Motivations tråden for 2012

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Motivations tråden for 2012
Synes vi skal lave "Motivations tråden for 2012". Det går kort og godt ud på at få motivation af andre og så man ikke glemmer hvorfor man gik i gang.

Man skriver sit mål for 2012 vdr. sit vægtab (eks. 40 kg og gå i Fitnesscenter noget mere)

Så slutter man af med en kort forklaring på hvorfor man gik på sin livsændring (eks. Jeg ville kunne lege med mine børn og finde mig en ny mand)

Så kan man altid gå tilbage og se hvad var de var man ville og holde sig selv inden i kampen for at nå sit mål.

Er i friske ? :)
12 år14. januar 2012 kl. 21:11
re: Motivations tråden for 2012
Mit Mål: At tabe mig 20 kg, Klare et halvmathorn og træne en masse

Hvorfor gik jeg i gang: 136 kg kort ud sagt, jeg skal ikke ligne en badebold og så vil jeg gerne se en masse ting i mit og det ville jeg nok ikke nå med den overvægt.
12 år14. januar 2012 kl. 21:12
Sorry alle stavefejlene det gik lidt hurtigt på mobilen :(
12 år14. januar 2012 kl. 21:15
Mit delmål: Tabe mig 25 kg til maj.
Mit fulde mål: Tabe mig 40 kg inden året ende, hvor jeg også gerne vil gennemføre en ½ marathon. (kan være vi skal tage den sammen :=) ?)

Gik bare igang fordi jeg pludselig fik batterier i badevægten og så den var helt galt, så tænkte jeg hellere måtte komme igang. Denne gang skal vægten også holdes når jeg er i mål!

15 kg, kunne det ikke være en ide at sige, at vi 1 gang i måneden, fx nu næste gang d. 1 marts skriver status for hvor man er med ens mål ?
12 år14. januar 2012 kl. 21:20
Jeg er lige startet og skal tabe 13 kg inden Juni, da jeg gerne ville kunne bade sammen med min hund ved stranden, uden at føle mig som en ballon "Presset" ned i en bikini.

Jeg startede for alvor med at træne i fitness centret hver dag siden d. 1. Januar.
12 år14. januar 2012 kl. 21:29
Jeg vil meget gerne være med også :)

Mit mål for 2012: Tabe mig 10 kg, og holde vægten! Og så vil jeg gerne være i stand til at løbe 5 km. til sommer.

Hvorfor jeg gik i gang: Jeg kunne ikke længere holde ud at se billeder af mig selv. Min selvtillid var helt i bund, og jeg følte mig malplaceret og klodset - som en elefant i en glasbutik...
og så at Jeg fik ikke længere samme opmærksomhed fra fyre som jeg plejede (Når man er 20 år, er det altså en meget vigtig grund...)
12 år14. januar 2012 kl. 22:45
Mit mål er at holde vægten på de 66-65 kilo - efter et vægttab her fra 104,7.

Jeg har tabt mig fordi overvægt aldrig har været mig. Og med dårlig gangfunktion. Mine led og muskler har været på overarbejde for længe. Håber at få indarbejdet gode solide vaner til at blive på den vægt jeg har nu med en stofskiftesygdom.

Jeg har et stort "forklæde" som jeg håber bliver skåret væk og opnår forståelse herfor på rette sted.
Ved godt at vedligehold kræver sin kvinde men jeg satser på at klare mosten.
Jeg vil ud i naturen dagligt.
12 år15. januar 2012 kl. 01:04
Jeg skal ned fra 86 kg. Til sommer skulle jeg gerne veje 74 (500 g. om ugen) men hvis det går bedre, så er det jo bare fantastisk. Vil gerne helt ned på en normal BMI dvs. at jeg skal veje 62 om 12 mdr. Så langt har jeg ikke været nede i 12 år (da jeg var 15 år og ikke fuldt udviklet), så jeg glæder mig. Det SKAL lykkes.

Det gik op for mig at jeg vejer 10 kg. mere end min kæreste, hvilket var et hårdt slag for min forfængelighed. Nu vil jeg bare have den idealvægt, som jeg faktisk aldrig har haft. Jeg er træt af at være den tykke veninde og hende med de "søde" runde kinder.. jeg synes ikke de er søde.

Rigtig god fornøjelse med kosten og motionen til jer andre...Prøv ar mærk hvor meget bedre man får det oppe i hovedet når man spiser sundt og motionerer...Jeg elsker det.
12 år15. januar 2012 kl. 11:42
Min vægt er bare steget og steget. Det er ikke længere 'kun' den vægt jeg tog på under graviditeterne. Jeg vil gerne tabe ca 20 kg. jeg starter i fitness world til februar.
12 år15. januar 2012 kl. 13:14
Nå ja glemte at skrive hvorfor. Jeg vil have mere energi og kunne finde tøj der passer mig. Vil gerne med børnene i svømmehal og til stranden.
12 år15. januar 2012 kl. 13:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...