#11 af Autum (slettet)
Blyants vægttab på 20 kg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Autum (slettet)
re: Blyants vægttab på 20 kg
ups, ja så er du godt kørende med hensyn til motion
13 år8. december 2011 kl. 15:03
Autum (slettet)
Blyants vægttab på 20 kg
Så er der gået en uge mere, jeg har tabt 1,2 kg. Jeg har det godt, føler mig frisk, har dog ikke fået motioneret så meget som jeg gerne vil, vejret har været rigtig skidt.
JO JO jeg ved godt der ikke er noget der hedder dårligt vejr - bare forkerte klæ'r.
Men altså jeg er ikke venner med blæst og regn - slet ikke samtidigt.
Glæder mig til den kommende uge, håber på godt vægttab :D
JO JO jeg ved godt der ikke er noget der hedder dårligt vejr - bare forkerte klæ'r.
Men altså jeg er ikke venner med blæst og regn - slet ikke samtidigt.
Glæder mig til den kommende uge, håber på godt vægttab :D
13 år15. december 2011 kl. 14:25
blåhval
Flot blyant
Ja jeg kører i et lidt langsommere tempo med vægttabet, men har heller ikke fået så meget bevægelse som jeg burde. Er enig med dig, og det er min hund også. Det er ikke motiverende vejr at komme ud i.
Jeg nyder nok juletiden en anelse for meget, men 400g har også ret. Til gengæld har jeg stadigt motivationen og det er meget vigtigt. Tror jeg ville give op, hvis jeg skulle fornægte julens glæder. Droppede dog æbleskiverne til julearrangement i går. Var stadigt sat af min hakkebøf med kartoffelmoms og broccoli fra aftensmaden :-)
Med den blæst vi har, så vil jeg ønske os alle god vind.
Ja jeg kører i et lidt langsommere tempo med vægttabet, men har heller ikke fået så meget bevægelse som jeg burde. Er enig med dig, og det er min hund også. Det er ikke motiverende vejr at komme ud i.
Jeg nyder nok juletiden en anelse for meget, men 400g har også ret. Til gengæld har jeg stadigt motivationen og det er meget vigtigt. Tror jeg ville give op, hvis jeg skulle fornægte julens glæder. Droppede dog æbleskiverne til julearrangement i går. Var stadigt sat af min hakkebøf med kartoffelmoms og broccoli fra aftensmaden :-)
Med den blæst vi har, så vil jeg ønske os alle god vind.
13 år15. december 2011 kl. 14:57
Autum (slettet)
Tak for ønsket om god vind, Det er da flot at du har tabt 400 gr. Jeg tror da heller ikke at jeg kan blive ved med at køre så hastigt nedad. Men kan man bare tabe sig så er det flot.
Så mere motion til os to ;-)
Så mere motion til os to ;-)
13 år15. december 2011 kl. 19:14
Autum (slettet)
Blyants vægttab på 20 kg
Så blev det mandag - uha det ka' ses på vægten, at der har været 2 "festdage"
gad vide om jeg kan komme på minus inden på torsdag ?
gad vide om jeg kan komme på minus inden på torsdag ?
13 år19. december 2011 kl. 09:01
Autum (slettet)
Blyants vægttab på 20 kg
Nej nu er det for galt, der var en ekstra julefrokost - det havde jeg ikke regnet med. - jeg skal love for at det blev en øjenåbner, tænk at tage så meget på - forstår det ikke - drak ikke noget øl, vin eller spiritus, passede på med kulhydrater - øv ja øv..... jeg er noget sur. prøvede ellers dagene efter at rette op på sagen men - det blev alligevel til + 700 gr. og nu kommer julen - uha uha.
GOD JUL - TIL JER ALLE
Tak til alle der er så søde at støtte mig - vi ses i det nye år. :-)
GOD JUL - TIL JER ALLE
Tak til alle der er så søde at støtte mig - vi ses i det nye år. :-)
13 år22. december 2011 kl. 14:33
bruger slettet
Hej Blyant.
Det er januar og vi skal igang igen. Håber du stadig er på LCHF så er der nogen at snakke med om det.
Jeg selv har haft 12 dage i syndens vold, for så at komme hjem og fortsætte, fordi jeg var syg... Verdens dårligste undskyldning.
Nå håber du er frisk og klar på en ny runde.
Det er januar og vi skal igang igen. Håber du stadig er på LCHF så er der nogen at snakke med om det.
Jeg selv har haft 12 dage i syndens vold, for så at komme hjem og fortsætte, fordi jeg var syg... Verdens dårligste undskyldning.
Nå håber du er frisk og klar på en ny runde.
13 år2. januar 2012 kl. 10:42
Autum (slettet)
Hej til dig Kami
Godt nytår - nej jeg må skuffe dig. Det var ikke min kur. Jeg er på en modificeret DUKAN kur.
DVS. jeg kører den mere mild, kan ikke undvære mit rugbrød, men jeg prøver så godt som muligt at nedsætte kulhydraterne.
Så vil jeg også skele lidt til - tv2 Bitz kur i morgen tv, som starter på mandag - tror jeg nok -
Dejligt at høre fra dig, du har nok haft det dejligt hos familien i julen, ka' jeg forstå.
Her hos mig har jeg også fået alt for meget og for fed osv osv. mad.
Men nu er det nye år kommet og jeg glæder mig til at blive tyndere og få mere energi.
Der er flere rejser på programmet i år så jeg VIL være tyndere, også pga. mit helbred.
Nå, du det blev til en længere smøre.
Det bliver interessant at følge vores kure ikke ?
Knus til dig
Blyant
Godt nytår - nej jeg må skuffe dig. Det var ikke min kur. Jeg er på en modificeret DUKAN kur.
DVS. jeg kører den mere mild, kan ikke undvære mit rugbrød, men jeg prøver så godt som muligt at nedsætte kulhydraterne.
Så vil jeg også skele lidt til - tv2 Bitz kur i morgen tv, som starter på mandag - tror jeg nok -
Dejligt at høre fra dig, du har nok haft det dejligt hos familien i julen, ka' jeg forstå.
Her hos mig har jeg også fået alt for meget og for fed osv osv. mad.
Men nu er det nye år kommet og jeg glæder mig til at blive tyndere og få mere energi.
Der er flere rejser på programmet i år så jeg VIL være tyndere, også pga. mit helbred.
Nå, du det blev til en længere smøre.
Det bliver interessant at følge vores kure ikke ?
Knus til dig
Blyant
13 år2. januar 2012 kl. 15:07
Autum (slettet)
Blyants vægttab på 20 kg
Åh ja - så er det blevet rigtig hverdag igen. På en måde godt for mig.
Alle fristelser er spist eller ryddet af bordet.
I dag skal der købes ind til de rigtige og sunde måltider ( for mig ) igen.
Alle fristelser er spist eller ryddet af bordet.
I dag skal der købes ind til de rigtige og sunde måltider ( for mig ) igen.
13 år5. januar 2012 kl. 08:30
Autum (slettet)
Blyants vægttab på 20 kg
:-( jeg synes det er et slid at komme tilbage til dagligdagen igen.
Nu må jeg til at stramme elastikken igen --- det her går bare ikke. Føler mig meget frustreret.
Nu må jeg til at stramme elastikken igen --- det her går bare ikke. Føler mig meget frustreret.
13 år9. januar 2012 kl. 10:07