Til inspiration - et langt indlæg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Til inspiration - et langt indlæg
jo men der sker en masse undervejs i dit forløb mange tanker dukker op. Og de skal bearbejdes løbende og modnes. Det kan man se i de lange tråde....
Det er individuelt om man er til at gå på vægten dagligt - man skal kun gøre det hvis man ikke går ned på det de dage den er steget. Held og lykke med det hele.
12 år15. februar 2012 kl. 17:05
Jeg vil bare sige tillykke med din beslutning :0)

Det er flot at læse om, hvordan du har taget beslutningen om at redde dit eget liv - og husk, når det er hårdt, at det det tager tid at ændre mange års dårlige vaner, men det lange seje træk, det er det, der virker i længden.
12 år19. februar 2012 kl. 14:10
Jeg har også først lige fundet din tråd her og har tygget mig igennem den - smiler undervejs. Du har en KANON humor - den skal nok hjælpe dig godt igennem dit forløb - fortæl gerne, hvordan det går!!

K
12 år1. juni 2012 kl. 13:29
Hej

Super godt indlæg, og ja det inspirere.
Jeg fik en arbejdsskade og det tog flere år om at blive bedre. Jeg trøste spiste og spiste af kedsomhed og ja det resulterede også i rigtig mange kilo.
Nu er jeg bare kommet dertil hvor jeg ikke gider mere. Er så træt at af at føle mig usund og alt alt for tyk.

Så håber du fortsætter med at skrive, for det hjælper mig til at blive ved med at tro på at det kan lykkedes :)
Der har været en der foreslog mig operation, men jeg vil bare så gerne bevise overfor mig selv at jeg kan det her.

Er kvinde, 165 lav og skal gerne tabe 45kg ca.
12 år12. juni 2012 kl. 22:42
Hej Dinie,

Bare det, at du også er landet herinde, er da vist første skridt. Og så sæt delmål - jeg ved godt, at det lyder kæphøjt, men 45 kg er faktisk ikke så meget, hvis du deler det lidt op i bidder og så bruger madital som hjælp til kosten. Jeg skal selv "kun" tabe 20 kg i alt, og jeg har sat mig for at tabe 5 kg ad gangen. Det kan jeg overskue, både i tid og inde i mit hoved, hvis du forstår, hvad jeg mener.

Stort pøj pøj med dit vægttab - det skal nok lykkes - bare giv den gas.

K
12 år18. juni 2012 kl. 08:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...