis man ikke har tabt sig.

Idag har været lidt hård at komme igennem først på cafe med svigerinden, bagefter fælles spisning i børnhaven. Så har ikke de sidste to dage fået rigtige grønsager. Så nu må jeg give den gas frem til søndag.

Jeg er så nysgerrig hvor gammel er du ?

Ha en go aften
Elsborg
12 år29. marts 2012 kl. 19:34
Kunne ikke modstå fristelsen her til morgen.. var sikker på at der med alt den motion og nogenlunde sund mad var røget et par gram... men INTET... 72 lige ud igen.. For søren... Det er derfor man ikke skal gøre det... Super demotiverende...

Jeg hopper ikke derop før søndag ( skal godt nok til påske frokost lørdag aften - så burde vente til onsdag for kunne forestille mig det ikke er helt retvisende der).

Jeg er lige fyldt 30 - er lige flyttet til Århus (kommer oprindelig fra KBH). Hvad med dig ?
12 år30. marts 2012 kl. 16:50
Hej Stampe ;)

Du må sige til kæresten at han skal ligge vægten væk ;O). Man bliver så skuffet hg så vægten ikke har rykket hvis man føler man har ydet en kæmpe indsats og så vægten ikke har rykket sig. Men tænker ´det også kan være motionen der har givet dig flere muskler.
Hvad dyrker du af motion ?

Jeg spiste slik i går ;( kunne ikke modstå ikke noget vidt men det var lidt øv,men nu må jeg se hvad vægten siger i morgen. Jeg plejer først at veje mig efter frokost men begynder fra i morgen tidligt.

Jeg er 34 år bor mellem Slagelse og Holbæk

Håber du får en god påskefrokost

Mvh Elsborg
12 år31. marts 2012 kl. 10:10
Så sagde vægten 71,7 idag... ikke den store nedgang men det er jo også kun gået ½ uge. Så det er vist okay - selvom jeg egentlig tror det ville være sundere med en ugentlig veje dag ( men kan jo ikke lade være).

Jeg træner på et hold i fitness world der hedder Puls/Styrke. Det er ret hårdt og kombinerer konditions træning med lidt styke træning. Har en tid igen i eftermiddag...

Lidt slik må man også godt - min erfaring er at hvis man ikke tillader sig selv lidt sjov - så falder man af kuren... og det er jo endnu værre..
12 år1. april 2012 kl. 09:43
Synes da det flot du har tabt dig tillykke med det.

Min vægt sagde til morgen 93.3 . så jeg vidste godt det ikke var det vilde men det er ok.
Jeg skal holde mig fra synligt sukker ( ellers vil jeg have mere, håber det bliver bedre med tiden)
glæder mig til at se onsdag
;O) Elsborg
12 år1. april 2012 kl. 12:06
Her til morgen sagde vægten 71 lige ud så der sker da lidt... Det er rart - men kunne godt forestille mig det var fordi jeg ikke har trænet i 3 dage.. så er alt den væske der har ophobbet sig lige som forsvundet. Men tager ned og træner igen i dag - så må vi se hvad den siger senere på ugen

Hvordan er det gået med dig ?
12 år4. april 2012 kl. 08:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...