fra 75 til 60!! makker søges..

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: fra 75 til 60!! makker søges..
Vil også lige nævne, at jeg i går sagde nej til is! Og har ikke spist slik eller noget i denne uge. :D
12 år15. marts 2012 kl. 07:29
Wow! Har tabt et kg. :O Det havde jeg godt nok ikke troet var muligt.

Startvægt: 71
Vejning første uge d. 16/3: 70

Så nu håber jeg, at jeg kan holde motivationen oppe.

Held og lykke til jer andre. :)
12 år16. marts 2012 kl. 07:32
Ja, så blev jeg også vejet..
dagens vægt siger 75,3, så jeg har tabt mig 2,4 kg siden sidste vejning den 4. marts. Jeg er godt tilfreds(:
12 år16. marts 2012 kl. 08:14
re: fra 75 til 60!! makker søges..jer
Tillykke til jer begge to med de flotte resultater. ved hvor svært det kan være, men også hvor skønt det er når det lykkedes jeg er 23år og 173cm høj og vejede for 2 år siden 75kg nu vejer jeg 60! vil gerne tabe 2 kilo til men de sidste kilo er jo hårde. Jeg håber i for succes med jeres mål, for der er intet bedre end at nå de mål man sætter sig her i livet..
Held og Lykke og endnu engang godt gået piger!
12 år16. marts 2012 kl. 09:05
Tak for støtten, Stenak(:
Må jeg spørge dig, om hvor lang tid, det tog dig at tabe de 15 kg, og hvordan du helt præcist gjorde det? Bare for at få en idé om det egentlig er realistisk at tabe det til sommer, og hvor meget der lige skal til(:
12 år16. marts 2012 kl. 09:17
Kan jeg nå at være med? :)

er en pige på 20 år (snart 21)

er 167 cm. høj og vejer vist 75 kg (min vægt er gået i stykker)

Har længe gerne villet tabe mig, men det er som viljestyrken er dalet en del.

Jeg fik sidste år på denne her tid konstateret en leversygdom, som gør at jeg er ret medicineret, specielt med binyrebarkhormon, som nogen nok ved hvad gør ved kroppen (væskeophobning, vægtøgning generelt) så på et år der røget 8 kg på i selvmedlidenhed og bivirkninger

De skal væk nu! er træt af at jeg ikke kan finde noget ved min krop jeg synes er pænt.

Er startet op for et par uger siden, med zumba og spinning 3-4 gange om ugen. Nu skal maden bare følge med.

Er så 'uheldig' at vi har været i Tyskland for nylig og derfor har skabet fyldt med slik.

Det gik godt den første uge, uden svinkeærinder, meeen de sidste 2 uger er det gået ned ad bakke med at modstå guffet.

Nu må prøven stå her i weekenden.

Målet er:

ikke at spise noget af vores eget slik
ikke købe mere!
Til fødselsdagen på søndag skal jeg begrænse mig + til spinning.
og så skal jeg huske 2 liter vand hver dag :D

Held og lykke til jer andre :)
12 år16. marts 2012 kl. 12:11
Du kan sagtens nå at være med, scwicky(:
Vi er også kun to, der skrev vores vægt ind i fredags, men jeg håber da på, at der bliver lidt mere aktivitet herinde, så vi kan støtte hinanden(:
12 år18. marts 2012 kl. 18:30
Håber også på lidt mere aktivitet. :)
Men vi går jo ind en ny uge nu. Og håber at kunne smide et kg. igen. :) Men nok ikke helt realistisk.
Men held og lykke til jer alle. :)
12 år19. marts 2012 kl. 07:48
Hej

dejligt at jeg må være med :)

Ja der er ikke så meget gang i den herinde, men det kommer nok.

Hvordan er jeres weekend gået?

Min gik okay, fik købt en ny vægt, som siger 73,6 her til morgen så det står ikke så slemt til som jeg troede.

I går blev der serveret alverdens lækkerier til min svigermors fødselsdag, men jeg havde været til spinning et par timer før, så det blev kun til +100 gram her til morgen :)

I dag er der hviledag, og det trænger jeg lidt til, og så skal vi have kylling med bacon og ost til aftensmad, ikke just det sundeste, men kæresten har bestemt.

Hvordan gør i i weekenderne? I hverdagen har jeg ikke tid til at spise/kan ikke spise mere end hvad jeg har med på job, men i weekenderne føler jeg mig sulten konstant og går og småspiser hele tiden, hvordan tackler i det??

Håber i får en god uge, med vægttab på fredag :D
12 år19. marts 2012 kl. 09:08
Hej alle, jeg vil også gerne være med :) jeg er 163 og vejer 73,4 imorges og vil som minimum gerne ramme 60 - gerne lige et par kilo under, så man ikke kommer over ved bare at kigge på en skive franskbrød.. delmålet er dog 65 til maj.., ved godt det lyder ambitiøst, men nu prøver jeg :)

glæder mig til at se hvad der er sket på fredag.
12 år19. marts 2012 kl. 13:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...