#32 af sjaskeplaske (slettet)
fra 75 til 60!! makker søges..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+sjaskeplaske (slettet)
re: fra 75 til 60!! makker søges..
Hej, jeg vil også meget gerne joine gruppen.
Fra september til jul tabte jeg mig 15 kg, fra 82 til 67, det var bare fantastisk!
Nu fire måneder senere har jeg taget 8 af de tabte kilo på igen og vejer nu 75. Jeg ved godt hvad grunden er, slik og kager i alt for store mængder.
Men nu skal det være og denne gang skal det holdes! Jeg står overfor to ugers ferie 1. maj og ville meget gerne af med nogle hurtige kilo.
Måden jeg vil gøre det på er at indtaste alt mad jeg spiser, motionere minimum tre gange om ugen og så bare lade være med at gøre de ting som jeg godt ved er forkerte.
Jeg håber at det her kan være med til at motivere mig!
Fra september til jul tabte jeg mig 15 kg, fra 82 til 67, det var bare fantastisk!
Nu fire måneder senere har jeg taget 8 af de tabte kilo på igen og vejer nu 75. Jeg ved godt hvad grunden er, slik og kager i alt for store mængder.
Men nu skal det være og denne gang skal det holdes! Jeg står overfor to ugers ferie 1. maj og ville meget gerne af med nogle hurtige kilo.
Måden jeg vil gøre det på er at indtaste alt mad jeg spiser, motionere minimum tre gange om ugen og så bare lade være med at gøre de ting som jeg godt ved er forkerte.
Jeg håber at det her kan være med til at motivere mig!
12 år4. april 2012 kl. 19:02
CammiR (slettet)
Ja, nu ved jeg ikke, om I stadig er med på at holde denne tråd kørende, eftersom ingen skrev i fredags, men jeg ville da lige give en lille opdatering.
Startvægt: 77,7
16. marts: 75,3
23. marts: 75,0
30. marts: 74,7
10. april: 74,1
Jeg håber, det stadig går godt for jer andre, selvom vi ikke hører så meget. Men regner med at det er på grund af påsken(:
Velkommen til sjaskeplaske(:
10. april: 74,1
Jeg håber, det stadig går godt for jer andre, selvom vi ikke hører så meget. Men regner med at det er på grund af påsken(:
Velkommen til sjaskeplaske(:
12 år10. april 2012 kl. 07:29
Livsændring (slettet)
Mit navn er Jonas Nørtoft Odder og er 22 år så bare ansøg på facebook hvis i har lyst, jeg har ikke mange kilo tilbage af min kur da jeg har tabt mig 30 kilo men et par kilo endnu også er det jo en livsændring og vil gerne hjælpe andre med støtte op om jeres valg - Det er en hård kamp og den er svær at tag alene og mener det er svært at støtte rigtig op på madital, det er en skøn side og det er dejligt med vejledning og vejninger osv men hvis vi skal følges så tror jeg det er nemmere på Facebook :)
Så ansøg mig, så jeg klar med moralsk støtte og gode råd :)
Så ansøg mig, så jeg klar med moralsk støtte og gode råd :)
12 år14. april 2012 kl. 00:40
Det skal nok lige siges, at jeg har været syg i denne uge, og jeg fik pizza i går, så det er nok grunden til, at jeg ikke har tabt mere. Men fra på mandag starter jeg som sagt i fitness world, så der håber jeg, at jeg vil komme til at se nogle bedre resultater(:
God weekend!