#2 af bruger slettet
fra 75 til 60!! makker søges..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: fra 75 til 60!! makker søges..
Hej
Jeg er i samme situation som dig - næsten 72 kilo fordelt på mine 165 kg - ikke just det kønneste syn når man tager en bikini på :-)
Så jeg vil gerne følges.. Vil også gerne smide 10-15 kg...
Jeg er i samme situation som dig - næsten 72 kilo fordelt på mine 165 kg - ikke just det kønneste syn når man tager en bikini på :-)
Så jeg vil gerne følges.. Vil også gerne smide 10-15 kg...
12 år6. marts 2012 kl. 18:45
CammiR (slettet)
Jeg vil også meget gerne følges med jer.
Jeg er lige fyldt 20 år, er 173 cm høj og vejer 76 kg. Jeg vil gerne komme ned på de 60-62 kg til sommer, hvor jeg allerede har været efter en kostomlægning og en masse træning for to år siden, men efter en løbeskade er kiloene sneget sig tilbage igen.
Jeg er lige fyldt 20 år, er 173 cm høj og vejer 76 kg. Jeg vil gerne komme ned på de 60-62 kg til sommer, hvor jeg allerede har været efter en kostomlægning og en masse træning for to år siden, men efter en løbeskade er kiloene sneget sig tilbage igen.
12 år8. marts 2012 kl. 11:47
lHaubjerg (slettet)
Hej piger.
Jeg vil også gerne være med. :)
Vejer 71 kg. og er 175 høj.
Skal gerne ned på de 60 igen - da jeg tog 11 kg på, på en 5 måneders rejse. :O
Har sat mig et mål - det er at tabe 11 kg. på 93 dage. Ved godt, at det virker voldsomt - det er lidt under et kg. pr. uge. Men nu skal det altså være!
Har været med i et forum herinde før. Men der var ikke så meget aktivitet.
Så skal vi ikke sige - at vi skal have en fast vejedag - og så skrive resultatet ind herinde? Og evt. også noget andet vi skal skrive herinde herinde, så vi kan blive ved med, at være aktive på tråden og holde hinanden oppe?
Held og lykke til jer alle med jeres mål.
Jeg vil også gerne være med. :)
Vejer 71 kg. og er 175 høj.
Skal gerne ned på de 60 igen - da jeg tog 11 kg på, på en 5 måneders rejse. :O
Har sat mig et mål - det er at tabe 11 kg. på 93 dage. Ved godt, at det virker voldsomt - det er lidt under et kg. pr. uge. Men nu skal det altså være!
Har været med i et forum herinde før. Men der var ikke så meget aktivitet.
Så skal vi ikke sige - at vi skal have en fast vejedag - og så skrive resultatet ind herinde? Og evt. også noget andet vi skal skrive herinde herinde, så vi kan blive ved med, at være aktive på tråden og holde hinanden oppe?
Held og lykke til jer alle med jeres mål.
12 år11. marts 2012 kl. 08:52
lHaubjerg (slettet)
Er forresten 22 år. :)
12 år11. marts 2012 kl. 08:54
Ninabanina (slettet)
Hej.
Jeg vil gerne følges med jer, da mit mål også er 60 kg.
Jeg sigter efter at tabe 800g - 1 kg ugentligt.
Jeg vejer, i dag, 77 kg og er 175cm høj.
Super ide med en ugentlig vejning.
Kh Nina
Jeg vil gerne følges med jer, da mit mål også er 60 kg.
Jeg sigter efter at tabe 800g - 1 kg ugentligt.
Jeg vejer, i dag, 77 kg og er 175cm høj.
Super ide med en ugentlig vejning.
Kh Nina
12 år11. marts 2012 kl. 12:17
lHaubjerg (slettet)
Skal vi sige fast vejedag om fredagen? :)
12 år12. marts 2012 kl. 15:22
CammiR (slettet)
Fredag passer mig fint (:
12 år13. marts 2012 kl. 07:33
Ninabanina (slettet)
Fint :)
12 år13. marts 2012 kl. 17:08
lHaubjerg (slettet)
Så er vejedagen i morgen! :) Håber i har spist med omtake - og fået lavet en masse motion.
Husk - at selvom vægter er gået op, stille stående eller gået ned. Kan det skyldes alverden. Hvis den er gået op eller stillestående - er det muligvis pga. muskler eller synd. :)
Håber det bedste for jer.
Husk at dyrk 30 min. motion hver dag. :)
Skrives i morgen. :)
Husk - at selvom vægter er gået op, stille stående eller gået ned. Kan det skyldes alverden. Hvis den er gået op eller stillestående - er det muligvis pga. muskler eller synd. :)
Håber det bedste for jer.
Husk at dyrk 30 min. motion hver dag. :)
Skrives i morgen. :)
12 år15. marts 2012 kl. 07:28
Jeg er ny herinde, og søger en "slankemakker"
Jeg er en pige på 18 år. er 170 høj, og vejer 75 kilo.
Har altid været lidt større end de fleste af mine veninder, men nu har det taget overhånd, og siden jeg startede i gymnasiet, er kiloene kommet lidt efter lidt. Så jeg har lige oprettet denne bruger idag, for NU SKAL DET VÆRE! jeg vil kun svøbe mig ned i mine bikini til sommer, og være lige så lækker som mine veninder.
Jeg har altid gerne villet tabe mig, men mine små "slankekure" har aldrig varet mere end højest et par uger. Nu har jeg givet mig selv et mål, jeg skal veje 60 kilo d. 18 juni, dvs et vægttab på 15 kilo. Hvis der nu var nogen i samme sko, kunne det jo være vi kunne følges, da jeg kan se, at det er et populært fænomen herinde, og tror på, at det vil virke for mig :)
hej,