Makker søges :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Makker søges :)
Hold da op der er sket noget siden jeg sidst var herinde, velkommen til jer alle, hvor er det dejligt at der er kommet så meget liv hertil, jo flere desto bedre, så kan vi rigtig støtte hinanden i ned og opture, helt flest opture ;-)

Jeg ved ikke om man kan oprette et privat rum, jeg tror det ikke, men ellers vi kan vel bare skrive sammen her? Så kan vi måske gøre det mere overskueligt ved at lave en ’oversigt’, jeg kan starte:

Pfuglsang
Vægt 01.03: 77,8kg
Mål 08.03: at komme ned i 76

Ved ikke om der skal være flere oplysninger på? Ellers tilføjer i det bare..
Er i andre også klar på at være med i torsdagsvejningen?
Håber i har haft en god mandag..
12 år5. marts 2012 kl. 20:47
Hej Pfuglsang

Fin idé, men synes nogle gange det kan blive lidt for uoverskueligt når man evt er 10 eller flere... Eller hva? :)

MissAngel1985
Vægt 06.03: 88,2
Mål 21/7: 74,9

Foreløbig vægttab 1,9 kg
12 år6. marts 2012 kl. 11:49
Nu er der sjældent usunde ting i min lejlighed - men sunde ting kan også fede når man spiser for meget af dem. Det værste er at jeg faktisk oftest ikke er sulten, jeg kan bare ikke stoppe mig selv når jeg først går igang.

Magia
Vægt 94 kg
Mål: 80 kg. hurtigst muligt.
12 år6. marts 2012 kl. 14:06
Hvad spiser du da om aftenen så det feder?

Men godt der ikk er noget usundt :)
12 år6. marts 2012 kl. 18:21
Ja, kan godt se det måske bliver lidt uoverskueligt, det var bare lige det bedste forslag jeg lige kunne komme på..

Ja, jeg kan heller ikke godt have usunde ting ved mig, når eller hvis jeg ved at der ligger noget, så bliver det spist. Jeg har dog en god mørk chokolade liggende når jeg får lyst til noget ekstra, men det har ikke været noget problem at styre det med den mørke chokolade, underligt nok nu jeg tænker over det, måske er det fordi at smagen er så intens og stor at når jeg så endelig får noget, så holder det trangen nede i flere dage? For som regel er lysten der kun i weekenden, som regel søndag aften, og når den kommer så tager jeg ca. 20g mørk chokolade 70%

Hvordan er jeres dag gået?
12 år6. marts 2012 kl. 19:19
Hej PFuglsang

Helt iorden med den mørke chokolade, den er jo sund i små mængder ligesom mandler ex er...

Jeg havde besgæ af en veninde igår. Hun spurgte om vi skulle lave pandekager og jeg sagde nej det må jeg ikke. Så hun sad med McDonalds mad og slik og Dumle karameller!!! Jeg spiste INTET af det og sad med min vandflaske. Jeg er SÅ stolt af mig selv....!

OG vægten stod på 87,8 imorges. Så har tabt 2,2 kg... Åhhh jeg er glad....

Hvad med jer??
12 år7. marts 2012 kl. 11:20
Ja, mørk chokolade er super okay, ligesom mandler er..

Hvor er det super sejt gået at du ikke faldt tilbage i de gamle vaner når en veninde ’frister’ med diverse, hatten af for dig. Det må da også have bevist dig selv noget? Altså, jeg mener, du må være super stolt af dig selv..

Tillykke med vægttabet, hvor er du bare god..
Så blev det veje dag for mig, jeg kom ned på 76,9kg så der var røget 900g i denne uge, fantastisk, jeg er godt tilfreds..
12 år8. marts 2012 kl. 18:27
Hej MissAngel

Jeg er 39år 172 cm høj 86 kg tung,vil gerne smide 15kg
inden d.19.07.12.

Jeg er helt sikker på at det nok skal lykkes for både dig og mig, har selv ændret meget på min kost. Så mangler jeg bare lige det der motion, det er ikke lige min stærke side.
Hvis du har lyst kunne vi jo holde hinanden lidt i ørene og give forslag til at komme videre......?
12 år9. marts 2012 kl. 08:59
Jeg er SUPER stolt af mig selv! Også igår da jeg tog en salat fremfor frituremad på et cafeteria i Tyskland igår... :) :)

Jeg nåede ikke vejningen igår, var ude af døren 6-23 :( Næste gang :)

Tillykke med det! Super flot gået...
12 år9. marts 2012 kl. 17:46
Du er velkommen....

Det lyder meget som mig så lad os komme igang!! :)

Jeg motionerer minimum 30 minutter om dagen, om det så er en lang tur eller fitness. Helst fitness 4 gange om ugen. Man skal lige igang og når vægten rykker sig bliver man ved og ved...

Men det er rigtig flot at du har ændret kosten, det betyder rigtig meget.....
12 år9. marts 2012 kl. 17:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...