#2 af bruger slettet
Søger en makker
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Søger en makker
Er der slet ikke nogle der vil være med ;O)
12 år28. marts 2012 kl. 10:22
Ablanu
Hvis du skriver hvor gammel du er og hvor meget du skal tabe dig, plejer det at hjælpe lidt ;)
12 år28. marts 2012 kl. 10:37
bruger slettet
Tak for svar ;O)
Jag er 34 årer gift og har to skønne børn.
Ved sidste graviditet tog jeg meget på, samtidig med et rygestop. Det er over 4 år siden og er ikke kommet af med dem ;( så nu skal det være. Så jeg kan gå i kjole igen samt almenlig tøj.
Jeg skal tabe ca 20 kg
;O)
Jag er 34 årer gift og har to skønne børn.
Ved sidste graviditet tog jeg meget på, samtidig med et rygestop. Det er over 4 år siden og er ikke kommet af med dem ;( så nu skal det være. Så jeg kan gå i kjole igen samt almenlig tøj.
Jeg skal tabe ca 20 kg
;O)
12 år28. marts 2012 kl. 11:23
bruger slettet
Hej Elsborg,
Jeg vil da gerne være din makker :-)
Jeg vejer selv ca. 15 kg for meget... og har lavet en mini regel om ca. 1 kg om ugen.... men er med på din ide "så længe vægten bare går nedad"
Jeg vil da gerne være din makker :-)
Jeg vejer selv ca. 15 kg for meget... og har lavet en mini regel om ca. 1 kg om ugen.... men er med på din ide "så længe vægten bare går nedad"
12 år28. marts 2012 kl. 12:29
bruger slettet
Hej Stampe12
Lyder super ;O)
Et kg om ugen ville være fantastisk ;O), så det må gerne være sådan, men sætter ikke målet så højt så kan man jo blive positivt overrasket.. Bare vægten går ned ;)
Hvad siger du til en fælles vejedag ? evt idag eller har du en bedre ide.
Kan man lave grupper herinde ? eller er det denne her tråd vi skriver fremadrettede på ?
Skriver du hvad du spiser herinde ?
Sikke med spørgsmål (smiler)
God dag til dig
Fra elsborg
Et kg om ugen ville være fantastisk ;O), så det må gerne være sådan, men sætter ikke målet så højt så kan man jo blive positivt overrasket.. Bare vægten går ned ;)
Hvad siger du til en fælles vejedag ? evt idag eller har du en bedre ide.
Kan man lave grupper herinde ? eller er det denne her tråd vi skriver fremadrettede på ?
Skriver du hvad du spiser herinde ?
Sikke med spørgsmål (smiler)
God dag til dig
Fra elsborg
12 år28. marts 2012 kl. 12:52
bruger slettet
re: Hej Stampe12
Jeg har lige været på vægten her til morgen og der sagde den 72 lige ud....
Jeg havde tænkt mig at veje mig 2 gange om ugen - onsdag og søndag.... men hvis du helst er til en gang kan vi bare sige onsdag :-)
! kg er selvfølgelig målet... men ½ kg er minummet :-) Selvfølgelig kan der være uger hvor den er mere eller mindre... men så længe det overordnet går nedad så er jeg glad
Jeg havde tænkt mig at veje mig 2 gange om ugen - onsdag og søndag.... men hvis du helst er til en gang kan vi bare sige onsdag :-)
! kg er selvfølgelig målet... men ½ kg er minummet :-) Selvfølgelig kan der være uger hvor den er mere eller mindre... men så længe det overordnet går nedad så er jeg glad
12 år28. marts 2012 kl. 14:17
bruger slettet
Jeg bruger faktisk en anden kalorieberegner til at taste min mad ind da jeg synes den side er bedre - men herinde er forummet meget bedre :-)
12 år28. marts 2012 kl. 14:17
bruger slettet
Min vægt siger idag 93,3 ;(( kg
Din vægt er jo næsten min ønske vægt ;O)
Rigtig god ide med vejning x 2 ugentligt dagende passer mig fint.
For mig er målet bare vægten går ned, da jeg ellers bliver så skuffet over mig selv og så har jeg lettere ved at falde i.
Hvor lang tid har du været her inde og har du tabt dig ?
Mvh Elsborg
Din vægt er jo næsten min ønske vægt ;O)
Rigtig god ide med vejning x 2 ugentligt dagende passer mig fint.
For mig er målet bare vægten går ned, da jeg ellers bliver så skuffet over mig selv og så har jeg lettere ved at falde i.
Hvor lang tid har du været her inde og har du tabt dig ?
Mvh Elsborg
12 år28. marts 2012 kl. 15:50
bruger slettet
Hej :-)
Jeg mener jeg har været herinde i lidt over et år... og startede på 78... så var jeg lige nede og vende på 68,3 - og så røg jeg op igen.
Modstod fristelsen til at stige på vægten her til morges... har nemlig en rigtig dårlig vane med at veje mig hver dag.. og hvis tallet så er gået op så straffer jeg gerne mig selv med lidt trøste spisning = og så er vægten jo højere dagen efter --> dum ide.
Så onsdag og søndag... det må være vejen frem. Burde få min kæreste til at låse vægten ind i bilen eller noget... Men ... hvis den nu bare et gået lidt ned til på søndag så tror jeg faktisk godt jeg ville kunne holde mig væk fra vægten... bare for at blive glad over at se at tallet (forhåbenligt er gået ned).
Jeg mener jeg har været herinde i lidt over et år... og startede på 78... så var jeg lige nede og vende på 68,3 - og så røg jeg op igen.
Modstod fristelsen til at stige på vægten her til morges... har nemlig en rigtig dårlig vane med at veje mig hver dag.. og hvis tallet så er gået op så straffer jeg gerne mig selv med lidt trøste spisning = og så er vægten jo højere dagen efter --> dum ide.
Så onsdag og søndag... det må være vejen frem. Burde få min kæreste til at låse vægten ind i bilen eller noget... Men ... hvis den nu bare et gået lidt ned til på søndag så tror jeg faktisk godt jeg ville kunne holde mig væk fra vægten... bare for at blive glad over at se at tallet (forhåbenligt er gået ned).
12 år29. marts 2012 kl. 18:06
Jeg har efter flere gange prøvet at tabe mig, og jeg håber det er nu. motivationen er der i hverfald.
Jeg tæller ikke kalorier, er startede i det små ;). Så jeg spiser ikke slik og kager ( som tidligere).
Jeg søger en makker, som er motiverende uden at sætte sig at for høje mål med det samme, bare vægten går nedad ;). Det ville være godt med en fælles vejedag så man kan følge hinanden samt motivere.
Jeg er ikke interesseret i en fælles vejedag med mange mennesker ;O)
kom glad
Elsborg