#21 af SlankMaria (slettet)
Komme ned igennem 70'erne
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SlankMaria (slettet)
re: Komme ned igennem 70'erne
Jeg vejede 78 kg hertil morgen - så har tabt 1 kilo:-)
12 år15. februar 2012 kl. 12:19
Teqom
Nu kom jeg ikke lige på i onsdags og fik skrevet, men jeg er i dag på 76,8 kilo:) Jeg gik dog lige i 4 dage hvor jeg tog på, fordi jeg brød min kur en enkelt dag, og røg ud af ketose-fasen. Men nu er jeg tilbage på den rette vej!
Tillykke med allle jeres vægttab fem til nu!:)
Tillykke med allle jeres vægttab fem til nu!:)
12 år17. februar 2012 kl. 09:20
mrs credible (slettet)
har haft en super dum uge hvor jeg har taget 0,5kg på istedet for at tabe mig... men jeg har spist meget forkert fordi jeg ikke har orket noget da jeg skulle i retten efter et overfald sidste forår... tanken om at skulle ind i en retssal igen efter sidst jeg prøvede det har gjort at jeg mest af alt havde lyst til at løgge mig i fosterstilling med dynen over hovedet... da det ikke kan fungerer så har jeg proppet mit fjæs med unyttig og kalorierig mad som pølser og pizza... igår var vi så i retten og hun fik lov til at stå og råbe skældsord efter mig og hun beskyldte mig for både det ene og det andet... nu skal jeg så vente i 2uger på at høre om hun bliver dømt for vold eller om det hele har været forgæves.. men jeg vil ikke tilbage til 80'erne så jeg har lige hanket op i kraven på mig selv nu og jeg skal nok komme stærkt igen i næste uge, og jeg har da i det mindste ikke overskredet min vægtkurve ift mit mål endnu, så jeg skal bare tabe mig til næste gang så løser det sig og motivationen skal nok komme tilbage
12 år17. februar 2012 kl. 10:10
Teqom
På min kur må du gerne spise pølser, så måske du bare skal vælge en anden kur, som passer bedre til livets op- og nedture:o) Til gengæld bliver jeg næsten sindssyg over ikke at kunne spise rodfrugter, brød, pasta, og alt andet med mel i. Livet er dog ikke helt så trist når jeg på trods af kur kan lave stor morgenmad med omelet, bacon og pølser til kæresten og mig selv i weekenden:)
12 år19. februar 2012 kl. 11:01
mrs credible (slettet)
grunden er ikke at jeg har spist en pølse eller to... du kan selv gå ind og se i min dagbog... det er hele kostsammensætningen der har været ude i hampen i flere dage... alt for meget salt, sukker fedt og simple kulhydrater... men resultatet blev at jeg spiste alt for mange kalorier selvom jeg faktisk ikke spiste noget videre... gik ikke rundt og var propmæt ihvertfald... men dage inde i fornuftig kost og jeg har tabt mere end et kg så måske er alt det overskydende væske og salt samt min forstoppede mave sat i nul igen :) og ja jeg kan ikke spise som jeg har gjort i de dage uden at blive forstoppet for al det hvide brød og pølser med stivelse i er superdårligt når man har tendens til forstoppelse
12 år19. februar 2012 kl. 13:57
mrs credible (slettet)
så har jeg snart ramt halvvejs mærket gennem 70'erne, vægten idag sagde 76,3
12 år26. februar 2012 kl. 18:07
Sandra87 (slettet)
Så er jeg ... nogenlunde på banen igen ..
Har ikke været på længe da der er sket nogle triste og negative ting i mit liv :(
Jeg og in kæreste gik fra hinanden men alligevel ikke helt, i ved, det har kært 3 år, on/off hvor vi lidt over 2 af årene har været fast par .. og det sidste halvandet år .. jeg skule så hjem d. 2. februar g holde fødselsdag med min familie og min farfar som har fødselsdag samme dag som mig og vi skulle alle ud at spise :) længe siden min farfar og havde holdt fødselsdag sammen så vi glædede os begge to :) ... men samtidig kører det i baghovedet at min eks er sammen med en anden men han ikke vil indrømme det da han ved at jeg vil cutte kontakten .. Nå men jeg bliver hentet af in fars kæreste d. 21 og vi kører hjem af, to timer, min far er kørt hjem til min farfar for at tjekke hvorfor han ikke har svaret.. mobilen er nok på lydløs :) .. en time før vi er hjemme ringer min far og siger han har fundet min farfar død derhjemme :( han er bare faldet om :(
Så vi skulle ud på hospitalet og fortælle min farmor det som ligger indlagt, jeg skulle fortælle det da min far skulle vente på politi og læge og han ikke kunne .. og det var sindssygt hårdt .( men gld for jeg gjorde det .. og den næste uge går jo så med bedemand, præst, begravelse, fmilie vi ikke har set i omkring fem år, min faster, og ja, der skete mange andre ting i forbindelse med dødsfaldet, min familie er hertfald lige blevet udvidet gevaldigt for at sige det kort ... men tankerne omkring eksen kører jo stadig :( og han indrømmer så i forrige uge han var sammen med en anden .. men han fortræd og bla bla bla, han var så oppe ved mig i sidste uge vi var sammen, han ville gære alt og det var hyggeligt, men lige pludselig vender han, og er kommet videre, og nu er han så sammen med hende iigen og vi skal ikke have mere kontakt :(
det er KORT om hvad der er sket og alt er ikke med, så har SLET ikke kunne overskye vægttab, min vægt er dog også gået op, lge vejet mig og den ligger på 80,6 havde frygtet det var værre.. heldigvis ikke, men efter skema skulle jeg jo ligge på 78 nu .. men prøver at komme igang igen stille og roligt .. men hold da op en hård periode, har inetet overskud, bruger al min energi på tankerne ... og ja, føler bare ikke jeg kan mere :(
Undskyld det lange indlæg, måtte bare have en smule ned på skrift, håber det går bedre hos jer andre :D
Har ikke været på længe da der er sket nogle triste og negative ting i mit liv :(
Jeg og in kæreste gik fra hinanden men alligevel ikke helt, i ved, det har kært 3 år, on/off hvor vi lidt over 2 af årene har været fast par .. og det sidste halvandet år .. jeg skule så hjem d. 2. februar g holde fødselsdag med min familie og min farfar som har fødselsdag samme dag som mig og vi skulle alle ud at spise :) længe siden min farfar og havde holdt fødselsdag sammen så vi glædede os begge to :) ... men samtidig kører det i baghovedet at min eks er sammen med en anden men han ikke vil indrømme det da han ved at jeg vil cutte kontakten .. Nå men jeg bliver hentet af in fars kæreste d. 21 og vi kører hjem af, to timer, min far er kørt hjem til min farfar for at tjekke hvorfor han ikke har svaret.. mobilen er nok på lydløs :) .. en time før vi er hjemme ringer min far og siger han har fundet min farfar død derhjemme :( han er bare faldet om :(
Så vi skulle ud på hospitalet og fortælle min farmor det som ligger indlagt, jeg skulle fortælle det da min far skulle vente på politi og læge og han ikke kunne .. og det var sindssygt hårdt .( men gld for jeg gjorde det .. og den næste uge går jo så med bedemand, præst, begravelse, fmilie vi ikke har set i omkring fem år, min faster, og ja, der skete mange andre ting i forbindelse med dødsfaldet, min familie er hertfald lige blevet udvidet gevaldigt for at sige det kort ... men tankerne omkring eksen kører jo stadig :( og han indrømmer så i forrige uge han var sammen med en anden .. men han fortræd og bla bla bla, han var så oppe ved mig i sidste uge vi var sammen, han ville gære alt og det var hyggeligt, men lige pludselig vender han, og er kommet videre, og nu er han så sammen med hende iigen og vi skal ikke have mere kontakt :(
det er KORT om hvad der er sket og alt er ikke med, så har SLET ikke kunne overskye vægttab, min vægt er dog også gået op, lge vejet mig og den ligger på 80,6 havde frygtet det var værre.. heldigvis ikke, men efter skema skulle jeg jo ligge på 78 nu .. men prøver at komme igang igen stille og roligt .. men hold da op en hård periode, har inetet overskud, bruger al min energi på tankerne ... og ja, føler bare ikke jeg kan mere :(
Undskyld det lange indlæg, måtte bare have en smule ned på skrift, håber det går bedre hos jer andre :D
12 år12. marts 2012 kl. 14:08
Ablanu
Wow, det lyder godt nok som en slem omgang, Sandra..
Forstående at tankerne ikke lå omkring vægten.. Jeg håber du er nogenlunde ok! Aldrig sjovt når nogen dør, slet ikke nogen i 'nær' familie..
Heller ikke rart med eksen, men måske er det det bedste? Det er rigtigt, at tre år er længe og sådan, men der har jo været en grund til, at I slog op? Prøv at tænk den grund igennem igen, og prøv så at komme videre ud fra det :)
Forstående at tankerne ikke lå omkring vægten.. Jeg håber du er nogenlunde ok! Aldrig sjovt når nogen dør, slet ikke nogen i 'nær' familie..
Heller ikke rart med eksen, men måske er det det bedste? Det er rigtigt, at tre år er længe og sådan, men der har jo været en grund til, at I slog op? Prøv at tænk den grund igennem igen, og prøv så at komme videre ud fra det :)
12 år12. marts 2012 kl. 14:19
Sandra87 (slettet)
Ja det har bestet ikke været sjovt på det sidste :(
Men ja, det med eksen, er nok i sidste ende godt nok, man skal bre lige ud på den anden side, for man dykker jo nogle gange lige i humør ...
Men håber at vægttabet vil gå stille og roligt frem af igen :)
Men ja, det med eksen, er nok i sidste ende godt nok, man skal bre lige ud på den anden side, for man dykker jo nogle gange lige i humør ...
Men håber at vægttabet vil gå stille og roligt frem af igen :)
12 år12. marts 2012 kl. 21:10