Hader piller - men prøver at blive forsøgskanin

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Hader piller - men prøver at blive forsøgskanin
Det forstås men igen at holde vægten kræver sit. Det er ikke bare slut men et livslangt projekt.....i hverttilfælde hvis man har let ved at tage på. Og det har man efter et langt forløb. Men den tid den glæde.
13 år9. januar 2012 kl. 21:52
Ja det er dælme helt sikkert, altid det jeg siger til dem omkring mig, at det her ikke er den virkelige kamp, den store kamp kommer først den dag jeg er 'færdig' :=)

Jeg har én gang før tabt lige knap lige så mange kilo, så denne gang skal være den sidste. Sidste gang stoppede jeg bare dag til dag.. Det var pænt dumt set i bakspejlet, men dengang var jeg bare meget træt af det :=)

Denne gang nyder jeg det rent faktisk de fleste dage, er blevet langt bedre til at bruge tiden på at lave dejlig mad der kan "forkæle" men samtidig være sundt :=)
13 år9. januar 2012 kl. 22:02
Du ser rigtigt på det, det er vigtigt at nyde dagene.
13 år9. januar 2012 kl. 22:25
Benni du har en pointe i det med motivationen. Om ikke andet så tror jeg at uanset hvilken slags piller eller tilskud man indtager som hjælp til sit vægttab, så indeholder de trods alt alle sammen motivationsfaktoren. Det kan være dejligt med et ekstra spark til troen på at det skal lykkes:-)
13 år9. januar 2012 kl. 22:28
Nej det er jeg vildt uenig i. Jeg hader også alle slags piller!
13 år9. januar 2012 kl. 22:34
vent 1 måned, hvis det virker, så kommer det i tv-avisen.
13 år10. januar 2012 kl. 08:52
Benni, du skriver i et indlæg:
"Er heller ikke mægtheds-følelsen jeg er interesseret i, den har jeg til fulde i forvejen, der skal bare nogen gode grøntsager til, hvis jeg bliver sulten. Det er den ekstra vægttabs øgning på 60% som jeg gerne vil prøve at se om holder vand."
Sådan som jeg har forstået pillernes virkning, så gør de netop at man føler sig mæt. De hæver ikke stofskiftet, binder sukkeret eller fedtet eller lign. Så når du skriver at du allerede har mæthedsfornemmelsen, så har jeg svært ved at se hvordan pillerne skal hjælpe dig? Med mindre det er fordi at du ønsker at indtage endnu færre kcal. end du i forvejen gør?

Eller har jeg misforstået det helt???
13 år11. januar 2012 kl. 00:08
nej milleki du har ikke misforstået noget
13 år11. januar 2012 kl. 02:01
Produkter med det indhold er forbudt i Australien og har ikke kunnet opnå godkendelse i USA, og når jeg tænker på, at man i håndkøb kan købe tabletter i 2000 stk glas til ingen penge, som lægerne knap vil skrive recept på her. Ja så vil jeg nok ikke indtage dem.

En anden vigtig detalje er, at du skal passe på med at synke tabletterne, da de kan begynde at svulme i halsen, hvis de sidder fast.

Det er helt klart din egen beslutning, og ovenstående er IKKE negativt ment, men giver udelukkende udtryk for min mening.
13 år11. januar 2012 kl. 23:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...