15 kg ned - pyyyyhh

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 15 kg ned - pyyyyhh
Har ikke kunnet dy mig for at springe på vægten i dag - jeg ved godt det kan svinge fra dag til dag, men hoppede på alligvel.
Den sagde sørme 72,6 kg.. Så jeg er da på vej
Målte mig så lige i samme ombæring og der er røget 1 cm om brystet og 2 cm om taljen.. Har lavet bestemte punkter hvor jeg måler så ikke jeg snyder og bare finder et smallere sted.. hehe.
12 år12. februar 2012 kl. 12:30
Hold da ferie hvor det flyver der ud af.. Har i den forløbne uge (altså siden torsdag) tabt 1,5 kg..

Er lykkelig.. Jeg griner lidt af mig selv nogen gange, for jeg bliver nærig med kcal'erne. Sådan forstået at hvis jeg har lyst til noget kigger jeg lige hvor mange kcal'er der er i og om der er råd til det, så jeg stadig når mit mål. Er der ikke det, så spiser jeg det ikke... hehe

Men i morgen skal der spares sammen i løbet af dagen, VIL ha min fredagshygge :-D

Og tænk sig, jeg har ikke engang lavet noget fysisk hårdt - jeg har gået med hunden, måske en anelse længere end jeg plejer men ikke noget vildt. Og så har jeg en slædehund, så vi får da også cyklet lidt, men der arbejder han jo mere end jeg gør..
12 år16. februar 2012 kl. 13:55
Wow, jeg har lige sagt nej til is.. Det er aldrig sket før :-D Jeg er sgu god :-D

Det er sjovt, synes allerede det er forholdsvis let ikke at fylde sig med skrammel.. Men nu skal jeg jo ikke tage munden for fuld, kan jo være der dukker "abstinenser" op :-)
12 år17. februar 2012 kl. 20:06
Sejt formuleret!
12 år17. februar 2012 kl. 21:21
Så er der gået 2 uger og der er røget 2,5 kg.. Det er bare niiiiice..
Men uhh hvor jeg skal lade være med at handle når jeg er sulten, det går helt i fisk.. :-D

Begynder at kunne se forskel i mit ansigt, det ser ikke nær så flommet ud.. hehe.

Hvordan står det til med jer andre?
12 år24. februar 2012 kl. 18:51
Tillykke maian, du ville tabe dig 1.8 kilo inden marts, og har allerede tabt over 2 kilo :) Jeg håber du vil holde fast i det, for så at se endnu bedre resultater! held og lykke :)
12 år26. februar 2012 kl. 12:00
Tak.. :-D
Weekenden her har dog været svær.. Hverdagene er meget lettere... :-D
12 år26. februar 2012 kl. 19:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...