fra 75 til 60!! makker søges..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: fra 75 til 60!! makker søges..
Jeg havde heldigvis kun taget 100 gram på mandag morgen efter en weekend fyldt med lidt for mange gode sager. fredag havde min mor fødselsdag, men jeg holdt igen, og nøjedes med et lille stykke kage og fyldte ellers op med frugt. Lørdag besøgte jeg min faster, som jeg ikke har set siden jeg var otte år, og der spiste jeg det, der blev serveret og så bare en enkelt, lille portion. Og så sørgede jeg så bare for at gå og løbe lidt mere end jeg ellers ville(:
Jeg kender godt dit problem med at småspise i weekenderne, og det er faktisk også det, som er mit største problem, for jeg spiser egentlig ret sundt og drikker ikke andet end vand. Men så snart, jeg keder mig, kommer jeg simpelthen til at spise det, jeg lige kan finde af usunde sager. Men nu er jeg begyndt at gå en lille tur så snart, jeg får lyst til noget sødt, og så plejer jeg at have glemt det når jeg kommer hjem. Derudover har jeg heller ikke noget i mine skabe, som venter på at blive spist, så jeg skal gå ned i den nærmeste butik, hvis jeg får lyst til noget, og det gider jeg simpelthen ikke.
Ellers er jeg begyndt at spise et stykke rugbrød med frugtpålæg om eftermiddagen, så jeg får stillet min lyst til sukker og kan holde mig mæt indtil aftensmaden(:

Velkommen til dkm999(:
12 år20. marts 2012 kl. 07:32
Hvordan går det med jer andre? :)

Selv gik det fint, indtil i går hvor jeg havde kage med på arbejde og der var ret meget tilbage. Sådan noget skal jo ikke gå til spilde, så guffede lige 4-5 stykker. Føj da. Og vægten siger da også plus 400 gram siden i går. Godt jeg skal til spinning i dag, og så må jeg tage mig sammen og ikke spise slik, så der er minus på vægten til i morgen på vejedag :)

God torsdag til jer :)
12 år22. marts 2012 kl. 10:08
Jeg synes godt nok, det går langsomt fremad. Har kun tabt 100 gram siden weekenden, selv om jeg har dyrket motion hver dag og holdt mig fra sunde ting ):
12 år22. marts 2012 kl. 10:25
og det er selvfølgelig de usunde ting, jeg har holdt mig fra (;
12 år22. marts 2012 kl. 11:16
.
Cammir: Det skal nok komme. Er højst sanssynligt, fordi du dit fedt bliver omdannet til muskler. :) Og det er jo godt - og ser godt ud.

For mig går det strålende:

Startvægt: 71.kg
Vejedag 1: 70 gg
Vejedag 2: 69,4 kg

Spiser mindre og motionere mere. Sådan er vejet til vedvarende vægttab.

Held og lykke til jer andre. :)
Klø på og tænk på bikinikroppen. :)
12 år23. marts 2012 kl. 08:06
re: .
Så har jeg været på vægten, og lidt har jeg da tabt mig, selvom jeg tvivlede forleden dag.
Startvægt: 77,7
16. marts: 75,3
23. marts: 75,0

Hvordan træner og spiser I andre?
Jeg er selv begyndt at løbe mere, og jeg stræber mod at kunne løbe ligeså godt, som jeg gjorde for tre år siden, hvor jeg vejede 57 kg og havde en gennemsnitsfart på lidt over 11km/t. Men hold op, hvor er det deprimerende at man bliver så meget langsommere på grund af de ekstra kg, men heldigvis kan jeg se en forbedring for hver gang, jeg er ude.
Den 2. april åbner en ny Fitness World tæt på hvor jeg bor, og der vil jeg starte nede og træne på så mange hold som muligt, hvor jeg både kan få trænet konditionen og styrket musklerne, så jeg også bliver strammet op i takt med at kiloene forsvinder.

Held og lykke med jer andre.
Jeg håber på, at der kommer flere tilbagemeldinger i dag, end der gjorde i sidste uge(:
12 år23. marts 2012 kl. 08:23
re: .
Så har jeg også været på vægten, den var ikke så god.

73,8 så plus 300 gram siden jeg vejede mig første gang.
Det var også på grund af den kage.

Men nu har jeg været til spinning både i går og i dag, og måske også på søndag :)

Der er fødselsdag ved min svigerinde i morgen, hvor der vil blive serveret brunch, hmm jeg må spise rigeligt med sund morgenmad inden ihvertfald :D

Mål for næste uge:

- zumba tirsdag
- spinning torsdag
- spinning i weekenden.
-holde weekend uden at gå amok i slik :)..og ingen guf i hverdagene.

Nu vil jeg nyde min fridag, skal nå at købe gaver, i banken, og så skal jeg lege med min nye ipad :D

til CammiR:

Jeg træner normalt som ovenstående, måske suppleret med lidt styrketræning. Jeg burde nok gøre lidt mere i muskeltræning, da man jo så forøger forbrændingen, men jeg hader det virkelig, synes det er så kedeligt.
mht. mad der sørger jeg for at tage 2-3 stykker frugt med på arbejde som jeg spiser i løbet af dagen, og så en rugbrød eller grov bolle til frokost.

Aftensmaden er normalt ikke så sund, da jeg har en meget kræsen kæreste, så det er ofte noget med kylling og pasta eller ris :)

God weekend til jer :)
12 år23. marts 2012 kl. 10:48
Hey tøser.
Er der plads til en mere på holdet? :D
Jeg er 22, fra høje taastrup og vil meget gerne smide minimum 15kg. Jeg vejer desværre 84kg :(
Jeg har taget mange kg på pga. familieproblemer, hyggeaftener med kæresten og 5 knæoperationer.

Rigtig god Søndag aften til alle.
12 år25. marts 2012 kl. 21:25
Nå, piger. Så er det i morgen, vi skal vejes igen. Er I klar til det?(: Hvordan har jeres uge gået?
Tak for svaret, scwicky. det er dejligt med lidt inspiration(: Jeg kender godt til dit problem med en kræsen kæreste. Min egen kæreste spiser heller ikke andet end ris, pasta og kartofler med kød og sovs. Men der sørger jeg så bare for enten at spise en grøntsagssuppe eller salat som forret, og så spiser jeg ellers bare en masse grøntsager til kødet og eventuelt fuldkornspasta, brune ris eller en anden form for grove korn.

Velkommen til JosephineM. Der er altid plads til en mere(:
12 år29. marts 2012 kl. 09:15
Nå, så blev det fredag igen.

Hvordan har jeres uge været?

Min har været op og ned..har været til både zumba og spinning, men hvad hjælper det, når man ikke fingrene ude af slikskabet om aftenen.

Nå men vægten sagde her til 73,6, så det er da et tab på 200 gram siden sidste fredag.

I weekenden skal vi passe min kusine på 6 år, så vi skal på en messe i Fredericia der hedder Vild med Dyr, og så måske en tur på legeplads/fodre ænder.

Jeg har fødselsdag på torsdag, hvor der er planlagt restaurantbesøg og så skal vi til Tyskland et smut (IGEN) lad os håbe vi kan begrænse os, da vi stadig har 4 plader marabou og 10 plader rittersport til at ligge + alt muligt andet :(

Mit mål for den kommende uge må være at jeg skal til Zumba tirsdag, og så spinning 1-2 gange i løbet af ugen. Der er helligdage så programmet er ændret, så må se hvad der er af hold :)

Hav en god dag og weekend :D
12 år30. marts 2012 kl. 07:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...