Makker søges :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Makker søges :)
Ja, jeg syntes da bestemt du skal med i torsdags vejningen, det er super godt og det motivere mig rigtig meget..

Hvor er det bare super sejt at du ikke har taget dem på igen, som jeg gjorde, men grunden til at jeg tog dem på igen, tror jeg er fordi jeg fugte en bestemt kostplan, og det var ikke godt for mig, men man bliver jo heldigvis kun klogere..

Håber du har haft en god weekend?
Jeg fik mig en fransk hotdog i dag, men håber jeg kan nå at arbejde den væk til på torsdag hvor jeg hopper på vægten..
12 år4. marts 2012 kl. 19:41
Hejsa :)
Jeg påbegynder kampen mod vægten i morgen. Jeg har i de sidste 11 år forsøgt at tabe mig, men har nu endelig fået det "mirakelmiddel", som virker på mig.

Frem til den 23. juli 2012 vil jeg tabe mig 19,5 kg.
Jeg gør blot det at jeg spiser en halv skive rugbrød med fedtfattig pålæg 1 gang hver 3. time. Til aften kan jeg spise hvad jeg har lyst til MEN jeg tager kun 200g....

Det lyder ikke af meget og det er det heller ikke. Det er ikke mere end hvad der skal til for at holde forbrændingen oppe. Det er min "version" af en kostplan jeg fik af min diætist og for mig virker det. Tidligere var det dog svært at at modstå de mange fristelser i hverdagen.. Men også det er jeg endelig kommet om ved...

Jeg har modtaget hypnose!!! Jeg har faktisk min næste hypnose behandling om 13 timer. :)

De her impulsive fristelser for søde ting viser sig nu kun sjældent. Jeg spiser færre potioner og føler mig hurtigere mæt. Så på den måde vil du nu være let for mig at kunne holde en diæt idet fristelserne som overtog min hverdag nu ikke længere er der...

Så hvis du som jeg har prøvet næsten ALT, så kan hypnose måske være noget der kan hjælpe dig også??

Jeg synes det at finde en "makker" er en god idé - det gør at man er aktiv herinde og at man hele tiden bliver mindet om det fremtidige mål i stedet for at man glemmer det på vejen mod målet....

Held og lykke fremover

De bedste hilsner
Chanett
12 år5. marts 2012 kl. 00:54
Jeg kan se at jeg skrev at jeg spiser færre potioner... Det passer ikke. Jeg spiser selvfølgelig mindre potioner ;)
12 år5. marts 2012 kl. 00:56
Så er det det jeg gør :) Melder min i torsdagsvejningen :)

Ja, jeg tog lige et par kg på men fik det så hurtigt ned igen for vil IKKE over de 100 kg igen og vidste at hvis jeg ikke lige holdte den omkring de 90 ville det gå galt. Nu er jeg under 90 og skal IKKE over 90.... :) Dejligt at se 8 tallet igen...

Har haft en arbejdsweekend så jeg har ikke rigtig spist noget usundt. 1 stk chokolade på 5 gram eller lign i fredags, ellers kun sundt og motion :) Dejligt!

Haha, en fransk hotdog! :) Ved du hvad jeg er sikker på at den får du hurtig raslet af dig igen. Du nød den vel? :) Mmmmm den er nu god sådan en og man må altså godt synde lidt engang i mellem ellers er det heller ikke det værd. Man skal jo også leve lidt...

Nu skal jeg i tøjet og ned i fitnss.. Jeg har booket en dobbelttime idag med stram op og puls/styrke. Kryds fingre for at jeg kan klare 2 hold i træk :)

Hav en dejlig dag... Ps, hvad bestod den kostplan af siden du tog på. Hvad gik der galt?
12 år5. marts 2012 kl. 08:28
Hej MissAngel :-)

Er netop blevet medlem af siden, og kan se, at du søger en makker, der kan følge dig og vise versa.
Mit mål minder lidt om dit. Jeg vejede i morges 94 kg (GISP! :-() Og har et mål om at nå 74 kg på 5 mdr. Dvs inden d. 5/8. Altså 20 kg og ca. et kilo om ugen. Ved at det er ret ambitiøst og kræver blod sved og tårer.

Har tabt mig fra 93 til 70 kg for 2 år siden, men har nu taget det hele på igen, så jeg ved at jeg kan. Sidste gang brugte jeg dog de forkerte metoder til at nå mit mål - overdreven motion og alt for lidt mad.

Mit mål med at benytte mig af denne side er, at kunne få den nødvendige støtte til at bruge de "rigtige" metoder og tabe de 20 kg. på en sund måde.

Må jeg lige sige, at jeg synes dit vægttab indtil videre er super flot! Og det er virkelig flot at du har formået at holde de 12 kg, selvom du har mistet motivationen i en periode. Det kræver mindst lige så meget som dét at tabe sig.

Men håber, at du har lyst til at "følges" lidt ad og dele dine erfaringer, ups and downs og hverdagssucceser :-)

Mvh Mille
12 år5. marts 2012 kl. 09:46
Hej Miss Angel!

Er selv en pige på 26 (snart 27) der ønsker at tabe mig 15 kr - gerne inden sommer. Jeg vejer pt. 94 og er 180 høj - så vi ligger jo tæt på hinanden.

Personligt spiser jeg sundt i hverdagen, men har en forfærdelig hang til at snacke og er meget dårlig til at stoppe mig selv når jeg først kommer igang. Endvidere har jeg ikke været god til at få rørt mig og har job i det offentlige så sidder ned det meste af dagen.

Har de sidste 3 uger forsøgt mig med Christian Bitz Go'kur hvilet har resulteret i at jeg tog 3 kg på - så det er droppet igen.
Med hensyn til træning har jeg nu investeret i et par løbesko og er startet helt fra bunden - så rigtig meget gåtur i starten. Nu vil jeg prøve at bygge noget styrketræning på 3 gange om ugen og så går jeg til Zumba om torsdagen. Håber på positive reultater fra nu af!
12 år5. marts 2012 kl. 10:51
Endvidere starter keg på motorcykelkørekort på mandag og kunne godt tænke mig at se lækker ud o læderheldragt og ikek en snørret rullepølse! :-)
12 år5. marts 2012 kl. 10:52
Hej Mille

Øv hvor trist du har taget det hele på igen, det er der mange der gør og det er sandt at det er lige så svært at holde det som at slanke sig!! Egentlig har jeg spist lidt hvad jeg havde lyst til med måde, men cykler frem og tilbage på arbejde så det gik ligesom op med det hele. Men nu er det slut. Nu giver jeg den en ekstra tand og vil ned i vægt. Formlen er jo ikke så svær.. :)

Vil gerne følges ad med dig.. Kan man et sted oprette en privat tråd til ex. PFuglsang, dig mig, Chanettk og Magia?? Synes det er uoverskueligt hvis man er mange om det herinde... Hvad siger du til det?

Godt du har fået motivationen tilbage igen..! Uden den kan man ikke klare det i længden...

Jeg har idag taget 2xhold i træk og jeg er fuldstændig smadret!!! Gav den gas!! og vi var kun 2 så der var virkelig fokus på en. Irriterende, men fedt da det var overstået...!

12 år5. marts 2012 kl. 14:09
Hej Magia

SMID DET UD!! Alt hvad du har af snacks. Ud med det!!! Hvid det ikke er i huset så frister det heller ikke. Anret noget lækker frugt istedet Lige nu sidder jeg med 425 gr. frugt. Vindruer, æble og klementin som jeg har anrettet og skåret ud. Det gør det hele mere indbydende. :)

Jeg er helt sikkert klar på at "samarbejde" om vores mission :) Hvad siger du til den der private tråd (såfremt man kan oprette den?)

Haha... ja en snørret rullepølse er aldrig helt fræk... Du skal nok blive lækker til sommer!! :)
12 år5. marts 2012 kl. 14:12
Hej Chanett

Puha det lyder da lidt hårdt men kun rugbrød og 200 gr aftensmad? Haar du tiden til at spise hver 3. time? Jeg mener mht. arbejde osv?

Men hvis det virker for dig som thumbs up for det.... :) Jeg klarer den med motion og korrekt kost...
12 år5. marts 2012 kl. 14:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...