jeg er sulten konstant
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+kis (slettet)
re: jeg er sulten konstant
Ja det gælder om at finde ud af hvorfor vi ikke kan stoppe
men det er jo lettere sagt end gjort. Du er godt på vej:)
Nu ved jeg ikke om du kan lide råkost.
Hvidkål, ærter,apelsin,rosiner,mandler og hvad du ka`li`:)
Laks el skinke rullet om asparges:) Uhm
Velbekomme
men det er jo lettere sagt end gjort. Du er godt på vej:)
Nu ved jeg ikke om du kan lide råkost.
Hvidkål, ærter,apelsin,rosiner,mandler og hvad du ka`li`:)
Laks el skinke rullet om asparges:) Uhm
Velbekomme
12 år16. februar 2012 kl. 18:01
mrs credible (slettet)
det er meget vigtigt at man ikke bliver "fedtforskrækket" samtidigt er det også vigtigt når man vil tabe sig at man får rigeligt med protein for det sørger for at mæthedsfornemmelsen varer længere...
ift grøntsager så gælder det om at finde det du synes bedst om og samtidigt huske at variere det... man kan selvfølgeligt godt forsøge at spise sig mæt i kogte ærter og gulerødder hver dag men eftersom det hurtigt bliver kedeligt så bliver det også sværere og sværere at spise den rette mængde frugt og grønt..
personligt bruger jeg suppekurens suppe som mellemmåltid fordi man kan spise meget store mængder af den uden at det er dyrt i kalorieregnskabet.. der ud over spiser jeg blandet salat af forskellig art til min aftensmad og har erstatet kartofler ris brød og pasta med grøntsager... fx spiser jeg kogte gulerødder nyskrællede istedet for kartofler og kogte bønner istedet for pasta, og holder mig så vidt muligt til groft knækbrød når jeg spiser brød...
det gode ved suppen er at hvis man har tendens til den lille sult mange gange om dagen er det meget lettere når man har fremstillet en stor gryde suppe man evt kan portionsfryse og man kan krydre den forskelligt fra gang til gang..
ift grøntsager så gælder det om at finde det du synes bedst om og samtidigt huske at variere det... man kan selvfølgeligt godt forsøge at spise sig mæt i kogte ærter og gulerødder hver dag men eftersom det hurtigt bliver kedeligt så bliver det også sværere og sværere at spise den rette mængde frugt og grønt..
personligt bruger jeg suppekurens suppe som mellemmåltid fordi man kan spise meget store mængder af den uden at det er dyrt i kalorieregnskabet.. der ud over spiser jeg blandet salat af forskellig art til min aftensmad og har erstatet kartofler ris brød og pasta med grøntsager... fx spiser jeg kogte gulerødder nyskrællede istedet for kartofler og kogte bønner istedet for pasta, og holder mig så vidt muligt til groft knækbrød når jeg spiser brød...
det gode ved suppen er at hvis man har tendens til den lille sult mange gange om dagen er det meget lettere når man har fremstillet en stor gryde suppe man evt kan portionsfryse og man kan krydre den forskelligt fra gang til gang..
12 år18. februar 2012 kl. 17:19
biologi c
prøv suppe det fylder.
drik fx. te
drik fx. te
12 år19. februar 2012 kl. 07:10
calcit
spiser du meget hvidt brød og hurtige kulhydrater...?
12 år19. februar 2012 kl. 11:02
mrs credible (slettet)
jeg tror det de fleste siger her er, at hvis vi virkeligt skal kunne hjælpe dig er vi nød til at se din dagbog for at se din kostsammensætning
12 år19. februar 2012 kl. 13:58
Jeg har taget det hele til efterretning, men mit problem er også at hvis jeg eks åbner en pose nødder på 20 gr så spiser jeg den og havde den vejet 100 gr + så spiser jeg også den, kan ikke levne, men det må jeg jo lære for ellers hjælper det jo ikke på den lange bane og det med grøntsagerne, arg det er svært, jeg prøver virkelig ,men de vokser rigtig meget inde i munden og jeg vil hellere undvære, desværre ---kan godt lide ærter,majs og avocado, men det er vist ikke det bedste