#2 af Autum (slettet)
Blyants vægttab på 20 kg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Autum (slettet)
re: Blyants vægttab på 20 kg
Åh ... jeg se at når jeg er i mål d. 3.maj 2012 - så skal jeg have tabt 21,7.
Hold da op det glæder jeg mig til :-))))
13 år6. december 2011 kl. 15:24
Ablanu
Blot en lille bemærkning: I det mindste er 'høj fedt' nem i december ;)
13 år6. december 2011 kl. 16:57
Autum (slettet)
Griner højt - yes , du har ret Ablanu, tak for din hilsen
13 år6. december 2011 kl. 20:35
Autum (slettet)
Hurra hurra jeg er under 100 kg - er bare så glad
13 år8. december 2011 kl. 09:39
bruger slettet
Hej Blyant.
Kan se du er blevet inspireret af mit eksperiment. Dejligt at jeg ikke er alene om denne anderledes diæt.
Jeg kan i disse dage se, at når man har været meget langt nede i kulhydrater og så slapper lidt af et par dage, så bliver kroppen lige fyldt med kulhydrater igen. Og de binder som bekendt væske, så jeg har i disse dage vand i ankler og fingrene er igen blevet så tykke at ringen strammer. Og på vægten kan det også læses. Men jeg ved hvad det er og er ikke bekymret.
God vind fremover.
Kan se du er blevet inspireret af mit eksperiment. Dejligt at jeg ikke er alene om denne anderledes diæt.
Jeg kan i disse dage se, at når man har været meget langt nede i kulhydrater og så slapper lidt af et par dage, så bliver kroppen lige fyldt med kulhydrater igen. Og de binder som bekendt væske, så jeg har i disse dage vand i ankler og fingrene er igen blevet så tykke at ringen strammer. Og på vægten kan det også læses. Men jeg ved hvad det er og er ikke bekymret.
God vind fremover.
13 år8. december 2011 kl. 09:44
Autum (slettet)
Tak for hilsnen Kami... ja jeg kører ikke så hårdt på... men vil ligge under 100 g kulhydrat pr, dag. Det ser ud til at hjælpe på vægten :D
i dag er jeg ikke til at slå ud, under 100 kg, solen skinner og jeg skal gøre rent.
i dag er jeg ikke til at slå ud, under 100 kg, solen skinner og jeg skal gøre rent.
13 år8. december 2011 kl. 09:50
blåhval
Stort tillykke blyant.
Jeg har startet dagen lidt dumt. Bilen ville ikke starte. På med tøjet hjælpe manden med at skubbe. Ind og hænge vasketøj op. Spise morgenmad, også måtte jeg tage cyklen på arbejde. Er ikke meget for at det i den kulde, da der er rigtig mange lastbiler på strækningen, og de fjerner ikke isflagerne fra toppen. Positivt er, at det blev til lidt motion.
Med den fart du har på blyant, så er du snart under mig i vægt, men det skal også være dig velundt.
God kamp i den kommende uge.
Jeg har startet dagen lidt dumt. Bilen ville ikke starte. På med tøjet hjælpe manden med at skubbe. Ind og hænge vasketøj op. Spise morgenmad, også måtte jeg tage cyklen på arbejde. Er ikke meget for at det i den kulde, da der er rigtig mange lastbiler på strækningen, og de fjerner ikke isflagerne fra toppen. Positivt er, at det blev til lidt motion.
Med den fart du har på blyant, så er du snart under mig i vægt, men det skal også være dig velundt.
God kamp i den kommende uge.
13 år8. december 2011 kl. 10:17
Autum (slettet)
Hvor er det dejligt at høre fra dig, synd du havde så skidt en morgen. Men du fik din motion, godt gået.
Tak for opbakningen, jeg håber virkelig at det vil fortsætte med det gode vægttab.
Også go' kamp til dig
;-)
Tak for opbakningen, jeg håber virkelig at det vil fortsætte med det gode vægttab.
Også go' kamp til dig
;-)
13 år8. december 2011 kl. 13:05
blåhval
Også havde sønnen glemt sin nøgle, så måtte cykle hjem i frokostpausen. he he
13 år8. december 2011 kl. 14:12
Jeg laver en ny tråd da jeg synes trådene bliver alt for lange herinde. (tidl.tråd vægttab på 20 kg)
Jeg er igang med en mildere form af LCHF systemet.
( Lav kulhydrat høj fedt )
Vil nemlig ikke helt ned på de laveste kulhydrat grænser.
Jeg prøver at ligge på ca. 80-100 g kulhydrat pr dag.
OG så hælder jeg ikke bare fedtstoffer i mig, men spiser naturligvis mere fedt end jeg gjorde før.
Jeg har ingen gener af kuren, som jeg har været på nu på 3-4 dage. Jeg kan se at jeg taber mig, og glæder mig til at taste vægt ind på torsdag.
Det ville glæde mig hvis I ville give mig lidt feedback. Evt om jeres egen viden om denne kur eller andre I har haft succes med. Glæder mig til at høre fra jer.
Det er jo en hård måned vi er i med alle æbleskiver, brunekager osv osv. Så det er svært at være standhaftig.
Ros til alle jer dygtige "tabere" :D
Blyant