Fra 176 kg til 99 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Fra 176 kg til 99 kg
Stor respekt for at du tager kamp op.. Keep going strong!! :-)
12 år29. februar 2012 kl. 16:10
ja også fra mig - hvis du har svært ved at smide ud så lad være med at købe det.
12 år1. marts 2012 kl. 01:37
1000 tak Trisam, Sikker på det bliver en lang sej kamp, men mig som vinder ;o)
12 år1. marts 2012 kl. 15:35
Hej Calcit ;o)
Tro mig jeg prøver rigtig meget at lade være med at købe det, men nogen gange er det lidt som om benene selv går ind til bageren, men der er mange flere gange hvor jeg kører forbi end før, og dermed falder jeg ikke i nær så tit som jeg har gjort ;o)
Det er et spørgsmål om vaner og omlægning af disse, og derfor vil der være fejltrin undervejs, som jeg så en klog mand sige i fjernsynet idag, så er det meget bedre at ændre vanerne gradvist i stedet for at ændre det hele på en gang for så at gå tilbage til start, når man har nået sit mål ;o) Den kloge mand er DR's TV læge Peter Geisling.
Og ærligt talt giver jeg ham ret, har prøvet at tabe 30 kg på 3 mdr, men de kom altså på igen lige så snart det blev hverdag, og derfor tror jeg mere på de små skridt, og at lade være med at slå sig selv i hovedet fordi man falder i. Bare være glad for de gange jeg IKKE falder i ;o)
Og så skulle de gange jeg ikke falder i gerne blive til rigtig mange, og de gange hvor jeg vælger træningen frem for sofaen også gerne blive til rigtig mange ;o)
12 år1. marts 2012 kl. 15:41
Idag er det en af de lidt lange dage, vækkeuret ringede kl 5 og så måtte jeg lige overbevise mig selv om at jeg rent faktisk skulle ud af fjerene, men den logrende vovse der stod i døren hjalp en del på det ;o)
Jeg kom op og i bad og så ud i den dejlige morgen, hvor det lige så stille var ved at lysne ;o)
Derefter gik turen til Holstebro, hvor min arbejdsdag startede kl 7.
I min frokostpause fra 12.40 til 16 var jeg hjemme for at finde en pokal til weekendens klubmesterskab i bowlingklubben, så igen blev det ikke til træning i min pause, håber meget at der ikke kommer noget i vejen næste torsdag.
Nu venter så 4 timer mere på jobbet, og så skal jeg hjem og rydde lidt op, så der er nogenlunde klar til at en af mine venner kommer forbi efter arbejde i morgen ;o)
Glæder mig forøvrigt meget til at blive færdig med at indrette klinik derhjemme, så jeg kan få min stue og udestue igen ;o) Lige nu er der tememlig mange ting på temmelig lidt plads ;o) Og når det er på plads skulle der gerne blive mere tid til at være Marianne og komme ud at træne, glæder mig til det ;o)
Men nyder at kunne se ud på det dejlige vejr imens jeg arbejder, det giver nu et godt spark til humøret ;o)
12 år1. marts 2012 kl. 15:47
Travl weekend overstået ;o)
Har ikke nået at få skrevet herinde og tastet mad, så er meget spændt på hvordan det kommer til at gå, når jeg skal vejes på onsdag.
Fredagen stod på arbejde fra 5.30 til 19, og så kom en af mine gode venner om aftenen, og havde mad med, det var rigtig hyggeligt.
Lørdag tidligt op og på arbejde, det var privat, så hende der skulle have massage havde lavet morgenmad, for som hun sagde ellers nåede jeg det nok ikke, og tja hun har nok ret ;o)
Derefter gik turen i bowlinghallen til klubmesterskab, det er 3 timers bowling, og det gik da heldigvis godt, for jeg blev klubmester ;o) Klapper lige mig selv på skulderen, for det var en del af min motivation for at træne, at komme i bedre form, så jeg kunne spille noget bedre bowling ;o)
Om aftenen spisning i hallen, og fik lige en lille omgang softice, jeg havde jo vundet ;o)
Søndag startede med en dejlig tur i skoven med skrumlet i regnvejr, hold da op hun nød det, og det samme gjorde jeg ;o) Så indkøb, vasketøj, oprydning, fik samlet møbler til klinikken og fik da også flyttet nogle af tingene, så min stue ser ud til måske engang at blive til en stue igen ;o) Det skal den, for første kunde kommer fredag formiddag ;o)
Nu glæder jeg mig bare til en rolig dag indtil kl 19.30, så er jeg ved at være hjemme igen og så skal jeg lige have lidt at spise inden jeg lufter hund og finder hovedpuden ;o)
Hav en rigtig god uge ;o)
12 år5. marts 2012 kl. 08:43
Jepper, fik endelig taget mig sammen til at træne i min pause ;o)
20 min på crosstrainer, ikke så ringe endda, men så måtte jeg også hoste godt bagefter ;o)
Og nu tror jeg lige jeg skal i bad, inden jeg skal ud at træne drengene i bowling ;o)
12 år6. marts 2012 kl. 13:52
re: Travl weekend overstået ;o)
tillykke med klubmesterskabet.
når du nu trapper ned i vægt.
kunne du trappe op i Bowlingskugle-vægt.
det er sjovt at gå ind og bruge den tungeste kugle.
som om den vejede ingen ting..men det gør den jo heller ikke, i forhold til den vægt man har tabt!
held og lykke fremover.
12 år6. marts 2012 kl. 16:14
re: Travl weekend overstået ;o)
Hej Biologi ;o)
1000 tak for dit indlæg ;o)
Skal så siges at jeg i forvejen spiller med den tungeste kugle man må som damespiller, men det er nu underordnet, til gengæld vil jeg kunne meget mere efterhånden som jeg bliver mindre, hvilket jeg glæder mig kanon meget til ;o)
Håber det går godt for dig ;o)
12 år7. marts 2012 kl. 10:06
Hu ha ;o)
Var ved at være en smule bange for at det hele var ved at gå den forkerte vej, men var da 400 g lettere end sidste onsdag da jeg trådte op på lægens vægt her til morgen, men desværre missede jeg mit første delmål med 600 g, så er ikke helt glad, men alligevel lidt lettet fordi det gik den rigtige vej idag ;o)
Så nu skal klinikken bare på plads til på fredag, og så er der dømt træning i weekenden og fremover ;o)
12 år7. marts 2012 kl. 10:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...