#72 af Smuktilsommer (slettet)
Makker søges :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Smuktilsommer (slettet)
re: Makker søges :)
Velkommen tilbage:). Er sikker på at det var en god tur. Ja måske su har taget på men kan høre du er opsat på at komme i gang igen jo, så det er super. Her går det okay. Min vægt er faldet lidt. Tænker jeg måler mig torsdag og får målt fedt procent inden new York turen. Jeg træner meget. 1-2 timer hver dag. Prøver kost mæssigt at gøre det godt men en gang i mellem er der lidt svipsere. God tirsdag. Knus
12 år17. april 2012 kl. 05:50
PFuglsang
Ja nemlig, de dage i påsken og Berlin, det var de dage, og nu er jeg tilbage i mine faste rammer og rutiner igen.. Så nu er spørgsmålet bare hvor meget jeg kan nå at rette op på det igen, inden vejedagen på torsdag..
Hvilke forventninger har du til vægten og fedtprocent på torsdag?
Christa fortalte nok at i skal til NY - jeg tror det bliver en fantastisk tur for jer, og håber i vil nyde den :)
Knus
Hvilke forventninger har du til vægten og fedtprocent på torsdag?
Christa fortalte nok at i skal til NY - jeg tror det bliver en fantastisk tur for jer, og håber i vil nyde den :)
Knus
12 år17. april 2012 kl. 14:37
Smuktilsommer (slettet)
Jamen jeg ved det ikke. Gad virkelig godt 1 kilo fra sidste uge. Og så håber jeg et par kilo på fedtet, men nu ser vi. Jeg får den nok lavet i næste uge og så vil jeg måle mig en dag jeg føler mig slank - haha.
Hvad håber du selv på?
Hvad håber du selv på?
12 år17. april 2012 kl. 20:29
PFuglsang
Haha, ja det kan være både godt og skidt at måle sig en dag man føler sig slank, enten så bliver det godt eller også bliver man skuffet.. Men jeg tror nu du bliver glad..
Åh ja, de kære forventninger. Min forventninger for denne uge er at jeg max har taget 1,2kg på, håber på at jeg 'kun' har taget 1 kg eller derunder på.. Men jeg forventer og ved også at jeg har taget på, men pyt, jeg nød hvert eneste bid..
Håber I får en god dag, knus
Åh ja, de kære forventninger. Min forventninger for denne uge er at jeg max har taget 1,2kg på, håber på at jeg 'kun' har taget 1 kg eller derunder på.. Men jeg forventer og ved også at jeg har taget på, men pyt, jeg nød hvert eneste bid..
Håber I får en god dag, knus
12 år18. april 2012 kl. 09:33
PFuglsang
Hvad sagde vægten i dag?
Jeg har taget 500g på, så det er billigt sluppet med alt det jeg har spist! Så målet for næste uge er - 500g, så er jeg tilbage, og kan fokusere fremad igen :)
Jeg har taget 500g på, så det er billigt sluppet med alt det jeg har spist! Så målet for næste uge er - 500g, så er jeg tilbage, og kan fokusere fremad igen :)
12 år19. april 2012 kl. 15:04
Smuktilsommer (slettet)
Hej
100 år siden man har fået skrevet. Først tillykke med de kun 500 gram. Håber du har tabt dem til i dag.
Min vægt har været rigtig træls og jeg vil til at veje mig mindre for bliver lidt deprimeret. Hoppede dog på vægten i dag og blev noget overrasket over et vægttab, for den har været SÅ forfærdelig. Jeg har ikke nået mit mål inden New York, men den har bevæget sig lidt, så er rimlig glad:)
I dag er der ingen træning. Efter arbejde skal der veksles penge og pakkes færdig, så jeg er klar til i morgen. God vejedag. Knus
100 år siden man har fået skrevet. Først tillykke med de kun 500 gram. Håber du har tabt dem til i dag.
Min vægt har været rigtig træls og jeg vil til at veje mig mindre for bliver lidt deprimeret. Hoppede dog på vægten i dag og blev noget overrasket over et vægttab, for den har været SÅ forfærdelig. Jeg har ikke nået mit mål inden New York, men den har bevæget sig lidt, så er rimlig glad:)
I dag er der ingen træning. Efter arbejde skal der veksles penge og pakkes færdig, så jeg er klar til i morgen. God vejedag. Knus
12 år26. april 2012 kl. 07:40
PFuglsang
Hej..
Mange tak, og ja de 500g er væk igen, jeg har tabt mig 600g i denne uge, så det er ganske godt..
Ja, det er forskelligt hvad der funger, nogle har det bedst med at gå på vægten hver dag, og andre har det bedst med kun at gøre det én gang i ugen.. Det er meget forskelligt hvordan jeg gør, nogle uger går jeg på hver dag, andre uger er jeg kun på en gang.. Det kommer lidt an på perioden..
Men det bedste er da at der er et vægttab, frem for en vægtøgning, så mange gange tillykke med det :D
Håber i får en fantastisk tur til NY :D
Knus
Mange tak, og ja de 500g er væk igen, jeg har tabt mig 600g i denne uge, så det er ganske godt..
Ja, det er forskelligt hvad der funger, nogle har det bedst med at gå på vægten hver dag, og andre har det bedst med kun at gøre det én gang i ugen.. Det er meget forskelligt hvordan jeg gør, nogle uger går jeg på hver dag, andre uger er jeg kun på en gang.. Det kommer lidt an på perioden..
Men det bedste er da at der er et vægttab, frem for en vægtøgning, så mange gange tillykke med det :D
Håber i får en fantastisk tur til NY :D
Knus
12 år26. april 2012 kl. 08:57
Smuktilsommer (slettet)
Der er gået 100 år siden sidst! Christa er i Berlin nu - hun har holdt vægten, men mistet gejsten lidt. Jeg tog på - op til 84 kilo, men er i gang igen fra 18/6 og vejer i dag 79,1! Så kun 6 kilo endnu;) Hvordan går det med dig?
12 år11. juli 2012 kl. 07:25
PFuglsang
Og kan se du har tabt dig yderligere siden sidst, 77kg? FLOT..
Jeg har rigtig holdt ferie, nu er det 5 uger siden jeg har været på vægten, så jeg er pænt nervøs over hvilke sandheder vægten fortæller mig i morgen. Her i ferien har jeg nemlig spist som det passer mig, havde jeg lyst til en is købe jeg mig en is og spiste det hele.. Men det var mest om aften jeg spiste usundt, men helt ærlig, så skal man altså også have lov til at nyde ferien.. Og jeg har hele tiden været indstillet på at i ferien ville jeg give mig selv lov til mere end jeg har tilladt mig selv i hverdagene. Og så må jeg jo smide det igen.
Nu siger kalenderen august, og aftalen med mig selv var at til august skulle jeg igang igen. Så i morgen hopper jeg på vægten for at se hvor meget jeg har taget på. Inden ferien sagde vægten 68,8kg. Målet er stadig at komme ned på 65kg, og så må jeg se hvad jeg så vælger :)
Håber du har det godt :-)
Knus
Jeg har rigtig holdt ferie, nu er det 5 uger siden jeg har været på vægten, så jeg er pænt nervøs over hvilke sandheder vægten fortæller mig i morgen. Her i ferien har jeg nemlig spist som det passer mig, havde jeg lyst til en is købe jeg mig en is og spiste det hele.. Men det var mest om aften jeg spiste usundt, men helt ærlig, så skal man altså også have lov til at nyde ferien.. Og jeg har hele tiden været indstillet på at i ferien ville jeg give mig selv lov til mere end jeg har tilladt mig selv i hverdagene. Og så må jeg jo smide det igen.
Nu siger kalenderen august, og aftalen med mig selv var at til august skulle jeg igang igen. Så i morgen hopper jeg på vægten for at se hvor meget jeg har taget på. Inden ferien sagde vægten 68,8kg. Målet er stadig at komme ned på 65kg, og så må jeg se hvad jeg så vælger :)
Håber du har det godt :-)
Knus
12 år1. august 2012 kl. 16:20
Jeg har besluttet mig at jeg først hopper på vægten på torsdag, så kan jeg måske nå at tabe mig en lidt. For jeg tror virkelig at jeg har taget en del på, vi spiste næsten hele tiden og fik mange øl, drinks og andet..
Hvordan har jeres dage været?