Motivations tråden for 2012

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Motivations tråden for 2012
Status over første uge = er blevet 1 kg. lettere, så det er da en lovende start... jeg har ikke en gang være super fanatisk...
12 år16. januar 2012 kl. 07:58
Mit mål er i første omgang 90 kg. Det vejede jeg da jeg mødte manden. Men vil da gerne helt ned på 75 kg.

Min motivation opstod da jeg så billeder fra i sommers min veninde havde taget. Der sad der et tyk dame i mit tøj. Det havde hun ikke fået lov til at låne. Og her i Sverige kan man næsten ikke undgå at høre om LCHFdiæt, da ca hver 4. svensker spiser mere eller mindre efter det. Og de resultater der fremvises er ikke at spøge med.
12 år16. januar 2012 kl. 08:53
Jeg har i mange år været tynd som en pind i og med at jeg havde lagerarbejde med hårdt fysisk arbejde.

Nu har jeg siddet på kontor de sidste 4 år og det ses tydeligt. Mit BMI siger 24,7 så det ligger stadig indenfor det acceptable, men når man kigger på maven, så skal der klart nogle ændringer til.

Så målet for 2012 er at smide 10 kg. Nu er det 16. januar, og hvis det på nogen som helst måde kunne lykkes mig at smide dem inden jeg rejser til USA i midten af marts, så ville det glæde mig enormt.

Men det er jo en ændring af spisevaner og motion som skal holde ved i fremtiden, så jeg må finde ud af hvad som kan holde motivationen oppe :)
12 år16. januar 2012 kl. 11:41
Tabe yderligere 32 kg inden 1. september.
Træne styrke 3 gange om ugen.
Passe mine 7 par vandrebukser.
Kramme og kysse min kone mere - det har hun fortjent
12 år26. januar 2012 kl. 17:20
Fantastiske mål alle sammen og håber af hele mit hjerte i når dem - det har i fortjent ! :)

Benni: Jeg er frisk så har vi nået at kæmpe os frem til, hvornår tror du at du er trænet til det ? :)
12 år26. januar 2012 kl. 19:28
Mit mål
Jeg vil rigtig gerne tabe mig samlet 20 kilo mindst. Jeg vejer 93.8 og er 181 cm høj. Jeg er en hestepige på 18, der til sommer starter med at arbejde på en rideklub, hvor jeg til sommer 2013 skal gå i lære som berider. Til jobsamtalen anbefalede de at jeg skulle komme i bedre form inden optagelsesprøven i 2013. Men jeg ved udmærket godt, at ridningen ville blive lidt nemmere hvis jeg veje mindre.
Så nu vil jeg prøve at holde mig til lidt sundere mad og udover at træne mine to heste, så vil jeg prøve at supplere med lidt motionscenter, zumba, løbeturer osv.
12 år29. januar 2012 kl. 18:02
re: Mit mål
Jeg vejer 89-90 kilo pt. Tilbage i 2008 tabte jeg 20 kilo og var nede på 76 kg. Det irriterer mig grænseløst at jeg har ladet stå til så længe at det er nået at gå så galt. Nu vil jeg gerne tabe de 15 kilo igen. Planen er at tabe de 10 kilo inden sommer, hvor jeg skal til 2 bryllupper.

Motivationen:
- Jeg vil gerne kunne passe min selskabskjole igen.
- Jeg vil gerne føle den glæde, som jeg husker fra min periode på de 75 kilo.

Vejen dertil:
- Jeg er nødt til at være flittig med at taste mad i madital - ellers narrer jeg min hjerne til at tro at underlige ting er OK.
- Masser af motion. Januar har været lidt sløv og til dels også december, men ellers har jeg været god til at få motion i form af karate og løb.
12 år1. februar 2012 kl. 08:10
re: Mit mål - Jeg vil da også gerne være med :o)
1. januar sagde vægten 100 kg.. og for 9 mdr. siden sagde den 88,1 (samme vægt som før jeg blev gravid).. så det er totalt uacceptabelt jeg har taget 12 kg på bare fordi min lille dreng har været krævende, jeg deprimeret og kommet i gennem dagene med usunde ting. Jeg skal starte på arbejde 27 feb og der skulle jeg meget gerne være 12 kg lettere.

Mit første mål er at komme på 94, for det er det næst højeste vægten har stået på og gerne inden 6. feb.. (kun 3 dage endnu og 2,5 kg to go.. ) Næste mål er 88 kg inden jeg skal state på arbejde efter barsel d. 27 februar.. Og det endelige mål til september er ca 60 kg, så ville jeg være inden for normalen i BMI. (håbefulde mål.. men vil gøre mit bedste for at nå det)

Planen er at følge LCHF så vidt mulig og når det bliver lidt varmere vil jeg begynde at løbe lidt igen.
12 år3. februar 2012 kl. 13:09
Hov.. glemte hvorfor...

Skal på ski i uge 14 og skal kunne være i ski jakken igen.. :oD
Mit endelige hvor for er : Jeg vil gerne kunne være mere aktiv med min lille dreng og lærer ham sunde spise vaner, så han ikke kommer til at ligne mig pt. når han bliver stor. Jeg vil gerne have følelsen af at jeg ser godt ud, når jeg skal ud.
12 år3. februar 2012 kl. 13:19
15 kg # regner jeg først jeg er til efteråret, første test bliver 10 km til bt halvm i april..men ja håber omkring sep|okt hvad med dig?
12 år4. februar 2012 kl. 09:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...