#61 af Bowleren29
Fra 176 kg til 99 kg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Bowleren29
Hmm
er godt nok ikke overbevist om at det er gået godt i denne uge, skal på vægten i morgen, og har det helt vildt underligt i hele kroppen. Men må jo bare tage det til efterretning i morgen...
12 år20. marts 2012 kl. 12:27
Bowleren29
Æv!!
Min fornemmelse igår var ganske rigtig, jeg var 700g lettere idag end i sidste uge, så nu skal der godt nok strammes op, ellers ender det jo med, at jeg bliver tungere i løbet af i år, og det var jo ikke lige meningen...
Så nu skal der skrives ind igen, ALT... Og der skal gang i træningen, for det er jo det der primært skal bære mig igennem, da jeg har meget nemmere ved at spise fornuftigt, når jeg også træner fornuftigt...
Så nu skal der skrives ind igen, ALT... Og der skal gang i træningen, for det er jo det der primært skal bære mig igennem, da jeg har meget nemmere ved at spise fornuftigt, når jeg også træner fornuftigt...
12 år21. marts 2012 kl. 10:49
Bowleren29
re: Æv!!
Jeg kom til at skrive 700g lettere, jeg mente desværre tungere... :o(
12 år21. marts 2012 kl. 10:50
kis (slettet)
Jeg tænker at hvis du ser på din kost
vil du kunne se hvad du skal ændre.
Dette er ingen løftet pegefinger:)
vil du kunne se hvad du skal ændre.
Dette er ingen løftet pegefinger:)
12 år21. marts 2012 kl. 16:18
Bowleren29
Hej Kis,
ja jeg er desværre ikke i tvivl om hvad jeg skal ændre, giver dig helt ret, der er meget at hente i maden.
Lige nu har jeg bare ikke det overskud der skal til for at lave fornuftig mad, få købt det rigtige ind, og få lavet de der pokkers madpakker til 13-14 timer hver dag...
Så må nok acceptere, at jeg kommer til at stå stille i et stykke tid... :o(
Men satser på at efter en uges ferie i Påsken, så er jeg klar igen ;o)
ja jeg er desværre ikke i tvivl om hvad jeg skal ændre, giver dig helt ret, der er meget at hente i maden.
Lige nu har jeg bare ikke det overskud der skal til for at lave fornuftig mad, få købt det rigtige ind, og få lavet de der pokkers madpakker til 13-14 timer hver dag...
Så må nok acceptere, at jeg kommer til at stå stille i et stykke tid... :o(
Men satser på at efter en uges ferie i Påsken, så er jeg klar igen ;o)
12 år26. marts 2012 kl. 08:57
kis (slettet)
Det er er en ok beslutning:)
Jeg tænker at du gør det så godt du kan .
Du skal jo osse have overskud til at starte det.
Du kan altid starte med små ændringer.
God påske til dig. Jeg tror på dig:)
Jeg tænker at du gør det så godt du kan .
Du skal jo osse have overskud til at starte det.
Du kan altid starte med små ændringer.
God påske til dig. Jeg tror på dig:)
12 år26. marts 2012 kl. 09:15
Bowleren29
1000 tak for dit søde svar ;o)
Det er så dejligt at der er nogen der tror på en ;o)
Jeg har en ide om, at det hjælper at få ryddet op i en masse ting derhjemme, så der ikke er noget der stresser mig på den front ;o)
Og det er netop planen for Påsken ;o)
Det er så dejligt at der er nogen der tror på en ;o)
Jeg har en ide om, at det hjælper at få ryddet op i en masse ting derhjemme, så der ikke er noget der stresser mig på den front ;o)
Og det er netop planen for Påsken ;o)
12 år26. marts 2012 kl. 10:47